Goedenavond Tweakers,
Ik zou graag hulp hebben bij het samenstellen van mijn nieuwe Gamepc. Ik heb er zelf vrijwel geen verstand van ,maar heb zelf wat onderzoek gedaan en ben achter een aantal dingen gekomen. Toch zou ik graag jullie advies krijgen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga mijn nieuwe Pc vrijwel alleen maar gebruiken voor csgo en league of legends.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Mijn budget is 1200 euro waarvan er 250 naar een monitor gaat. Dus blijft er 950 over. Ik kan helaas niet over de 1000 euro heengaan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Als het binnen mijn budget valt zou ik graag een Intel® Core™ i5-6600 Processor in mijn pc hebben.
Voor dat kast neem ik een simpele zwarte behuizing zoals de NZXT S340 Zwart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
Hoge fps
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht niets echter hoop ik goed geholpen te worden.
Alvast van harte bedankt.
Ik zou graag hulp hebben bij het samenstellen van mijn nieuwe Gamepc. Ik heb er zelf vrijwel geen verstand van ,maar heb zelf wat onderzoek gedaan en ben achter een aantal dingen gekomen. Toch zou ik graag jullie advies krijgen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga mijn nieuwe Pc vrijwel alleen maar gebruiken voor csgo en league of legends.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Mijn budget is 1200 euro waarvan er 250 naar een monitor gaat. Dus blijft er 950 over. Ik kan helaas niet over de 1000 euro heengaan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Als het binnen mijn budget valt zou ik graag een Intel® Core™ i5-6600 Processor in mijn pc hebben.
Voor dat kast neem ik een simpele zwarte behuizing zoals de NZXT S340 Zwart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 230,- | € 230,- |
| 1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 84,40 | € 84,40 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 249,- | € 249,- |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 70,95 | € 70,95 |
| 1 | Asus VG248QE Zwart | € 269,- | € 269,- |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 42,95 | € 42,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 77,98 | € 77,98 |
| 1 | Corsair RM550x | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 90,46 | € 90,46 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.204,64 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
Hoge fps
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht niets echter hoop ik goed geholpen te worden.
Alvast van harte bedankt.
[ Voor 122% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2016 19:30 . Reden: Voldeed niet aan de voorwaarden. ]