Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral bedoelt om video's mee te bewerken, en als het zou kunnen ook graag wat games spelen. Ik weet echter dat ik niet de duurste pc koop, dus begrijp als niet alles lukt.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik ben nog bezig met orienteren, liefst rond 600/700, max is 750
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een eigenlijk alleen een monitor en een muis. Mn vader heeft wel nog aardig wat apparatuur maar koop het liever zelf
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik moet eerlijk zijn, ik ben beter met inhoudelijke gebruikersdingen dan daadwerkelijk de binnenkant
SSD is volgens mij iig erg fijn, maar misschien klinkt dat wel heel dom 
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, behalve dat ik liever geen onbekend Chinees merk heb ofzo, zodat ik weet dat ik wel aardige service heb.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluid vind ik minder belangrijk
Wat verwacht je van ons?[i]
Het liefst wil ik weten hoe ik de beste pc kan krijgen binnen mn budget
Vooral bedoelt om video's mee te bewerken, en als het zou kunnen ook graag wat games spelen. Ik weet echter dat ik niet de duurste pc koop, dus begrijp als niet alles lukt.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik ben nog bezig met orienteren, liefst rond 600/700, max is 750
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een eigenlijk alleen een monitor en een muis. Mn vader heeft wel nog aardig wat apparatuur maar koop het liever zelf
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik moet eerlijk zijn, ik ben beter met inhoudelijke gebruikersdingen dan daadwerkelijk de binnenkant
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, behalve dat ik liever geen onbekend Chinees merk heb ofzo, zodat ik weet dat ik wel aardige service heb.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluid vind ik minder belangrijk
Wat verwacht je van ons?[i]
Het liefst wil ik weten hoe ik de beste pc kan krijgen binnen mn budget