Ik heb dit topic samen met mijn buurjongen opgestart omdat hij graag een goede game-pc wilt tegen een bedrag van ongveer 800 euro.
Hij verwacht niet net als mij gta V op ultra te kunnen spelen en een opstart snelheid geklokt op 4 seconden maar wilt wel waar voor zijn geld waar we op med/high samen gta, CoD en nog wat van zulk soort games kunnen spelen!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Bijvoorbeeld Gta V, CoD Mw 1/2, Trackmania
Wat mag het systeem gaan kosten?
De prijs mag rond de 800,- liggen liefste niet ver daar boven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een toetsenbord, monitor en muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het liefste dat we grafisch goed kunnen gamen dus een iets mindere CPU (i5 ipv i7) om eventueel de GPU iets duurder te maken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zelf gebruik alles van Asus (Rog) en intel dus bijvoorkeur deze merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefste een SSD voor de OS en HDD voor rest.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Wat ik van jullie verwacht is simpel.. Wij willen gewoon waar voor ons geld zodat wij en uiteindelijk hij een lange tijd vooruit kan maar toch binnen het budget goed kunnen gamen!
Hij verwacht niet net als mij gta V op ultra te kunnen spelen en een opstart snelheid geklokt op 4 seconden maar wilt wel waar voor zijn geld waar we op med/high samen gta, CoD en nog wat van zulk soort games kunnen spelen!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Bijvoorbeeld Gta V, CoD Mw 1/2, Trackmania
Wat mag het systeem gaan kosten?
De prijs mag rond de 800,- liggen liefste niet ver daar boven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een toetsenbord, monitor en muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het liefste dat we grafisch goed kunnen gamen dus een iets mindere CPU (i5 ipv i7) om eventueel de GPU iets duurder te maken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zelf gebruik alles van Asus (Rog) en intel dus bijvoorkeur deze merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefste een SSD voor de OS en HDD voor rest.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Wat ik van jullie verwacht is simpel.. Wij willen gewoon waar voor ons geld zodat wij en uiteindelijk hij een lange tijd vooruit kan maar toch binnen het budget goed kunnen gamen!