Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Game pc 800,-

Pagina: 1
Acties:

• Rvde
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14:28
Ik heb dit topic samen met mijn buurjongen opgestart omdat hij graag een goede game-pc wilt tegen een bedrag van ongveer 800 euro.

Hij verwacht niet net als mij gta V op ultra te kunnen spelen en een opstart snelheid geklokt op 4 seconden maar wilt wel waar voor zijn geld waar we op med/high samen gta, CoD en nog wat van zulk soort games kunnen spelen!

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Bijvoorbeeld Gta V, CoD Mw 1/2, Trackmania

Wat mag het systeem gaan kosten?
De prijs mag rond de 800,- liggen liefste niet ver daar boven.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een toetsenbord, monitor en muis :')

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het liefste dat we grafisch goed kunnen gamen dus een iets mindere CPU (i5 ipv i7) om eventueel de GPU iets duurder te maken.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zelf gebruik alles van Asus (Rog) en intel dus bijvoorkeur deze merken.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefste een SSD voor de OS en HDD voor rest.

Ga je overklokken?
Nee.

Wat verwacht je van ons?
Wat ik van jullie verwacht is simpel.. Wij willen gewoon waar voor ons geld zodat wij en uiteindelijk hij een lange tijd vooruit kan maar toch binnen het budget goed kunnen gamen!

• vincent120420
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-10 21:20
Het is wel de bedoeling dat je zelf met een opzetje komt: DAA beleid
Kijk eens wat rond op het forum en probeer een goede lijst neer te zetten.

• Rvde
Ja, maar als ik een aantal dingen in een mandje stop kom ik iets boven dat budget uit omdat ik er ook weer niet zo ver in verdiept ben.

• Philpend
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-11 11:09
Plaats die net iets te dure built maar, dan helpen wij je wel om hem binnen budget te krijgen. Het gaat er om dat je zelf ook moeite moet doen waardoor je wat leert en dat heb je kennelijk gedaan. Als je met een perfecte built zou komen is er voor ons ook geen lol meer aan >:)

[ Voor 23% gewijzigd door Philpend op 05-09-2016 17:22 ]

• vincent120420
Dan zet je dat lijstje neer. Dan kunnen we opzoek naar een CPU van een stapje lager, goedkopere SSD, goedkoper moederbord etc. etc. Maar dit kan je natuurlijk ook zelf proberen. Probeer zo dicht mogelijk bij je budget te komen, de rest vullen wij dan aan.

• vincent120420
Philpend schreef op maandag 05 september 2016 @ 17:19:
Plaats die net iets te dure built maar, dan helpen wij je wel om hem binnen budget te krijgen. Het gaat er om dat je zelf ook moeite moet doen waardoor je wat leert en dat heb je kennelijk gedaan. Als je met een perfecte built zou komen is er voor ons ook geen lol meer aan >:)
Kan anders aardig genieten van een perfecte uitgebreide opening post met een perfecte setup (vaak ergens anders van dit forum gehaald, wat perfect is, kunnen wij hem afstellen op je eisen) *O*
2 posts, sorry :/

• Philpend
Met perfecte built bedoel ik er dan ook een die al op de individuele situatie is toegesneden. Zo'n built waarvan je alleen kunt zeggen. 'Strik erom en bestellen maar'

• vincent120420
Philpend schreef op maandag 05 september 2016 @ 17:26:
Met perfecte built bedoel ik er dan ook een die al op de individuele situatie is toegesneden. Zo'n built waarvan je alleen kunt zeggen. 'Strik erom en bestellen maar'
Dan kunnen we altijd nog de kleur strik aanraden.
Maarrrr, terug ontopic.

Weet je hoe je een lijstje kan maken op Tweakers? Dan wordt gelijk voor je berekent welke combinatie van webshops jou de laagste prijs bieden. Handleiding Pricewatch
En dan heeft iedereen hier een mooi overzichtje van wat het ongeveer kost en wat er allemaal 'in zit'.

[ Voor 32% gewijzigd door vincent120420 op 05-09-2016 17:31 ]

• Philpend
Daar heb je dan ook weer helemaal gelijk in!

• Rvde
Voeding
Cooler Master B600, 600 Watt

Solid State Drive
Kingston SSDNow V300, 120 GB SSD

Werkgeheugen
Kingston HyperX 8 GB DDR3-1333 Kit

Processor
Intel® Core i5-4460, 3,2 GHz (3,4 GHz Turbo Boost) socket 1150

CPU-koeler
Cooler Master Hyper 412S, CPU-koeler

Grafische kaart
ASUS STRIX-R9380-DC2OC-2GD5-GAMING, Grafische kaart

Behuizing
Cooler Master N300

Moederbord
ASUS B85-PRO GAMER, socket 1150

• vincent120420
Zoek al die dingen op bij de Pricewatch, maak een lijstje en plak het hier neer.
Scheelt tijd, is overzichtelijker, je ziet gelijk de prijs.
Uitleg: Handleiding Pricewatch Als je het nu leert/snapt kan je nooit meer zonder.

Dit is niet om je te pesten. Maar het zijn de regels en het is veel handiger voor jezelf en alle anderen.

[ Voor 19% gewijzigd door vincent120420 op 05-09-2016 17:56 ]

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Al weer iemand die in 2016 een pc uit lente 2014 inelkaar wil zetten. Hoe kan dat toch?
Kortom, ik kan nu al zeggen dat er niets van je lijstje overblijft als je een recente, goede en kwalitatieve pc wil.

• Rvde
Dan heb je bij deze mijn toestemming om een mooi lijstje te maken Reepje ;)

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Wat je kan doen is onze best buy guides eens bekijken. Daar staat een hoop info in, en verschillende builds die telkens voor een bepaald budget een goede prijs/kwaliteit leveren.
reviews: Desktop Best Buy Guide - September 2016

• togoldschmeding
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 06-09-2019
Game PC +/- 800 bekijk dit forum anders even.
Pagina: 1