Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk gaan gamen, denk aan Battlefield ,1 GTA V en CoD. Daarnaast wil ik de pc ook voor schoolwerk gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De Pc mag +/- 800 euro kosten, 850 is wel zo'n beetje mijn max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is al aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat bij een game pc komt kijken, dit is de eerste pc die ik ga samenstellen. Ik heb weinig verstand van een pc samenstellen en vraag jullie daarom om hulp.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar Intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil games op een goede kwaliteit spelen en de pc mag niet teveel geluid maken. ook vind ik het belangrijk dat de pc een tijdje meegaat.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?[i]
Controleren of deze samenstelling goed is en mij evt. kunnen helpen om een goede samenstelling voor +/- 800 euro te maken.
Alvast hartelijk bedankt!
Hier mijn lijstje:
Ik wil voornamelijk gaan gamen, denk aan Battlefield ,1 GTA V en CoD. Daarnaast wil ik de pc ook voor schoolwerk gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De Pc mag +/- 800 euro kosten, 850 is wel zo'n beetje mijn max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is al aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat bij een game pc komt kijken, dit is de eerste pc die ik ga samenstellen. Ik heb weinig verstand van een pc samenstellen en vraag jullie daarom om hulp.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar Intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil games op een goede kwaliteit spelen en de pc mag niet teveel geluid maken. ook vind ik het belangrijk dat de pc een tijdje meegaat.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?[i]
Controleren of deze samenstelling goed is en mij evt. kunnen helpen om een goede samenstelling voor +/- 800 euro te maken.
Alvast hartelijk bedankt!
Hier mijn lijstje:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 181,95 | € 181,95 |
| 1 | MSI H110M PRO-D | € 50,78 | € 50,78 |
| 1 | XFX Radeon RX 470 RS 4GB with Hard Swap Triple X (RX-470P4LFB6) | € 218,50 | € 218,50 |
| 1 | Thermaltake Versa H15 Window | € 44,99 | € 44,99 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 30,95 | € 30,95 |
| 1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 34,50 | € 34,50 |
| 1 | Corsair CX650M | € 79,- | € 79,- |
| 1 | Mushkin Triactor 480GB | € 114,90 | € 114,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 755,57 | |