Ok, volgende SCSI probleem

Pagina: 1
Acties:

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:29

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Topicstarter
Ben nog steeds aan het klooien met m'n SCSI setje. Ik heb nu een UW terminator gekocht bij MyCom (f 49,95), maar nu werkt het zaakje alleen als ik het zo aansluit:
+--------+-----+-----+---+
Adapter HDD1 HDD2 TERM leeg
Je ziet dat ik een 5 polige SCSI kabel heb. Als ik de 2 HDDs 1 connector opschuif ziet windows alleen HDD1, het lijkt erop dat vanaf de 4de connector de kabel kapot is, kan dat? De kabel is nu een jaar oud. Zou toch vervelend zijn. Of is de kabel te lang? of.....?

En ja, beide SCSI disks hebben aparte ID's (8 en 9) en worden herkend door de Adaptec BIOS.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Verwijderd

Als ik het goed begrijp heb je 2 UW-SCSI-HD's aan de UW-kabel gekoppeld?

Verwijderd

Als je 2 UW-SCSI HD's hebt:

aan het eind van SCSI-keten 1 van de SCSI HD en die termineren, de andere HD aansluiten op 1 van de andere aansluitingen en deze HD niet termineren.

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:29

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Topicstarter
Ik heb 2 U-160 schijven aan de UW bus. Beide schijven kunnen de bus niet termineren, vandaar de aparte terminator. Helaas kan ik beide laatste connetoren niet gebruiken.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Verwijderd

heb je de terminator al op de laatste connector geprobeerd?