Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, ook schoolwerk en alledaagse dingen zoals internetten is van toepassing.
Wat mag het systeem gaan kosten?
±€600 iets erboven mag maar niet teveel.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alles is wordt nieuw. Dus nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gewoon een prima pctje waar ik even mee op vooruit kan. Spellen zoals H1Z1 en gtav, maar dat hoeft echt niet op ultra settings, zolang het maar een beetje te spelen is, is het al goed.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik neig alleen voor Intel te gaan, omdat ik dat altijd al gebruik en er dus ook bekender mee ben.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zolang het Games goed speelt is het prima. (H1Z1, gta, cod, maar hoeft echt niet op max settings.)
Ga je overklokken?
Haha met dit budget? Nah...
Wat verwacht je van ons?
Het liefst zoveel mogelijk bang for Buck. Ik zet hieronder een lijstje die ik zelf heb opgesteld. Daarbij kan je zien dat ik voor een betere CPU ben gegaan en het geld ietsjes minder heb geïnvesteerd in de GPU, omdat ik dat denk ik zo meer future proof zal zijn, omdat ik eerder de GPU vervang dan de CPU.
Ik vraag aan jullie of dit lijstje goed is, of dat er nog wat dingen beter kunnen.
Alvast bedankt!
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, ook schoolwerk en alledaagse dingen zoals internetten is van toepassing.
Wat mag het systeem gaan kosten?
±€600 iets erboven mag maar niet teveel.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alles is wordt nieuw. Dus nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gewoon een prima pctje waar ik even mee op vooruit kan. Spellen zoals H1Z1 en gtav, maar dat hoeft echt niet op ultra settings, zolang het maar een beetje te spelen is, is het al goed.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik neig alleen voor Intel te gaan, omdat ik dat altijd al gebruik en er dus ook bekender mee ben.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zolang het Games goed speelt is het prima. (H1Z1, gta, cod, maar hoeft echt niet op max settings.)
Ga je overklokken?
Haha met dit budget? Nah...
Wat verwacht je van ons?
Het liefst zoveel mogelijk bang for Buck. Ik zet hieronder een lijstje die ik zelf heb opgesteld. Daarbij kan je zien dat ik voor een betere CPU ben gegaan en het geld ietsjes minder heb geïnvesteerd in de GPU, omdat ik dat denk ik zo meer future proof zal zijn, omdat ik eerder de GPU vervang dan de CPU.
Ik vraag aan jullie of dit lijstje goed is, of dat er nog wat dingen beter kunnen.
Alvast bedankt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 198,- | € 198,- |
| 1 | ASRock H110M-HDS | € 53,49 | € 53,49 |
| 1 | Sapphire Radeon RX 460 4G D5 | € 148,50 | € 148,50 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 47,50 | € 47,50 |
| 1 | BitFenix Neos Zwart/Zwart | € 36,- | € 36,- |
| 1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 34,50 | € 34,50 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Samsung 750 EVO (retail) 250GB | € 69,- | € 69,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 639,94 | |
"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing