Toon posts:

Geforce2 GTS lijpz?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jodels,

kep ff een vraagje, ik ga een nieuwe video-plank aanschaffen, ne nu wilde ik weten welke het beste was?? :)

Leadtek GeForce2 GTS Pro 64MB TV-Out (Retail)

Asus AGP-V7700 GeForce2 GTS, 32Mb Dlx DDR TVin/out (retail)

Ik heb het hier alleen over puur snelheid! Fps!?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

Mooi he? zo'n av-forum... Ik zou zelf eigenlijk ook alles hier willen posten, maar helaas hoort dit in videoplanken&Beeldkanonnen...
* JvS zwaait alvast :P

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
* havana moved :)

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Kleine/onbekende merken leveren prijs/prestatie-verhoudingsgewijs het meeste op.

Grote merken zoals Asus leveren veel extra's en een zekere hoogte van kwaliteit.

Eigenlijk maakt het geen verschil uit. Ik zou voor de goedkoopste gaan (heb zelf een Powercolor GTS/Pro).

64 mb t.o.v. 32 mb scheelt alleen in texturesize dacht ik. Is niet echt nodig.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dubbelpost
Op woensdag 27 juni 2001 22:54 schreef ajay het volgende:
Kleine/onbekende merken leveren prijs/prestatie-verhoudingsgewijs het meeste op.

Grote merken zoals Asus leveren veel extra's en een zekere hoogte van kwaliteit.

Eigenlijk maakt het geen verschil uit. Ik zou voor de goedkoopste gaan (heb zelf een Powercolor GTS/Pro).

64 mb t.o.v. 32 mb scheelt alleen in texturesize dacht ik. Is niet echt nodig.
Agree, door het reference design zijn ze vrijwel hetzelfde, ja moet alleen goed uitkijken dat ze er geen trager geheugen opgeplakt hebben (powercolor doet dat nog al eens :( )

Verwijderd

Das inderdaad een kwestie van even goed opletten..
Wat nog wel is wil is naar een beurs gaan en daar de kaart gewoon even bekijken.. snel geheugen kopen.. te langzaam.. op naar de volgede stand.

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 10:45
Op woensdag 27 juni 2001 23:01 schreef Pollewob het volgende:
Dubbelpost
[..]

Agree, door het reference design zijn ze vrijwel hetzelfde, ja moet alleen goed uitkijken dat ze er geen trager geheugen opgeplakt hebben (powercolor doet dat nog al eens :( )
op de asus deluxe kaart zitten 6ns ddr sdram chippies. goed snel dus. en overklokbaar tot zo'n 400 MHz.

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

niet in alle gevallen :P

MechWarrior || Monsters Game

Pagina: 1