Toon posts:

LeadTech of Asus GTS??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jodels,
kep ff een vraagje, ik ga een nieuwe video-plank aanschaffen, maar nu wilde ik weten welke jullie beter vinden for gaming :)

Leadtek GeForce2 GTS Pro 64MB TV-Out (Retail)

Asus AGP-V7700 GeForce2 GTS, 32Mb Dlx DDR TVin/out (retail)

Ik heb het hier alleen over puur snelheid! Fps!?

Verwijderd

leadtek!....ten eerste zowieso 2x meer geheugen, ten tweede is lekkor te overklokken >:)

• demisoft
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-11-2021
ik heb ook getwijfeld. maar mijn asus v7700gts loopt wel op 260/443 en dat haalt die leadtech echt niet en dat 32 of 64 mb merk je niet echt.

Acer 1501 : P4 bak

Verwijderd

Topicstarter
dus geheugen maakt niet veel uit ofwel??

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 22:31

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 27 juni 2001 22:55 schreef Neo_stg het volgende:
dus geheugen maakt niet veel uit ofwel??
Prijsverschil wel? Of liggen die prijzen erg dicht bij elkaar?

Verwijderd

Asus V7700 GeForce2 32MB Deluxe FL 509,-

Leadtek GeForce2 64MB TVout(Retail) FL 465,-

Maar ik zou zelf voor de Asus gaan, die is gewoon beter.... veel mensen hebben problemen met die Leadtek shit... kijk hier
Probs met Leadtek GF2 PRO/GTS

heb zelf slechte ervaring met Asus, maar het ligt aan mijn mobo. denk ik.

op www.gistron.com ligt een
Elsa Gladiac 32 SDR
AGP GeForce II GTS bulk 389,-

op hun site staat dat ie SDR ? dat lijkt me sterk, want als goed is zijn alle GTS met DDR geheugen?

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op donderdag 28 juni 2001 08:49 schreef theone het volgende:
veel mensen hebben problemen met die Leadtek shit... kijk hier
Probs met Leadtek GF2 PRO/GTS
Valt toch wel mee? Ik zie niet zoveel mensen die er problemen mee hebben hoor.
op hun site staat dat ie SDR ? dat lijkt me sterk, want als goed is zijn alle GTS met DDR geheugen?
Tja, alle Pro's horen ook het geheugen op 400Mhz te hebben draaien, bij Leadtek was dit 333Mhz. Maar een GF2 GTS met SDR geheugen vind ik wel erg krom.

• psilo
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02-2025
ik zou die Leadtech nemen, 2x zoveel geheugen en ik ken alleen maar mensen die er tevreden mee zijn

Verwijderd

maar is het niet raar dat een GTS met SDR?

• ziekloon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-08 09:11
Over die Elsa: Volgens de Elsa site is er GEEN Gladiac GTS met SDRAM. Wel een Gladiac MX... Dus OF Gistron heeft zich "vergist" en de Gladiac GTS is eigenlijk een MX, OF het is een heeeele scherpe prijs....

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op donderdag 28 juni 2001 09:19 schreef ziekloon het volgende:
Over die Elsa: Volgens de Elsa site is er GEEN Gladiac GTS met SDRAM. Wel een Gladiac MX... Dus OF Gistron heeft zich "vergist" en de Gladiac GTS is eigenlijk een MX, OF het is een heeeele scherpe prijs....
Dan ben ik bang dat het dus de MX is.

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 09:19 schreef ziekloon het volgende:
heb zelf een emailtje gestuurd naar Gistron om zeker te weten dat het GEEN MX is, en die zei dat het duidelijk staat GTS ... dus. ik vind het wel raar ja,,,
GTS met SDR... maar goed, vandaag wordt ie geleverd.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Mmm... zou dus de GTS kunnen zijn met DDR, want die staat niet in de prijslijst. Is wel een mooie prijs voor die kaart. Kan je eens navragen of het toevallig niet de 32MB DDR versie van de GTS is?

Verwijderd

ja jongens, het is wel een Elsa Gladiac GeForce 2 GTS met DDR ;-) wel voor een mooie prijs.... fl. 389,-

en doet het prima....

1280x1024 met maximaal 85hz... dat is wel erg weinig.... moet wel op 100hz kunnen of niet ?

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 29 juni 2001 08:32 schreef theone het volgende:
ja jongens, het is wel een Elsa Gladiac GeForce 2 GTS met DDR ;-) wel voor een mooie prijs.... fl. 389,-

en doet het prima....

1280x1024 met maximaal 85hz... dat is wel erg weinig.... moet wel op 100hz kunnen of niet ?
Er staat bulk bij, dus alleen kaart en drivers? Verder wel netjes verpakt? ik vind die kaart steeds interessanter. :)
Pagina: 1