Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Game PC 600 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?

Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?

Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?

Ik heb dezelfde vraag voor mijn zoon en heb nul verstand van gaming. Ik zag deze voorbij komen http://www.wehkamp.nl/spe...edarticle#extraInformatie

Is dat wat of koop ik dan rommel? Nogmaals ben een oen op dit gebied.

[ Voor 73% gewijzigd door br00ky op 03-09-2016 04:30 ]

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:26:
Ik heb dezelfde vraag voor mijn zoon en heb nul verstand van gaming. Ik zag deze voorbij komen http://www.wehkamp.nl/spe...edarticle#extraInformatie

Is niks, kijk hier boven! Is veel beter! Moet je wel zelf bouwen... :)

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:26:

Leuke computer hoor. Handig dat ie al in elkaar zit.
Minpuntje is dat je er echt niet mee kan gamen. Maar voor internetten, beetje youtube, zeg maar wat je met een smartphone ook kan doen, dat kan die bak ook.

• Fugitive1977
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-10 10:57
Ik heb vorige week deze gekocht https://www.alternate.nl/...teem/html/product/1287509? en ben er erg tevreden mee.

Verwijderd

Topicstarter
Reepje schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:47:
[...]

Leuke computer hoor. Handig dat ie al in elkaar zit.
Minpuntje is dat je er echt niet mee kan gamen. Maar voor internetten, beetje youtube, zeg maar wat je met een smartphone ook kan doen, dat kan die bak ook.
Dus niet interessant. Internetten, you tube hoeft mijn zoon geen pc voor....

• ASJDV
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-02 09:33
Niet lullig bedoeld, maar misschien is het een idee om een eigen topic te maken zodat we je daar kunnen helpen ipv in deze topic. :)

Verwijderd

Topicstarter
pjot1 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:41:
[...]

Is niks, kijk hier boven! Is veel beter! Moet je wel zelf bouwen... :)
Vroeger, ja de tijd gaat snel, genoeg harde schijven, rammetjes etc ingebouwd in mijn oude pc. Als ik deze modules koop zitten kabels, schroeven etc er dan gewoon bij? Dus gewoon erin steken, verbinden, Windows erop zetten (vast wel ergens een download van te vinden) en gaan?

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:38:
[...]

Vroeger, ja de tijd gaat snel, genoeg harde schijven, rammetjes etc ingebouwd in mijn oude pc. Als ik deze modules koop zitten kabels, schroeven etc er dan gewoon bij? Dus gewoon erin steken, verbinden, Windows erop zetten (vast wel ergens een download van te vinden) en gaan?
Inderdaad! :)

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Verwijderd

Topicstarter
ASJDV schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:36:
[...]

Niet lullig bedoeld, maar misschien is het een idee om een eigen topic te maken zodat we je daar kunnen helpen ipv in deze topic. :)
Zie niet in waarom? Zo help je 2 Tweakers in 1 klap. Wil best zelf bouwen, alleen ik heb echt nul verstand van gamen, specificaties die daar bij horen en mijn zoon heeft nog nooit een pc van binnen gezien. Ik ben handig zat. Als die specs die hierboven staan leiden tot een behoorlijke game pc waar hij dan ook zijn schoolwerk op kan doen gaan we er gewoon voor. Zoon heeft zijn oude pc naar de hemel gestuurd door er op te rammen toen hij vastliep en dat vindt een harde schijf niet zo leuk. Zo'n pruts Acer die helemaal niet geschikt is voor gaming.

Edit: hij kan hem dus wel zelf betalen. >:)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:44:
Zie niet in waarom? Zo help je 2 Tweakers in 1 klap.
Omdat het zo niet werkt op Tweakers. Op deze manier is het verwarrend aan wie advies gegeven wordt. Ieder zijn eigen topic voor specifiek advies. Daarnaast is het niet netjes tegenover de TS die wel de moeite heeft genomen om een topic te openen. Dit topic volgen om er wat van op te steken is prima, wil je advies dan open je zelf een topic.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 17:09:
[...]

Omdat het zo niet werkt op Tweakers. Op deze manier is het verwarrend aan wie advies gegeven wordt. Ieder zijn eigen topic voor specifiek advies. Daarnaast is het niet netjes tegenover de TS die wel de moeite heeft genomen om een topic te openen. Dit topic volgen om er wat van op te steken is prima, wil je advies dan open je zelf een topic.
Nou sorry hoor. Heeft niks met moeite nemen te maken. Ik heb op dit moment precies dezelfde vraag, dus geen enkele reden daar een nieuw topic voor te openen. Precies hetzelfde als al die tweakers hetzelfde topic openen: "Welke receiver rond de €500,-?" waar dan tig keer hetzelfde antwoord op moet worden gegeven. (Daar heb ik dan weer verstand van).

• dogtagz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12:42
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 17:48:
[...]

Nou sorry hoor. Heeft niks met moeite nemen te maken. Ik heb op dit moment precies dezelfde vraag, dus geen enkele reden daar een nieuw topic voor te openen. Precies hetzelfde als al die tweakers hetzelfde topic openen: "Welke receiver rond de €500,-?" waar dan tig keer hetzelfde antwoord op moet worden gegeven. (Daar heb ik dan weer verstand van).
Als je dan toch precies dezelfde vraag hebt, dan hoef je überhaupt niet te antwoorden maar gewoon dit topic te volgen. Dit is niet als persoonlijke aanval of lullig bedoelt, maar zo werkt Tweakers nou eenmaal.

$ alias cd='rm -rf'

Verwijderd

Topicstarter
dogtagz schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 17:56:
[...]

Als je dan toch precies dezelfde vraag hebt, dan hoef je überhaupt niet te antwoorden maar gewoon dit topic te volgen. Dit is niet als persoonlijke aanval of lullig bedoelt, maar zo werkt Tweakers nou eenmaal.
Zo werkt blijkbaar dit topic. Ik zit op vele topics op Tweakers en heb dit nog nooit meegemaakt. Fijne avond en wijk maar weer uit naar de "normale" topics.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:19

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste musicmasters,
Je loopt hier nu 4 jaar rond. Dan zou je onderhand moeten weten hoe het hier werkt. Er zijn enerzijds algemene topics waarin iedereen discussieert over bepaalde onderwerpen en anderzijds specifieke topics met vraagstellingen, problemen etc. In het eerste soort topics gaan inderdaad moeiteloos allerlei zaken door elkaar. In het tweede geval zijn het altijd aparte topics waar het over het algemeen niet toestaan dat er wordt "meegeelift".

Hierbij dus een afsplitsing. Je kunt hier verder. Wil je fatsoenlijk advies dan raad ik je met klem aan de vragen te beantwoorden die ik in je openingspost erbij heb gezet. Dat is de standaardset vragen die bij elk aankoopadvies automatisch omhoog komen en beantwoord dienen te worden.

Ik snap je punt helemaal, maar aankoopadvies is vaak dermate specifiek dat we het zo doen. En niet onbelangrijk, de originele TS die zich wel aan alle regeltjes houdt raakt niet ondergesneeuwd.

Verwijderd

Ook daar valt amper mee te gamen. De R7 250 is hetzelfde als een HD 7750 van een aantal jaar geleden. Prima geschikt in een HTPC, zeker als dit kaartje voorzien is van passieve koeling, voor af en toe een lichte game. in een gamepc mag eigenlijk wel minimaal een RX 460 zitten welke niet eens heel veel duurder is maar we ruim 2x zo snel.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2016 08:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
br00ky schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 04:28:
Beste musicmasters,
Je loopt hier nu 4 jaar rond. Dan zou je onderhand moeten weten hoe het hier werkt. Er zijn enerzijds algemene topics waarin iedereen discussieert over bepaalde onderwerpen en anderzijds specifieke topics met vraagstellingen, problemen etc. In het eerste soort topics gaan inderdaad moeiteloos allerlei zaken door elkaar. In het tweede geval zijn het altijd aparte topics waar het over het algemeen niet toestaan dat er wordt "meegeelift".

Hierbij dus een afsplitsing. Je kunt hier verder. Wil je fatsoenlijk advies dan raad ik je met klem aan de vragen te beantwoorden die ik in je openingspost erbij heb gezet. Dat is de standaardset vragen die bij elk aankoopadvies automatisch omhoog komen en beantwoord dienen te worden.

Ik snap je punt helemaal, maar aankoopadvies is vaak dermate specifiek dat we het zo doen. En niet onbelangrijk, de originele TS die zich wel aan alle regeltjes houdt raakt niet ondergesneeuwd.
Dan heb je nu dus een onzin topic gecreeerd en ben me alleen op dit moment een beetje aan het orienteren en heb verder geen vragen. Vandaar dat ik die kleine vragen er even tussen gooide. Ik zou dit topic dus maar verwijderen want het gaat nu nergens over.
Pagina: 1