[Banggood] Snap up deals,

Pagina: 1
Acties:
  • 415 views

Vraag

• computer1_up
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-08 19:25
(edit) hier ging iets mis met posten, post volgt nu:

Op bangood.com zie ik weer Snap Up deals voorbij komen, en ik heb geen idee hoe dit werkt en hoe dit mogelijk is.

Waar mijn oog op is gevallen, is bijvoorbeeld een 12.5 inch Mi Book Air, die dan voor $0,99 verkocht zou worden? (http://www.banggood.com/1...urce=global-top-topbanner)

Mijn vraag is dus, hoe werkt deze aanbieding, is dit betrouwbaar, en zitten er nog addertjes onder het gras?

[ Voor 87% gewijzigd door computer1_up op 01-09-2016 16:01 ]

Did you try turning it off and on again?

Alle reacties

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:29

Rmg

computer1_up schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:59:
(edit) hier ging iets mis met posten, post volgt nu:

Op bangood.com zie ik weer Snap Up deals voorbij komen, en ik heb geen idee hoe dit werkt en hoe dit mogelijk is.

Waar mijn oog op is gevallen, is bijvoorbeeld een 12.5 inch Mi Book Air, die dan voor $0,99 verkocht zou worden? (http://www.banggood.com/1...urce=global-top-topbanner)

Mijn vraag is dus, hoe werkt deze aanbieding, is dit betrouwbaar, en zitten er nog addertjes onder het gras?
Dat er vaak maar een aantal voor die prijs (1) verkocht worden en er vaak 10000 man die pagina staan te hammeren. Dat is de enige adder

• computer1_up
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-08 19:25
En als je nu buiten de boot valt tijdens dat je je haast om het product te kopen, krijg je dan een waarschuwing dat je de volle mep betaalt of moet je daarmee heel erg uitkijken?

Did you try turning it off and on again?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het Shopping Forum is niet voor aankoopadvies bedoeld. Je kunt in [Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a zoeken, en gewoon de verkoper vragen voor meer informatie. Zie ook Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.