Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen spellen zoals: LoL / WoW / CS maar wil in de toekomst ook wel is een blik gaan werpen op de nieuwere games. (daarnaast een beetje internetten en tekstverwerken)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €800
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Samsung Syncmaster p2370 (monitor)
500 GB Seagate ST3500418AS ATA Device (SATA)
1000GB Western Digital WDC WD10 EACS-00D6B1 USB Device
Bovenstaande is een Externe MEDION schijf deze kan toch uit de behuizing worden gehaald en daarna ingebouwd worden?
300Mbps Wireless USB Adapter
DVD Speler
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het liefst moet er een SSD inzitten van minimaal 256GB
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur ging altijd uit naar AMD geen idee waarom (goedkoper?
)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Kast grootte maakt me niet veel uit maar wil er graag 2 schijven + SSD in hebben. Of als hier de kast Extreem groot van word haal ik het liefst de 500GB eruit mits natuurlijk die 1000GB losgekoppeld kan worden.
Ga je overklokken?
Nope
Zelf al een opzetje?
Wat verwacht je van ons?
Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen? <-- lijkt me logisch
Vroeg me af of ik met mijn verlanglijstje goed zit of dat er echt voor weinig verbeteringen aangebracht kunnen worden.
Wou hem dit weekend gaan bestellen. (assemblage en overplaatsen producten wordt gedaan door Azerty)
Tevens heb ik nog een voeding uit mijn oude PC, deze is echter al 6 jaar oud, wat is wijsheid? Overzetten mits voltage voldoende is of gewoon een nieuwe aanschaffen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen spellen zoals: LoL / WoW / CS maar wil in de toekomst ook wel is een blik gaan werpen op de nieuwere games. (daarnaast een beetje internetten en tekstverwerken)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €800
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Samsung Syncmaster p2370 (monitor)
500 GB Seagate ST3500418AS ATA Device (SATA)
1000GB Western Digital WDC WD10 EACS-00D6B1 USB Device
Bovenstaande is een Externe MEDION schijf deze kan toch uit de behuizing worden gehaald en daarna ingebouwd worden?
300Mbps Wireless USB Adapter
DVD Speler
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het liefst moet er een SSD inzitten van minimaal 256GB
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur ging altijd uit naar AMD geen idee waarom (goedkoper?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Kast grootte maakt me niet veel uit maar wil er graag 2 schijven + SSD in hebben. Of als hier de kast Extreem groot van word haal ik het liefst de 500GB eruit mits natuurlijk die 1000GB losgekoppeld kan worden.
Ga je overklokken?
Nope
Zelf al een opzetje?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 198,- | € 198,- |
| 1 | MSI B150M BAZOOKA | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 WINDFORCE OC 6G | € 305,95 | € 305,95 |
| 1 | Cooler Master N300 (Closed) | € 42,95 | € 42,95 |
| 1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 32,14 | € 32,14 |
| 1 | Cooler Master GM G450M | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Samsung 850 Pro 256GB | € 125,01 | € 125,01 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 825,95 | |
Wat verwacht je van ons?
Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen? <-- lijkt me logisch
Vroeg me af of ik met mijn verlanglijstje goed zit of dat er echt voor weinig verbeteringen aangebracht kunnen worden.
Wou hem dit weekend gaan bestellen. (assemblage en overplaatsen producten wordt gedaan door Azerty)
Tevens heb ik nog een voeding uit mijn oude PC, deze is echter al 6 jaar oud, wat is wijsheid? Overzetten mits voltage voldoende is of gewoon een nieuwe aanschaffen.
[ Voor 35% gewijzigd door Wolterkeve op 30-08-2016 22:19 ]