Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Koelpasta voor de CPU (6800k). Lijkt me wel duidelijk waarom
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Zoveel als nodig, maar graag geen exotische prijzen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Ik sta open voor elk merk moet zeer goede kwaliteit koelpasta.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Op een ROG Strix x99 met een 6800k en een Corsair H115i.
Mijn ogen vallen in eerste instantie (door o.a. de pricewatch) op de pricewatch: Arctic Silver 5 - 3,5 gram, maar deze is al jaren op de markt. Heb verder vaker goede dingen over deze pasta gelezen. Verder word ik met Google niet bepaald wijzer. Iemand de me opweg kan helpen? Ik ben totaal niet thuis in deze wereld.
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Koelpasta voor de CPU (6800k). Lijkt me wel duidelijk waarom
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Zoveel als nodig, maar graag geen exotische prijzen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Ik sta open voor elk merk moet zeer goede kwaliteit koelpasta.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Op een ROG Strix x99 met een 6800k en een Corsair H115i.
Mijn ogen vallen in eerste instantie (door o.a. de pricewatch) op de pricewatch: Arctic Silver 5 - 3,5 gram, maar deze is al jaren op de markt. Heb verder vaker goede dingen over deze pasta gelezen. Verder word ik met Google niet bepaald wijzer. Iemand de me opweg kan helpen? Ik ben totaal niet thuis in deze wereld.