Ik hoop niet dat jij voor een marketingbureau werktPWM schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:40:
50 Meter Waterproof is niet gelijk aan een horloge wat 50 meter diep kan. Snap niet dat hij dat wel zegt.
Bij 50 meter is dat ding hartstikke kapot.
Mooi, sneller en scherm helder, maar nu de accu nog
Die zit er niet in. Je krijgt er 60m verlengkabel bij.Peter_Aragorn schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:40:
En de accu...
ZIPper: Zelfstandig Interim Professional
wow...een GPS
dat had mijn Garmin van tig jaar oud ook al...
dat had mijn Garmin van tig jaar oud ook al...
Now announcing... apple watch VR!
Maar even serieus, heb je zoveel aan 60fps bij dat sterren appje?
Maar even serieus, heb je zoveel aan 60fps bij dat sterren appje?
daar is hetTeknix1982 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:41:
Nu nog een GPS chip
VoilaTeknix1982 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:41:
Nu nog een GPS chip
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
GPS!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
hmmm wordt toch wel interessant als sporthorloge zo met die gps en water resistance
wordt de watch toch nog zelfstandig ?, nu nog een apple sim en we zijn er
[ Voor 35% gewijzigd door gekke-gerrit op 07-09-2016 19:42 ]
Hier zat ik op te wachten, een nieuwe versie van de Watch met verbeterde specs.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
AlsjeblieftTeknix1982 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:41:
Nu nog een GPS chip
Ik heb aan het eind van de dag altijd nog minimaal 60% Doe er met gemak 2 dagen mee
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Ziet er niet slecht uit!
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Wat een bashers allemaal, als je het niet wilt zien en je bent niet onder de indruk stop dan met kijken en ga weg...
127.0.0.1SidewalkSuper schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:41:
Wat is nu de IP-code van de Watch? IP69?
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Verder erg mooi hoe ze het water wat in de Apple Watch zit wegwerken.
Bluetooth headset, en hardlopen zonder iPhone, met muziek?
Haters everywhere but I don’t really care
Dat het de druk aankan van 50 meter diepte.PWM schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:41:
[...]
Hij zei iets van: Dit is gelijk aan 50 meter diep. Of ik heb het verkeerd begrepen
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Top, dan vervangt dit ding mijn Garmin Fenix HR
afhankelijk van accuduur.
[ Voor 20% gewijzigd door Teknix1982 op 07-09-2016 19:43 ]
Ik moet wel zeggen dat mijn interesse in de Watch groter en groter wordt
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Ik wil gewoon telefoon thuis laten, Jammer dat de watch geen ingebouwde sim heeft die je kan programmeren.
Met gps, dat maakt t wel uniek voor een smartfone.
Nee hij zei iets in de richting van "the equivalent pressure of".PWM schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:41:
[...]
Hij zei iets van: Dit is gelijk aan 50 meter diep. Of ik heb het verkeerd begrepen
(In theorie moet een dergelijk apparaat dus stil kunnen liggen op 50 meter zonder stuk te gaan, maar zodra 't niet stil ligt is de druk anders natuurlijk.)
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Hier ook, ik hoop alleen nog een verbeterde accu en dan koop ik deze reeks!Peter_Aragorn schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:42:
Ik moet wel zeggen dat mijn interesse in de Watch groter en groter wordt
Expres de eerste generatie overgeslagen.
Verwijderd
Als nintendo exclusief voor apple gaat releasen dan is er 10 miljard dollar naar tokyo gegaan.CyBeR schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:31:
[...]
Waarom zou Apple geld geven aan Nintendo? Nergens voor nodig. Apple heeft Nintendo helemaal niet nodig.
50 meter = 5 ATMFamous schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:42:
[...]
Dat het de druk aankan van 50 meter diepte.
5 ATM / 50 meter (ook wel waterproof): deze horloges zijn geschikt om mee te douchen of zwemmen, mits geen grote temperatuurverschillen optreden. Zij zijn echter ongeschikt voor snorkelen en duiken met perslucht.
Die nuance is inderdaad belangrijkCyBeR schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:43:
[...]
Nee hij zei iets in de richting van "the equivalent pressure of".
(In theorie moet een dergelijk apparaat dus stil kunnen liggen op 50 meter zonder stuk te gaan, maar zodra 't niet stil ligt is de druk anders natuurlijk.)
[ Voor 36% gewijzigd door PWM op 07-09-2016 19:44 ]
jij gaat spijt krijgenTeknix1982 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:42:
Top, dan vervangt dit ding mijn Garmin Fenix HRafhankelijk van accuduur.

Dat er GPS in zit... Nee alles was toch al bekendDonstil schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:42:
[...]
Want? Ik zie niet echt unieke dingen nog.
De hele reeks? Nice.bardi-1 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:43:
[...]
Hier ook, ik hoop alleen nog een verbeterde accu en dan koop ik deze reeks!
Die gps is wel een leuke toevoeging. Scheelt ook telefoon batterij (hoef je daar gps niet aan te hebben)
Op dat nieuws zit ik ook te wachten eigenlijk.bardi-1 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:43:
[...]
Hier ook, ik hoop alleen nog een verbeterde accu en dan koop ik deze reeks!
Maarja, m'n 5s is ook al aan vervanging toe
Dat is ook precies wat die zei

Mijn interesse voor de watch wordt ook groter al twijfel ik nog wel aan het sportieve gedeelte zich echt kan meten met een Garmin. Anyway i am impressed
Dat weet ik nog niet, dat ligt eraan. Moet zeggen dat de Garmin ook erg goed bevalt. Maar het scherm is wel minder, daardoor wel top accuduur. Maar de rest kan apple watch straks ook.
[ Voor 17% gewijzigd door Teknix1982 op 07-09-2016 19:45 ]
Kan ie dan ook muziek afspelen via bluetooth bij het rennen?
i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20
Dit is wel handig. Als ik zo hike is het wel grappig als je ook die info krijgt
Gewoon leuk en ja je kunt ook darmins etc kopen maar dit is allround.
Dan gaat je horloge snel leeg. Doesn't matter.Pepper92 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:44:
Die gps is wel een leuke toevoeging. Scheelt ook telefoon batterij (hoef je daar gps niet aan te hebben)
Keramische watch.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
keramisch?
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Nou zo gek is het niet dat ios eerst is, de omzet van de itunes store is veel groter dan die van de play store.Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:43:
[...]
Als nintendo exclusief voor apple gaat releasen dan is er 10 miljard dollar naar tokyo gegaan.
Ceramic... Alsof het nog niet duur genoeg was
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Oh, Series 2. Ik denk al, wat heeft Siri ermee te maken.
Hee keramiek. Dat wordt weer scheuren zoals de iPhone 3G/3GS
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Neem aan dat ze het zo hebben uitgedacht dat de gps van de watch standaard aan staat, en de batterij daarmee een dag mee gaat. Of ik heb net wat gemist?polopolo150 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:44:
[...]
Dan gaat je horloge snel leeg. Doesn't matter.
misschien drukt het de prijs van de stainless watPhusebox schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:45:
Krijgen we dan niks over de batterij?
Ik weet niet eens wat ceramic is, maar het klinkt goed.
3 Atm./30 meter: bestand tegen regen en opspattend water. 5 Atm./50 meter: geschikt om mee te douchen of mee te zwemmen aan de oppervlakte van het water. 10 Atm./100 meter: geschikt voor de meeste vormen van watersport zoals snorkelen.
Nog niks over de batterij...
i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20
En nieuwe watchbands natuurlijk. Lol!
Dat leer en staal is wel mooi. De rest te "sporty".
duur woord voor een standaard tegelPhusebox schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:45:
De batterij gaat er samen met GPS niet op vooruit waarschijnlijk.Peter_Aragorn schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:46:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Delfts Blauw.Nieuwevolger schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:46:
Ik weet niet eens wat ceramic is, maar het klinkt goed.
Doen ze bij de iPhone ook niet.Peter_Aragorn schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:46:
Ga maar eens naar andere merken keramische horloges kijken. Zijn meestal niet de goedkoopste.
Helderder scherm en GPS, zou verwachten dat de accu dan niet heel veel beter kan?
Whoee nike
[ Voor 10% gewijzigd door Nieuwevolger op 07-09-2016 19:47 ]
Ik wil het ook eens weten over de batterij... Miss toch overwegen om mijn Casio Edifice Red Bull Racing edition de deur uit te doen..Proliner schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:46:
Ze zeggen niks over de batterij
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Daar heb je bedrijven voor die dat doen, goud diamanten, if you pay it, they will make itPimzm schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:46:
Definitief geen goud meer zo te zien.
Hoe lang kun je doorgaan over een simpel horloge?
Die Nike is wel heel lelijk. Maar die Watch 2 is op zich geen verkeerd ding. Ik heb een tijd een Moto 360 gehad die ook heel fijn werkte. Uiteindelijk toch weer een fijne automaat om mijn arm gehangen.
Ervan uitgaande dat je de Iphone thuis kan laten
Hij is wel wat meer dan simpelPhusebox schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:48:
Hoe lang kun je doorgaan over een simpel horloge?
[ Voor 38% gewijzigd door PWM op 07-09-2016 19:49 ]
Voor een president van Nike ziet hij er niet echt sportief uit.
Pfff, zo vetklep.
Val, s af man, als president van Nike.
Val, s af man, als president van Nike.
Ik vraag mij af of ze nu wel de HS-sensor hebben verbeterd, voor het hardlopen was het niet veel...
Nike versie, persoonlijk nee. Apple watch word nu wel iets interessanter voor mij
Heb er al een tijd aan staan denken maar misschien dat ik deze wel eens ga kopen.
Did hell just froze over?
Ik kijk de het Apple Event in de MS Edge browser. Hij werkt daar gewoon
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Nike... is that some sort of Indian name?
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Lekker hypen dat horloge. Ik zie er op straat, afgezien van toeristen in Amsterdam, vrijwel niemand mee. Het zal in Amerika ongetwijfeld een gigantisch succes zijn.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Lijkt door de jas.gekke-gerrit schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:48:
ligt het nou aan mij of heeft die man van nike een bierbuik ?
Mwa, diverse collega's van me hebben er één.THE_BASE schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:48:
Lekker hypen dat horloge. Ik zie er op straat, afgezien van toeristen in Amsterdam, vrijwel niemand mee. Het zal in Amerika ongetwijfeld een gigantisch succes zijn.
Flinke armspieren anders.gekke-gerrit schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:48:
ligt het nou aan mij of heeft die man van nike een bierbuik ?
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Beter opletten, dan zie je er stiekem best veel.THE_BASE schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:48:
Edge en Safari zijn afaik de enige browsers die de stream ondersteunen via de Apple site. Al zijn er voldoende andere manieren om toch te kijken als je deze browsers niet hebt.Rob schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:48:
Did hell just froze over?
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Daar is het sowieso stuk groter.THE_BASE schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:48:
Apple Pay e.d. zijn daar stuk beter geïntrigeerd
Shit. Dan heb ik de verkeerde collega's.Rivanov schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:49:
[...]
Mwa, diverse collega's van me hebben er één.
Kan je sneller rennen met zn watch?
Zit die jas onder zijn shirt ofzo? Wel een topsmoes trouwens
'You can just tell Siri to start a run'
mooi, dan kan ikzelf thuisblijven
mooi, dan kan ikzelf thuisblijven
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Zouden mensen dat Nike horloge voor zoveel geld kopen voor alleen wat sporten, of zouden ze die de hele dag durven dragen?
Ik weet niet wat ik erger vind...
Ik weet niet wat ik erger vind...
Let op:
In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet. Hou het gezellig, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
Mocht je een nieuw 'ervaringen' topic willen openen voor de aangekondigde producten en/of diensten, neem dan eerst contact op met de moderators. Dit voorkomt dat meerdere mensen aan hetzelfde topic werken, en al je noeste arbeid voor niets is.
In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet. Hou het gezellig, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
Mocht je een nieuw 'ervaringen' topic willen openen voor de aangekondigde producten en/of diensten, neem dan eerst contact op met de moderators. Dit voorkomt dat meerdere mensen aan hetzelfde topic werken, en al je noeste arbeid voor niets is.