Afbeeldingen in vorm van een button naast elkaar in DIV

Pagina: 1
Acties:
  • 284 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glamourt
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-10 12:40
Beste Mede tweakers,

Ik probeer een index te maken met plaatjes en daar onder de titel van die pagina. Als voorbeeld gebruik ik deze site: *snip spam*

Maar kom niet verder dan de volgende code;

*snip* 86 regels onleesbare HTML-brei verwijderd wegens gebrek aan code tags

Maar dan komen de buttons onder elkaar in plaats van allemaal netjes naast elkaar en als het niet past de volgende regel weer verder gaat. Wie kan mij helpen?

[ Voor 93% gewijzigd door RobIII op 29-08-2016 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dit is gewoon een ordinair Kan iemand even...? topic waar een bak code ingekwakt wordt (zonder code tags te gebruiken) en dan maar verwacht wordt dat mensen de puf hebben om uit de spaghetti wijs te worden en een oplossing aan te dragen. Zoals je in onze Quickstart kunt lezen zien we graag wat je zélf al geprobeerd/gezocht/gevonden hebt om je probleem op te lossen en niets daarvan zie ik terug in je topic. Daarbij verwachten we dat je enkel relevante(!) code plaatst in voorgenoemde code tags om je probleem te reproduceren en alle overige zaken achterwege laat; iets dat jezelf ook zal helpen je probleem beter te begrijpen en mogelijke oplossingen te proberen. Linken naar je eigen site valt daarbij ook onder spam; als je dan toch zo nodig een werkend geheel wil laten zien (remember: relevante(!) code only!) dan kun je je testcase in een jsfiddle zetten en daar naar toe linken; ontdaan van (merk)namen en andere irrelevante zaken dus.

Open gerust een nieuw topic maar hanteer dan voorgenoemde quickstart en hou bovenstaande tips/kritiek dan in je achterhoofd terwijl je een nieuw topic tikt en dan komt 't allemaal goed :)

[ Voor 7% gewijzigd door RobIII op 29-08-2016 23:37 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.