Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe Asus laptop met kapotte spatiebalk

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Bimbel
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-11 19:00
Hoi,

Ik wilde mijn nieuwe Asus laptop vandaag gaan gebruiken en nu merk ik na installatie dat de spatiebalk niet over de hele lengte werkt en ook moeizaam in het midden.

Kan ik morgen gewoon terug naar de winkel en een nieuwe vragen of moet mijn nieuwe ongebruikte lap nu al al in reparatie en moet ik daar gewoon genoegen meenemen?

Alvast bedankt en fijn weekend,

Bimbel

Alle reacties

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:18
Dit lijkt me een geval van DOA (Dead On Arrival) en ik hoop dat de winkel coulant is en deze omruilt voor een nieuw goed exemplaar.

Heb je de laptop online gekocht of in een fysieke winkel?

Dit is misschien ook interessant topic mocht dit zo zijn: DOA, kiezen voor RMA of "wettelijke bedenktijd"?.

[ Voor 42% gewijzigd door Jumpman op 26-08-2016 22:57 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Bimbel
Bedankt voor je antwoord Jumpman. Online besteld bij BCC en opgehaald in de winkel. Spatie werkt gewoon prut en kan er geen normaal Word-document mee typen zonder 10 keer op de spatietoets te drukken. Werkt gewoon voor geen meter :-(

[ Voor 75% gewijzigd door Bimbel op 26-08-2016 22:59 ]

• Jumpman
Bimbel schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 22:58:
Bedankt voor je antwoord Jumpman. Online besteld bij BCC en opgehaald in de winkel. Spatie werkt gewoon prut en kan er geen normaal Word-document mee typen zonder 10 keer op de spatietoets te drukken. Werkt gewoon voor geen meter :-(
Ik zou hem terugzetten naar fabrieksinstellingen en dan terug brengen of retour sturen met de reden dat de spatiebalk niet goed werkt.

• Bimbel
Heb 'm al geregistreerd enzo. Ga wel naar BCC en vraag om een nieuwe. Kijken wat ze doen, vind het wel kut om een nieuw product al ter reparatie aan te bieden. Valt me ook erg tegen dat zulks door de kwaliteitscontrole slipt.

• Jumpman
Bimbel schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 23:06:
Heb 'm al geregistreerd enzo. Ga wel naar BCC en vraag om een nieuwe. Kijken wat ze doen, vind het wel kut om een nieuw product al ter reparatie aan te bieden. Valt me ook erg tegen dat zulks door de kwaliteitscontrole slipt.
Hmmm, al geregistreerd bij ASUS? Dan zou ik denk ik ook naar de winkel gaan en het geval daar ook voorleggen.

Ik registreer meestal als ik het apparaat uitgebreid getest heb, wellicht wat voor de volgende keer. ;)

• Bimbel
Ja, stom, zulks verwacht je niet.

8)7
Pagina: 1