Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayporos
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-07 15:03
Sinds de update naar OxygenOS 3.1.0 / Android 6.0.1 heb ik problemen ervaren met mijn OnePlus X.

De telefoon reageert soms traag (alsof hij een paar seconden vast zit in een loop alvorens input te verwerken en het scherm te refreshen) en ik heb al meerdere malen een bericht gehad dat de Launcher vastgelopen is.

Hierbovenop echter komt het grote probleem.. om een of andere reden was mijn telefoon gisterenavond dusdanig hard 'ergens' mee bezig dat hij HEEL de batterij leeg trok in een tijdsbestek van nog geen 10 minuten.

Het lijkt er op dat er toch iets nog niet helemaal goed is met de 'update' als je het mij vraagt..
Graag zou ik dan ook mensen hun (negatieve) ervaringen met de update hier laten verzamelen en eventuele workarounds/oplossingen uiteraard!

Zoals je kunt zien in onderstaande screenshot bleef mijn telefoon op 'awake' ook al deed ik er niks mee (hij was ook niet apps aan het updaten). Wat ook erg apart is dat hij wel heel erg snel lijkt op te laden.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LzuCCcX.png

[ Voor 13% gewijzigd door Ayporos op 26-08-2016 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit soort berichten kunnen prima besproken worden in [OnePlus X] Ervaringen & Discussie.

Verder is de 'update' een community build en daar zitten ook nog bugs in. Het is dus niet zo gek dat de software niet vlekkeloos werkt.

Dit topic is gesloten.