Dat vraag ik niet, leuk ontwijkend antwoord trouwens. Ik vraag je wat jouw oplossingen zijn, vervolgens kom je alleen met deflecties aanzetten.
Klagen kan iedereen want daar hebben wij Nederlanders het alleenrecht op. Inhoudelijk klagen is iets heel anders, en iets wat ik niet in je reacties terug zie komen

Zeker. Een beetje door de topics heen wadend herken ik inmiddels dat de crew minder geneigd is tot reageren als het klaagverhaal niet een punt bevat wat ze nog niet kennen. Yalden roept iets, maar komt niet met oplossingen.
Daarom zeg ik ook dat naar alle waarschijnlijkheid de eerste 3 dingen die hij bedenkt al eens voorbij zullen zijn gekomen.

Vandaar ook de uitnodiging om met oplossingen te komen. Zeggen ''Ach, dan moeten ze mij maar een aanbod doen en dan geef ik ze de oplossing'' is niet constructief en voegt niets toe.
Omdat het een mooie dag is ga ik op herhaling: Wat zijn dan jouw oplossingen?
Tuurlijk joh

Met de instelling die je nu tentoonspreidt lijkt het mij eerder dat je het aan een ander overlaat, maar vervolgens blijft roepen dat je het allemaal wel beter weet

Yalden schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 19:01:
Als deze site nog, zoals in het begin, een echte community was geweest had ik daar met alle liefde een heleboel tijd en energie in willen steken, zonder daarvoor een beloning te vragen of verwachten.
Die community is er nog steeds hoor. Je moet Tweakers en de community niet als 1 geheel behandelen maar als 2 verschillende partijen zien.
*zucht* Tweakers is
altijd commercieel geweest. Het is eerder
de manier waarop dit wordt bedreven wat steeds meer aan wrijving onderhevig is.
En dat kan iedereen, en daar zijn zulke topics ook niet voor. Wat mij betreft sluit je jezelf dus ook gewoon uit. Inhoudelijk klagen prima, rucksichlos klagen nein.
Klaarblijkelijk heb je dus niet door wat de strekking van zulke topics moet wezen. Zeiken om het zeiken is er ieder geval niet 1 van.