Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, ik zou graag de Xaomi importeren als vervanging van mijn Sony z5c, vooral het veel groterde batterij draagt daar aan bij. Maar nu begrijp ik dat er vandaag een aankondeging plaats ging vinden over een eventuele opvolger? Zoals ik zie is dit de opvolger van de Note 3, iemand advies of het het wachten waard is of ik gewoon de 3 Pro kan bestellen?

Alle reacties

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:33

woutur

Klauwtjes uit!

*knip*
Klinkt alsof je gewoon moet wachten. Tot in de eeuwigheid, want er komt altijd wel weer een nieuw toestel uit.

Ga eerst maar eens dingen op een rijtje zetten wat je nou eigenlijk van een nieuw toestel wil. Dan is de keuze zo gemaakt.

[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 29-08-2016 13:25 ]

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:06

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Aankoopadvies dus schopje naar MAA.

Archolm, welkom op tweakers.

Je openingspost is nogal karig en voldoet niet aan onze richtlijnen voor het aanmaken van een topic. Ik kan je aanraden om nog een keer de FAQ's door te nemen: Het algemeen beleid en
Forum FAQ.

Verder is het voor ons onmogelijk om in te schatten wat er wel en niet aangekondigd zal worden, maar aangezien 'vandaag' inmiddels voorbij is. Zul je wel ontdekt hebben welk toestel aangekondigd is, hier kan dus een slotje op.

Mocht je nog steeds twijfelen over welke telefoon je wilt kopen, maak dan een nieuw topic aan.

Dit topic is gesloten.