Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

ervaringen flexibele tuinslangen

Pagina: 1
Acties:

• paQ
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 23:59
Het zijn er inmiddels teveel om op te noemen.

Ik heb in 2013 een xhose gekocht, 22.5 meter.

Ik heb namelijk geen buitenkraan, dus ga ik met een slang van de keuken naar achter- en voortuin.
3 jaar dikke prima, tot vanavond... KSSSHHHHH slang gescheurd... binnen! :(

anyway... ben nog steeds erg gecharmeerd van het systeem, dus een nieuwe besteld, de Xhose PRO! :7 Want daarvan wordt geclaimd dat ie dikker en dus sterker moet zijn...

Ik heb iig betaald voor een originele, dus ik verwacht morgen dan ook wel een originele te ontvangen :) (Het is bekend dat veel namaak groeislangen bij voorbaat al puin zijn)

We gaan het zien.
Googlen naar reviews over deze tuinslangen moet je niet doen, want ik lees eigenlijk geen enkel goed verhaal, maarja, ben toch 3 jaar een happy camper geweest met mijn initiele xhose :)

anyways.
Hoe kan je er nou in hemelsnaam achterkomen welke slang het niet of veel minder snel zal begeven? :?
Hoe zijn de ervaringen bij de tweakers?

op maat gehoorbescherming en In Ear Monitors. www.cinepaq.nl

• LordSinclair
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 21:19
Mij leek het ook wel wat, maar ik ben voor Gardena set gegaan, mijn ouders gebruiken een en dezelfde set al meer dan 20 jaar, laten we hopen dat die van mij dat ook haalt :D

Je hebt ze ook in compactere uitvoeringen (de haspel).

[Voor 9% gewijzigd door LordSinclair op 25-08-2016 14:20]

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• André
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 25-02 11:49

André

Analytics dude

Als je het over gebruiksgemak hebt, ik heb deze aan de muur hangen:

Rolt met 1 ruk op en vervolgens kun je de hele unit eventueel wegzetten in de garage. Ideaal.

• André
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 25-02 11:49

André

Analytics dude

Señor Sjon schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 15:01:
[...]

Het enige wat me tegenhoudt om er daar één van bij te kopen is de stalen pen out in the open als ie er niet op hangt. Heb zelf een soortgelijke van een of ander non merk. Doet het al meer dan 10 jaar prima.
Ik heb deze:

En geen pen.

• Anoniem: 639074
  • Registratie: december 2014
  • Niet online
paQ schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 21:39:
...............
Ik heb namelijk geen buitenkraan, dus ga ik met een slang van de keuken naar achter- en voortuin.
3 jaar dikke prima, tot vanavond... KSSSHHHHH slang gescheurd... binnen! :(
Het lijkt mij een blijvende nachtmerrie zo'n kwetsbare slang door je huis, wat is er op tegen meteen voor een duurzame oplossing te kiezen door een buitenkraan te monteren??
Zoveel werk hoeft dat niet te zijn. ;)

Wel zorgen dat je die binnenshuis ergens kunt afsluiten (handige 1-slags kogelkraan) en aftappen ivm vorst en nooit meer last van dit aanhoudende gezeur en qua gemak ga je er lichtjaren op vooruit. O-)
André schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 14:58:
Als je het over gebruiksgemak hebt, ik heb deze aan de muur hangen:
........................
Rolt met 1 ruk op en vervolgens kun je de hele unit eventueel wegzetten in de garage. Ideaal.
Superhandige slanghaspel tot een stel lieve vogeltjes besluit er een veilig nestje van te maken. :F

[Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 639074 op 26-08-2016 17:16]

• paQ
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 23:59
zo, nieuwe lente, nieuwe poging, numero 3 :+

https://www.bol.com/nl/p/...29941460-9200000058899272

de Flexiwonder Pro B) (22,5m)
Het béste van het beste, zegt deze man :)

op maat gehoorbescherming en In Ear Monitors. www.cinepaq.nl

Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True