Het zijn er inmiddels teveel om op te noemen.
Ik heb in 2013 een xhose gekocht, 22.5 meter.

Ik heb namelijk geen buitenkraan, dus ga ik met een slang van de keuken naar achter- en voortuin.
3 jaar dikke prima, tot vanavond... KSSSHHHHH slang gescheurd... binnen!
anyway... ben nog steeds erg gecharmeerd van het systeem, dus een nieuwe besteld, de Xhose PRO!
Want daarvan wordt geclaimd dat ie dikker en dus sterker moet zijn...

Ik heb iig betaald voor een originele, dus ik verwacht morgen dan ook wel een originele te ontvangen
(Het is bekend dat veel namaak groeislangen bij voorbaat al puin zijn)
We gaan het zien.
Googlen naar reviews over deze tuinslangen moet je niet doen, want ik lees eigenlijk geen enkel goed verhaal, maarja, ben toch 3 jaar een happy camper geweest met mijn initiele xhose
anyways.
Hoe kan je er nou in hemelsnaam achterkomen welke slang het niet of veel minder snel zal begeven?
Hoe zijn de ervaringen bij de tweakers?
Ik heb in 2013 een xhose gekocht, 22.5 meter.

Ik heb namelijk geen buitenkraan, dus ga ik met een slang van de keuken naar achter- en voortuin.
3 jaar dikke prima, tot vanavond... KSSSHHHHH slang gescheurd... binnen!
anyway... ben nog steeds erg gecharmeerd van het systeem, dus een nieuwe besteld, de Xhose PRO!

Ik heb iig betaald voor een originele, dus ik verwacht morgen dan ook wel een originele te ontvangen
We gaan het zien.
Googlen naar reviews over deze tuinslangen moet je niet doen, want ik lees eigenlijk geen enkel goed verhaal, maarja, ben toch 3 jaar een happy camper geweest met mijn initiele xhose
anyways.
Hoe kan je er nou in hemelsnaam achterkomen welke slang het niet of veel minder snel zal begeven?
Hoe zijn de ervaringen bij de tweakers?
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.