Lekker zijn is een gave :)
ja maar welke moet ik dan naar kijkenOp woensdag 27 juni 2001 16:31 schreef monkel het volgende:
tja wie wil dat niet ?
check de pricewatch
kan je op t.net niet iets van een review vinden? Saat vast wel iets. Hou je gewoon de pricewatch erbij.
Music Addicted
Ik heb vandaag ff met deze staan spelen op mn werk en die werkt wel relaxed.
Ook word er een card reader bijgeleverd. Hij word alleen niet geleverd met lythium batterijen maar met alkaline, maar die kan je natuurlijk ook los kopen....
• pricewatch
Succes
Ook word er een card reader bijgeleverd. Hij word alleen niet geleverd met lythium batterijen maar met alkaline, maar die kan je natuurlijk ook los kopen....
• pricewatch
Succes
En bij de Kodak DC 3800 krijg je er iig een card reader erbij
usb kabeltje kan je zelf erbij kopen
die baterijen kan je er ook bijkopen
Adapter zit er niet bij, want wanneer gebruik je nou?
Overpompen gaat toch via de cardreader
usb kabeltje kan je zelf erbij kopen
die baterijen kan je er ook bijkopen
Adapter zit er niet bij, want wanneer gebruik je nou?
Overpompen gaat toch via de cardreader
Sorry, kon het niet laten...Op woensdag 27 juni 2001 16:29 schreef lordspacie het volgende:
Lieve Sinterklaas en Pieterbaas,
Ik weet dat 5 december nog lang duurt, maar ik wil een goedkope digitale camera. Het liefst met lithium-ion baterijen, usb en met een adapter. Het liefst ook een flash card reader erbij.
Als u die mee wil brengen uit Spanje zal ik een lekker grote wortel in mijn schoen doen. Hoef ik dan deze keer niet mee in de zak naar Spanje?
greets
Lordspacie (die dit jaar heel braaf is geweest)
Maarreuh, serieus: wat voor specs heb je verder als eisen? Hoeveel MPixel bijvoorbeeld? En wat voor prijs had je in gedachten? Kan handig zijn bij het shoppen
Link gejat uit dit topic: http://photo.askey.net/
[edit] Heb ik nou een topic omzeep geholpen? Sorry [/edit]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
het moet gewoon een simpele camera zijn. En op hooguit 1024x768 pics draaien.Op woensdag 27 juni 2001 20:22 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Sorry, kon het niet laten...![]()
![]()
Maarreuh, serieus: wat voor specs heb je verder als eisen? Hoeveel MPixel bijvoorbeeld? En wat voor prijs had je in gedachten? Kan handig zijn bij het shoppen
We hebben nu de hp 215c maar die vreet baterijen. en nou wouden we een soortgelijke camera alleen dan die niet zoveel baterijen vreet. maar niet dat we nu gelijk 2000 gulden kwijt zijn.
Mja.. de meeste camera's vreten zoveel vanwege het LCD/TFT-schermpje en eventueel aanwezige zoomfuncties. Ook het wegschrijven kost toch nog aardig wat sap.
Er zijn in "de bladen"
de laatste tijd aardig wat reviews verschenen, en als je ff een zoekaktie pleegt op T.net, komt daar ook wel wat uit, denk ik zo.
Een cam met die extra's op 1024 onder de 2000,- zal alleen wel moeilijk worden, denk ik, zeker als je niet zomaar een cam wilt kopen.
Er zijn in "de bladen"
Een cam met die extra's op 1024 onder de 2000,- zal alleen wel moeilijk worden, denk ik, zeker als je niet zomaar een cam wilt kopen.
Whahahaha!!! lol!!Op woensdag 27 juni 2001 20:22 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Sorry, kon het niet laten...![]()
![]()
Hp camera's zijn echte baterijenvreeters. gaan soms maar 10 foto's mee
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Pagina: 1