IP Rocks
De Sony camera's vind ik wel mooi, maar zijn niet de beste. Ik dacht dat Nikon goed was.
het hangt er ook van af wat je allemaal in je camera wilt. Wat je ermee gaat doen.
Sommige bieden standaard al een macro-lens etc aan, andere niet, kunnen het niet, etc.
Sommige hebben vaker optical zoom, andere weer meer digital zoom.
Dus zeg even wat je zoekt.
het hangt er ook van af wat je allemaal in je camera wilt. Wat je ermee gaat doen.
Sommige bieden standaard al een macro-lens etc aan, andere niet, kunnen het niet, etc.
Sommige hebben vaker optical zoom, andere weer meer digital zoom.
Dus zeg even wat je zoekt.
Canon Powershot G1
. Kijk maar eens bij www.dpreview.com. Die wil ik dus graag hebben van sinterklaas.
Op http://www.dpreview.com staat ook een buyingguide... handig... geef je wensen op en je krijgt een lijstje met camera's te zien die aan jouw wensen voldoen.... Verder (zoals al gezegd) volledige reviews... zeer uitgebreid.
Naast de G1 wil ik je ook even wijzen op een nog vettere canon... kweet de prijs niet.... maar check de Pro 90 IS maar eens......
ik heb zelf de fuji finepix 4900 zoom... ik wilde graag veel optische zoom hebben (kep nu 6x). Als ik had geweten dat 3 maanden na aanschaf van m'n 4900, de Pro 90 IS was uitgekomen, denk ik dat ik had gewacht.......
Naast de G1 wil ik je ook even wijzen op een nog vettere canon... kweet de prijs niet.... maar check de Pro 90 IS maar eens......
ik heb zelf de fuji finepix 4900 zoom... ik wilde graag veel optische zoom hebben (kep nu 6x). Als ik had geweten dat 3 maanden na aanschaf van m'n 4900, de Pro 90 IS was uitgekomen, denk ik dat ik had gewacht.......
Er komt een nieuwe digitale camera van Toshiba. Het zou de eerste 3,3Mpixel onder de 600$ zijn. Het is de Toshiba PDR-M65. De specs zijn niet verkeerd.
Viva la Netherlands!
Verwijderd
In jouw prijsklasse deze 2, de Nikon 990 of de Epson 3000, de Nikon is iets beter in het donker (minder 'ruis'). Beide zijn top.
mot zeggen als je aan het kijken bent voor een mooie kleine digicam dan mot je de canon IXUS nemen deze heeft 2.1 megapixels en kost onder de 2000,-. ik heb de kwaliteit nog nie gezien maar dit lijkt me wel wat.
btw caonon heet ook de s30 en deze heeft 3.3 megapixels is wel wat groter maar er is geen /weinig prijsverschil.
btw caonon heet ook de s30 en deze heeft 3.3 megapixels is wel wat groter maar er is geen /weinig prijsverschil.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Ben het eens met TitanicFanatic... Bekijk vooral eens de Canon G1 als je in de winkel bent
of nog beter de Canon Powershot Pro 90 :9~:9~ enne voor de rest goede keuzes zouden zijn: Nikon Coolpix 990, Olympus C3040, Sony DSC-F 505 V 
Ow ja en zelf heb al een jaar de Canon Powershot S10,.. die mag er ook nog steeds wezen
Ow ja en zelf heb al een jaar de Canon Powershot S10,.. die mag er ook nog steeds wezen
Ik ben hevig gelukkig getrouwd met m'n Casio QV-3000EX.
Microdrive is supurb. Kwaliteit lens ook (canon).
Eén nadeeltje (volgens mij hebben alle digicams dat), 's avonds/'s nachts kunnen ze niet scherpstellen.
Microdrive is supurb. Kwaliteit lens ook (canon).
Eén nadeeltje (volgens mij hebben alle digicams dat), 's avonds/'s nachts kunnen ze niet scherpstellen.
Canon Powershot G1. Perfecte scherpte en ondersteuning voor de MicroDrive. Bovendien ook nog eens een zeer handig LCD-schermpje (opklapbaar). Als je niet overtuigd bent hoef je eigenlijk alleen maar de foto's van Pekka te bekijken:
http://studio-on-the.net/photography/G1/
Verder geldt natuurlijk dat je altijd zelf de foto's moet bekijken die een camera maakt, iedereen heeft een andere smaak qua kleuren/scherpte/etc. Op eerder genoemde sites staan genoeg voorbeeldfoto's van de verschillende camera's.
http://studio-on-the.net/photography/G1/
Verder geldt natuurlijk dat je altijd zelf de foto's moet bekijken die een camera maakt, iedereen heeft een andere smaak qua kleuren/scherpte/etc. Op eerder genoemde sites staan genoeg voorbeeldfoto's van de verschillende camera's.
"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."
Kan alleen uit ervaring spreken: de Sony DSC-505V geeft magnifieke plaatjes (o.a. door de superieure lens:P. Er zijn echter 2 nadelen aan dit apparaat vind ik 1: je hebt geen zoeker, dus moet je je plaatje middels het schermpje schieten. 2: Wanneer je afdrukt is de reactie niet supersnel, oftewel, wil je zeer snel een foto kunnen schieten dan kun je wel 'ns te laat zijn (en het mooie of hilarische moment is al voorbij).
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Gewoon de Kodak dc4800 nemen, perfect toestel vind ik.
Zie voorbeeld foto's op de kodak wesite of op dpreview.
Aanradertje,
De Sony Cybershot DSC-S75
3.3 megapixels, 6x zoom en verder veel xtra opties, ligt lekker in de hand en werkt perfect...
De Sony Cybershot DSC-S75
3.3 megapixels, 6x zoom en verder veel xtra opties, ligt lekker in de hand en werkt perfect...
You want a Ricoh!!!
Verwijderd
Denk dat je je keuze moet laten bepalen door een paar dingen. Allereerst wat wil je en vervolgens (volgens mij ook even belangrijk)...hoe ligt het toestel in je hand. Voor mij werd het toen de sony maar welk merk je ook neemt..het lijkt me dat je voor die prijsklasse best een stukje kwaliteit verwachten/eisen. Misschien zou je in je overwegingen nog kunnen meenemen op welke wijze, welk type kaart bv hij de foto's opslaat...per type memorycard/stick ed wil dit nogal in prijs verschillen heb ik gemerkt
Die vind ik ook erg mooi!!Op dinsdag 26 juni 2001 22:51 schreef briezzer het volgende:
Gewoon de Kodak dc4800 nemen, perfect toestel vind ik.
En mocht je toch in eens minder geld hebben dan die 2.000-3.000 dat vind ik deze ook erg goed: Kodak DC3800
Voor een foto gemaakt met een Digital Ixus klik hier: http://members.chello.nl/~m.adams/kitten.jpgOp vrijdag 09 februari 2001 00:13 schreef ReseTTim het volgende:
mot zeggen als je aan het kijken bent voor een mooie kleine digicam dan mot je de canon IXUS nemen deze heeft 2.1 megapixels en kost onder de 2000,-. ik heb de kwaliteit nog nie gezien maar dit lijkt me wel wat.
Let op, is wel 1,85 Mb groot... Deze is genomen met een eerste model Digital Ixus, er is geloof ik al weer een nieuwer model met betere specs...
heb hier een kodak dx3500, de pics zien er scherp en goed uit en hij is 2,2 megapixel en kost ongeveer f1000,-
Heeft collega van me.. lekker dingetje..Op woensdag 27 juni 2001 17:54 schreef Femme het volgende:
Nikon CoolPix 990/995 is top
Ik heb zelf de Canon powershot S10 .. ook prima..
Kan jij GVD nou echt niets anders zeggen dan: "kijk eens op www.spam.nl" ?
Er staat niks op die siteOp woensdag 27 juni 2001 20:14 schreef CubicQ het volgende:
Hoef je ook niet meteen de naam van de heilige Heer te misbruiken met je gevloek.Op woensdag 27 juni 2001 20:14 schreef CubicQ het volgende:
Pagina: 1