Ik wilde eigenlijk ook even vragen hoe het kan dat iemand zijn bericht plaatst en meteen 50 replies heeft en ikke nog maar 0?
Ook al weet je niet waar je het moet plaatsen, gelieve het topic in 1 enkel forum te openen, ik heb die in [url="/listtopics.php/11"]Windows Operated Systems[/url] gesloten 
En op die laatste vraag heb ik geen antwoord...
En op die laatste vraag heb ik geen antwoord...
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Als je problemen met Games hebt, kun je het beste in Spielerij posten.
Dat mensen niet zo snel op jouw topic reageren kan meerdere oorzaken hebben :
Dat mensen niet zo snel op jouw topic reageren kan meerdere oorzaken hebben :
- <li> Te vage omschrijving van je probleem. <li> Een probleem wat mensen niet kennen. <li> Op een rsutig tijdstip je topic gestart.
Aannames zijn fataal.
Sorry ik wil niet lullig doen maar wat is rsutig ?Op woensdag 27 juni 2001 16:29 schreef GaMeOvEr het volgende:
Als je problemen met Games hebt, kun je het beste in Spielerij posten.
Dat mensen niet zo snel op jouw topic reageren kan meerdere oorzaken hebben :Maaruh, hoezo post je dat hier ? Was je aan het crossposten en heb je een waarschuwing gekregen ofzo ?
- <li> Te vage omschrijving van je probleem. <li> Een probleem wat mensen niet kennen. <li> Op een rsutig tijdstip je topic gestart.
Sorry, ik kan geen soep koken van de text die de topicstarter heeft getypt.
Zal wel door de temp. komen denk ik, het is hier echt warm...
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
En ik kan geen soep koken van jouw reactie (zal vast door de nutteloosheid komen).Op woensdag 27 juni 2001 16:45 schreef pier het volgende:
[..]
Sorry ik wil niet lullig doen maar wat is rsutig ?![]()
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
ROFLOp woensdag 27 juni 2001 19:05 schreef Sir Abarth het volgende:
[..]
En ik kan geen soep koken van jouw reactie (zal vast door de nutteloosheid komen).
Bericht hierboven
Verwijderd
Op woensdag 27 juni 2001 16:45 schreef pier het volgende:
Sorry ik wil niet lullig doen maar wat is rsutig ?![]()
Op maandag 25 juni 2001 19:51 schreef pier het volgende:
Als het om een ander ging, had ik mij erbuiten gehouden omdat de topicstarter een vraag steld aan de adjes, niet aan een mede-user.
Haha!
ik sluit me aan bij de bovenstaande drie postings
(vooral bij de bovenste daarvan
).
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
toevallig een LOTR fan? zoja, tof, ik ben the hobbit aan het lezen, cool boek, alleen jammer dat ie maar iets van 300 blz teld, bijna uit al in 4dagen.Op woensdag 27 juni 2001 16:25 schreef Thefrodo het volgende:
Ik heb een probje geplaatst maar ik weet niet of het aan windows of aan directx of aan het spelleke. Ik wist dus eigenlijk niet waaronder ik het moest plaatsen.
Ik wilde eigenlijk ook even vragen hoe het kan dat iemand zijn bericht plaatst en meteen 50 replies heeft en ikke nog maar 0?
Pagina: 1