Beste "luxe" auto onder 8500 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:49:
Maar wil je nou een 'premium'/luxe auto rijden of wil je gewoon op de meest goedkope manier een dikke bak rijden? Ik denk dat je eerst nog even een stapje terug moet doen en echt goed bedenken wat je nu wilt.

Op deze manier zijn we je straks een Multipla in de maag aan het splitsen denk ik :D
Zei er iemand multipla?
Afbeeldingslocatie: https://d37nk263jfz2p8.cloudfront.net/image/1/1000/0/uploads/posts/2016/08/bf3cad4480453aaa8eb0828e2f59427a.jpg
:+

Ik zou sowieso (persoonlijk) weg blijven van zo een S-klasse of A8. Je zit dan wel met een enorm krachtige motor en een auto die waarschijnlijk bijna stuurt als een boot (het gevoel van groot). Maar is dat zo een belangrijke waarde als je op onze belgische wegen toch niet sneller dan 120 mag? (en zeg me niet dat je steeds 160+ gaat rijden, dan ben je binnen de 2 maanden je rijbewijs kwijt). Zeker als beginner. En mag je zo je rijbewijs weer opnieuw halen..

Kijk naar iets in de klasse van een Audi A4. Niet zo wauw als een A8, maar toch nog steeds een degelijke wagen. En je gaat ook nog steeds wel flink vooruit kunnen.
En ja kan dan waarschijnlijk ook een 'nieuwere' kopen.
Pagina: 1