ik wilde de partities van mijn hd wijzigen met fdisk van win95, wat niet gelukt is. ik had 4 partities en wilde er maar 3 dus ik dacht van de laatste 2 maak ik er 1, zonder mijn C partitie aan te passen. sindsdien krijg ik bij het opstarten deze melding:
STOP: C0000221 {BAD IMAGE CHECKSUM}
THE IMAGE SHELL32.DLL IS POSSIBLY CORRUPT. THE HEADER CHECKSUM DOES NOT MATCH THE COMPUTED CHECKSUM.
RESTART AND SET THE RECOVERY OPTIONS IN THE SYSTEM CONTROL PANEL OR THE /CRASHDEBUG SYSTEM START OPTION. IF THIS MESSAGE REAPPEARS CONTACT ...
ik heb met fdisk niets aan gepast, maar kan ook niet meer bij mijn hd's komen, want ik heb alleen maar een bootflop van windows95 en daarmee kan ik niet bij ntfs file systemen.
kan dus ook geen scandisk uitvoeren of chkdsk
help help help
wil/kan niet formateren
STOP: C0000221 {BAD IMAGE CHECKSUM}
THE IMAGE SHELL32.DLL IS POSSIBLY CORRUPT. THE HEADER CHECKSUM DOES NOT MATCH THE COMPUTED CHECKSUM.
RESTART AND SET THE RECOVERY OPTIONS IN THE SYSTEM CONTROL PANEL OR THE /CRASHDEBUG SYSTEM START OPTION. IF THIS MESSAGE REAPPEARS CONTACT ...
ik heb met fdisk niets aan gepast, maar kan ook niet meer bij mijn hd's komen, want ik heb alleen maar een bootflop van windows95 en daarmee kan ik niet bij ntfs file systemen.
kan dus ook geen scandisk uitvoeren of chkdsk
help help help
wil/kan niet formateren