Beste tweakers,
Ik heb echt 0 verstand van PC's en vraag om jullie hulp ^^
Ik heb een PC uit de prehistorie van 7jaar oud en ben opzoek naar een nieuwe PC van rond de 800 - 900eu want ik merk dat mijn PC met de dag slechter en langzamer word.
Ik wil er graag mee gamen zoals het nu lijkt zijn het niet al te grote games, ik zou graag de games willen spelen zoals WoW, LoL, Hots en misschien Overwatch.
Relevante software en hardware die ik gebruik
System Manufacturer: Packard Bell
System Model: ipower G3720
BIOS: Default System BIOS
Processor: Intel(R) Core(TM) i7 CPU 860 @ 2.80GHz (8 CPUs), ~2.8GHz
Memory: 4096MB R
Card name: AMD Radeon HD 6900 Series
Manufacturer: Advanced Micro Devices, Inc.
Chip type: AMD Radeon Graphics Processor (0x671D)
DAC type: Internal DAC(400MHz)
De gegevens hierboven is van mijn PC nu.(hopelijk heb ik goed gecopy-paste haha)
Ik zou graag een PC willen kopen die ook meteen klaar is om later makkelijk te upgraden na dat ik 800- 900eu heb gespendeerd aan een nieuwe.
Ik hoopte dat hier mensen zitten die mij zouden willen helpen om een PC in elkaar te zetten met beste prijs/kwaliteit verhouding aangezien zoals ik al eerder vermeld had echt 0 verstand heb van PC's.
Alvast bedankt ^^
Met vriendelijke groet,
Leon de Groot
Ik heb echt 0 verstand van PC's en vraag om jullie hulp ^^
Ik heb een PC uit de prehistorie van 7jaar oud en ben opzoek naar een nieuwe PC van rond de 800 - 900eu want ik merk dat mijn PC met de dag slechter en langzamer word.
Ik wil er graag mee gamen zoals het nu lijkt zijn het niet al te grote games, ik zou graag de games willen spelen zoals WoW, LoL, Hots en misschien Overwatch.
Relevante software en hardware die ik gebruik
System Manufacturer: Packard Bell
System Model: ipower G3720
BIOS: Default System BIOS
Processor: Intel(R) Core(TM) i7 CPU 860 @ 2.80GHz (8 CPUs), ~2.8GHz
Memory: 4096MB R
Card name: AMD Radeon HD 6900 Series
Manufacturer: Advanced Micro Devices, Inc.
Chip type: AMD Radeon Graphics Processor (0x671D)
DAC type: Internal DAC(400MHz)
De gegevens hierboven is van mijn PC nu.(hopelijk heb ik goed gecopy-paste haha)
Ik zou graag een PC willen kopen die ook meteen klaar is om later makkelijk te upgraden na dat ik 800- 900eu heb gespendeerd aan een nieuwe.
Ik hoopte dat hier mensen zitten die mij zouden willen helpen om een PC in elkaar te zetten met beste prijs/kwaliteit verhouding aangezien zoals ik al eerder vermeld had echt 0 verstand heb van PC's.
Alvast bedankt ^^
Met vriendelijke groet,
Leon de Groot