ISDN

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MWAD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-12-2025

MWAD

Morron With A Dress

Topicstarter
lo

ik heb (dus) isdn :'( ik heb alles door een persoon die het gehad heeft geinstalleerd.
de telefoons doen het en internet MOET het ook doen ik heb alles geconfigureed en bij z*nnet een account aangevraagd maar hij kan niet verbinding maken ??

ik heb een celeron @500 een ISDN kaart en een draadje naar de isdn kast toe lopen hoe krijg ik die zooi goed lopend

De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
hij gaat wel gewoon bellen enzo?
En je hebt je miniport drivers goed ingesteld op Euro ISDN enzo. etc. etc.?

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:45
Wat meer details zou handig zijn

• ThreeBird
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-02 23:50

ThreeBird

That's the order of thing

Aangezien de hardware werkt, lijkt het alsof e.o.a. instelling niet in orde is. Of de isdn kaart is kapot :(

Zon heeft een uitgebreide help op hun site. Probeer het daar eens.

You're not a doctor, you're a bricklayer.

Verwijderd

wow, zou handig zijn als je wat meer vertelde dan "hij doet het niet", kijk als je nou op het compaq forum was ok, maar dit is GoT :Y)

Verwijderd

Kijk de instellingen nog eens goed na, zou ik doen...

Verwijderd

Check dit topic eens. Antwoord daar was RVS-Com Lite... ;)

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

OK als je niet met meer info komt, ga ik ook maar kreten in de ruimte schieten...
Het kan helpen om je PC aan een geaarde wandcontactdoos aan te sluiten. Dit schijnt namelijk een known error bij die ITK en/of Teles kaartjes te zijn. Maar meer info zou idd welkom zijn...

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 16:40 schreef FoolZero het volgende:
OK als je niet met meer info komt, ga ik ook maar kreten in de ruimte schieten...
Het kan helpen om je PC aan een geaarde wandcontactdoos aan te sluiten. Dit schijnt namelijk een known error bij die ITK en/of Teles kaartjes te zijn. Maar meer info zou idd welkom zijn...
Zit wel een goed punt achter. Wat dacht je van de terminator op de andere uitgang van de wandcontactdoos..

• MWAD

MWAD

Morron With A Dress

Topicstarter
meer details??? zoals...... pci kaart hij doet het win zeg "dit apparaat werkt correct"

waar ligt het aan ik heb de instellingen al 3x opnieuw ingesteld maar niet dus.......

Verwijderd

Gewoon ff posten wat voor compu je hebt (kortom specs), het OS en zeker ook welke ISDN adapter...

• MWAD

MWAD

Morron With A Dress

Topicstarter
celeron @500, 128 MBram, Voodoo3 2000, Win98

Verwijderd

Nu nog ff welke adapter het is ;)

Weet je zeker dat dat inbelnummer ISDN accepteert, heb je nieuwe drivers geprobeerd, heb je RVS-Com al geprobeerd, zit er een terminator op de tweede uitgang van de wandcontactdoos.

Vertel ff wat je al hebt geprobeerd en hou ons ff op de hoogte.

• MWAD

MWAD

Morron With A Dress

Topicstarter
[quote]
Op woensdag 27 juni 2001 17:29 schreef zware_jongen het volgende:
Nu nog ff welke adapter het is ;) 1

Weet je zeker dat dat inbelnummer ISDN accepteert 2, heb je nieuwe drivers geprobeerd 3 , heb je RVS-Com al geprobeerd, zit er een terminator op de tweede uitgang van de wandcontactdoos.

1 welke adapter???
2 hoe kan ik dat zien??
3 neej heb geen internet :)

(ik heb dus 0 verstand van ISDN he?? dat snappen jullie wel :) )

Verwijderd

1. Een ISDN kaart heet geen modem maar een adapter. Dus welke ISDN kaart heb je? Kun je zien op de doos van de kaart of als ie al in je systeem zat op de aankoopbon of van mijn part op het kaartje zelf ;)
2. Kijk in het boekje met technische gegevens van je provider of bel ze anders. BTW misschien hebben zij een storing...
3. Als je geen internet hebt hoe kun je hier dan posten. Zoek ff uit welke ISDN adapter je hebt en download nieuwe drivers vanaf de plek waar je nu zit te internetten :)
4. Heb je RVS-Com nou al geprobeerd. Na het installeren van dit progje waren alle problemen uit de wereld bij een vriend van mij... Stuur anders ff een ICQ-tje als je het niet hebt.
5. Op de wandcontactdoos van ISDN zitten twee aansluitpunten. De ene gaat naar je compu toe en de andere moet afgesloten zijn met een terminator. Controlleer dit!!!

Suc6 :)

• MWAD

MWAD

Morron With A Dress

Topicstarter
5 ja ik d8 dat dat wel het geval was jah enne als ik inbel en ik bel met de gewone telefoon GAAT IE UIT dit is toch juist het leuke van ISDN dat je meerder lijnen heb hoe kan dit?? en me icq nr hier is 91126508

Verwijderd

Ik zou eerst ff kijken welke isdn-kaart je hebt. Kan je altijd vinden op de kaart zelf. Ik neem wel aan dat je de kaart eruit\in kan schroeven als tweaker zijnde ;) .

En kan je ook vertellen welke foutmelding je krijgt als je in probeerd te bellen?

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 13:04 schreef MWAD het volgende:
5 ja ik d8 dat dat wel het geval was jah enne als ik inbel en ik bel met de gewone telefoon GAAT IE UIT dit is toch juist het leuke van ISDN dat je meerder lijnen heb hoe kan dit?? en me icq nr hier is 91126508
Begrijp niet helemaal wat je bedoeld met als je inbelt met de gewone telefoon :?

Maar goed, heb je inmiddels ff een ICQtje gestuurd (raar trouwens, want het nummer wat je net opgaf correspondeert niet met het nummer bij je bloempje >:) ).

Verwijderd

is het mogelijk dat je aangesloten bent bij een carrier select? als dat het geval is zou je eens moeten nagaan of al je telefoonnummers daar wel aangemeld zijn en niet minder onbelangrijk...is je isdn ongedefinieerd?..

• VlasBaard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 02:02
Ik vind dit heel erg als het bekende aardingsprobleem klinken. Verplaats je computer es om te proberen richting een geaard stopcontact (of door zo'n fijne haspel die mensen in de tuin gebruiken even door het halve huis heen te leggen) om te zien of dat het probleem is.

Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot

• VIsje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 07:12

VIsje

keeper s.v. de Glind 2

kijk es of je een 0 heb gezet voor het telefoonnummer. Als je dat heb gedaan haal het weg :)

klinkt eenvoudig maar heb het ook gehad je gaat gelijk moeilijk denken terwijl het zo'n klein dingetje is

I'm proudly present you: www.bertverbeek.nl
Wie dit leest is ......
specs.
En keeper van s.v. de Glind 2

Pagina: 1