De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL
En je hebt je miniport drivers goed ingesteld op Euro ISDN enzo. etc. etc.?
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Zon heeft een uitgebreide help op hun site. Probeer het daar eens.
You're not a doctor, you're a bricklayer.
Verwijderd
Het kan helpen om je PC aan een geaarde wandcontactdoos aan te sluiten. Dit schijnt namelijk een known error bij die ITK en/of Teles kaartjes te zijn. Maar meer info zou idd welkom zijn...
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Verwijderd
Zit wel een goed punt achter. Wat dacht je van de terminator op de andere uitgang van de wandcontactdoos..Op woensdag 27 juni 2001 16:40 schreef FoolZero het volgende:
OK als je niet met meer info komt, ga ik ook maar kreten in de ruimte schieten...
Het kan helpen om je PC aan een geaarde wandcontactdoos aan te sluiten. Dit schijnt namelijk een known error bij die ITK en/of Teles kaartjes te zijn. Maar meer info zou idd welkom zijn...
waar ligt het aan ik heb de instellingen al 3x opnieuw ingesteld maar niet dus.......
Verwijderd
Verwijderd
Weet je zeker dat dat inbelnummer ISDN accepteert, heb je nieuwe drivers geprobeerd, heb je RVS-Com al geprobeerd, zit er een terminator op de tweede uitgang van de wandcontactdoos.
Vertel ff wat je al hebt geprobeerd en hou ons ff op de hoogte.
Op woensdag 27 juni 2001 17:29 schreef zware_jongen het volgende:
Nu nog ff welke adapter het is
Weet je zeker dat dat inbelnummer ISDN accepteert 2, heb je nieuwe drivers geprobeerd 3 , heb je RVS-Com al geprobeerd, zit er een terminator op de tweede uitgang van de wandcontactdoos.
1 welke adapter???
2 hoe kan ik dat zien??
3 neej heb geen internet
(ik heb dus 0 verstand van ISDN he?? dat snappen jullie wel
Verwijderd
2. Kijk in het boekje met technische gegevens van je provider of bel ze anders. BTW misschien hebben zij een storing...
3. Als je geen internet hebt hoe kun je hier dan posten. Zoek ff uit welke ISDN adapter je hebt en download nieuwe drivers vanaf de plek waar je nu zit te internetten
4. Heb je RVS-Com nou al geprobeerd. Na het installeren van dit progje waren alle problemen uit de wereld bij een vriend van mij... Stuur anders ff een ICQ-tje als je het niet hebt.
5. Op de wandcontactdoos van ISDN zitten twee aansluitpunten. De ene gaat naar je compu toe en de andere moet afgesloten zijn met een terminator. Controlleer dit!!!
Suc6
Verwijderd
En kan je ook vertellen welke foutmelding je krijgt als je in probeerd te bellen?
Verwijderd
Begrijp niet helemaal wat je bedoeld met als je inbelt met de gewone telefoonOp donderdag 28 juni 2001 13:04 schreef MWAD het volgende:
5 ja ik d8 dat dat wel het geval was jah enne als ik inbel en ik bel met de gewone telefoon GAAT IE UIT dit is toch juist het leuke van ISDN dat je meerder lijnen heb hoe kan dit?? en me icq nr hier is 91126508
Maar goed, heb je inmiddels ff een ICQtje gestuurd (raar trouwens, want het nummer wat je net opgaf correspondeert niet met het nummer bij je bloempje
Verwijderd
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
klinkt eenvoudig maar heb het ook gehad je gaat gelijk moeilijk denken terwijl het zo'n klein dingetje is
I'm proudly present you: www.bertverbeek.nl
Wie dit leest is ......
specs.
En keeper van s.v. de Glind 2