Billion ISDN Adapter werkt niet goed

Pagina: 1
Acties:

• Geurt-kun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-05 03:01

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

Topicstarter
Hallo,
Mijn nieuwe Plug & Play Billion ISDN Card (PCI) wordt niet gezien door Win 98.
Heb alles volgens het boekje gedaan. (denk ik)
Na plaatsen kaart zag de pc nieuwe hardware en vroeg om de drivers alsook om win98 cd. Na het opstarten kon ik wel een lijntest doen maar als ik verbinding wil maken met Internet kan de kiezer geen modem vinden.
De voorgeschiedenis is dat mijn Eicon card er spontaan mee stopte. Heb zondag grote software schoonmaak gehouden, daarna nog een halve week geinternet maar spontaan hield hij er donderdag mee op. Het zal daar toch niet aan liggen?
Heeft iemand enig idee?
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

2k op west bij Pv Output

Verwijderd

Het beste kan je de software verwijderen en de ISDN-kaart uit Apparatenbeheer deleten. Als je dat gedaan hebt, start je opnieuw op en installeer je de kaart met de nieuwste drivers van de Billion website.
Als je dit allemaal gedaan hebt, is er een grote kans dat kaart weer werkt :)

• Verbal Kint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05-2025

Verbal Kint

The man with the plan

zelf heb ik ook eens dagenlang lopen kloten met een ISDN-adapter, windows weigerde gewoon om een modem te vinden :( .

Wat bij mij alle problemen oploste was het installeren van het meegeleverde progje RVS-com lite. Toen had windows hem meteen te pakken! Hoe het werkt? Geen idee :)

Great minds think alike!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:09

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Hmmz, gewoon nieuwe drivers downloaden en die installeren. ik heb overgens geen problemen met de Billion isdn kaart, deze werkt perfect bij mij..... (server is nu al meer dan 30 dagen up, no problemo).

Whatever.

• Geurt-kun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-05 03:01

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

Topicstarter
Op maandag 18 juni 2001 01:04 schreef 456GT het volgende:
zelf heb ik ook eens dagenlang lopen kloten met een ISDN-adapter, windows weigerde gewoon om een modem te vinden :( .

Wat bij mij alle problemen oploste was het installeren van het meegeleverde progje RVS-com lite. Toen had windows hem meteen te pakken! Hoe het werkt? Geen idee :)
Dit is dus het goede antwoord, was ik ondertussen achter. *D
Omdat ik RVS Com Lite al geinstalleerd had (ivm mijn vorige ISDN adapter) en ik in de veronderstelling was dat ik het alleen maar kon gebruiken om te faxen, heb ik het niet gebruikt. |:( Tot ik zag dat Billion er iets over zei op hun site. Ik weet niet meer precies wat maar het was voldoende aanleiding om eens in het progje te duiken. En jawel, na een paar minuten draaide alles weer. Kunnen ze dit niet duidelijker in de handleiding zetten? Ik heb een hoop geleerd dit weekend, maar ik zou mijn tijd toch liever nuttiger willen besteden.
Bedankt voor alle hulp!! *D

2k op west bij Pv Output