• Zed_no1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-02 09:49
Hallo (mede) Tweakers,

Ik ben bezig met het uitzoeken van een home security systeem. Daarom heb ik deze op dit moment gesplitst in een topic met een specifieke vraag voor een NAS en een topic met specifieke vragen over de security camera’s.

Ik zoek?
Twee dome cameras die als er beweging is gedetecteerd een opname start onafhankelijk of het dag of nacht is. Een dome camera die horizontaal onder de carport gemonteerd kan worden. En een dome camera die verticaal tegen de muur gemonteerd kan worden.

Wat is je budget?
In totaal tot de 1000,- tot 1500,- is geen probleem

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeur als deze maar samen werken met (waarschijnlijk) Synology Security Center.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Primair als beveiliging van mijn huis. De dome cameras wil ik bedraad aansluiten op de router of nas eventueel met een extra switch. Dit kan eventueel ook via PoE, trekken van kabels is geen probleem.

Wat ik van plan ben:
- Thuis security systeem die de voor en achterkant van het huis in de gaten houd.
- Een bedraade dome cam bij de voordeur onder de carport die mijn auto en voordeur in de gaten houd. (Straat en overkant van de straat zijn niet zichtbaar, horizontale montage).
- Een bedraade bullet of dome cam die de achterdeur in de gaten houd. (verticale montage)
- Monitoring en registratie is een vereiste en identificatie van personen al dan niet op later moment zou gewenst zijn. 

Eisen voor de cams:
- Domecam bedraad aansluitbaar en die zo klein mogelijk en robuust (liefst tamperproof) is.
- Cams die nachtzicht hebben en die "gesupport" worden door de NAS software.

Mijn voorstel
Domecam
Een D-Link DCS-6314 bewegingsdetectie, waterdicht, nachtzicht en PoE
Pricewatch: D-Link DCS-6314

D-Link DCS-64602EV
Alleen spatwaterdicht (geen probleem onder carport), geen detectie notificatie?
Netvoeding en PoE maar 100Mbps
Pricewatch: D-Link DCS-4602EV

Switch voor PoE
Netgear Prosafe Gigabit Plus GS105PE om de camera's van stroom te voorzien.
Pricewatch: Netgear Prosafe Gigabit Plus GS105PE

#ProductPrijsSubtotaal
1Netgear Prosafe Gigabit Plus GS105PE€ 62,20€ 62,20
1D-Link DCS-4602EV€ 171,74€ 171,74
1D-Link DCS-6314€ 385,16€ 385,16
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 619,10

Vragen
- WelIk twijfel of twee DCS-6314 een overkill is en of de DCS-64602EV ook prima gebruikt kan worden?
- Daarnaast heb ik een kleine switch PoE geselecteerd, wellicht zijn er andere die meer geschikt zijn?
- Wat voor UTP kabel voor PoE gebruiken, geen idee of dit iets uit maakt namelijk?

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee