Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply
1
| <iframe src="http://www.watbenjedan.nl/" width="100%" height="100%" /> |
Diegene heeft het voor iedereen verpest, want die tag is verkeerd geterminate...
Ik heb hem weer gefixed
[ Voor 7% gewijzigd door Compizfox op 16-08-2016 21:31 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Ik heb hem al geterminateVerwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:31:
[...]
Kan je ff dat watbenjedan iframe verwijderen? Dan kunnen we weer verder.
Alles wat er tussen staat wordt niet weergegeven natuurlijk.
Ten eerst gaat het nog al lastig een cms te bouwen als je nog nooit les heb gehad in php en is het onzin dat hier niks geleerd van heb. En wat is er mis met wat hulp vragen op tweakers, ik heb hier toch ook van geleerd?Saeverix schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:22:
[...]
Nee hoor, in tegendeel
Ik heb gewoon even een samenvatting gemaakt van "jouw werkzaamheden".
Volgens mij doe je zo'n opleiding om iets te leren, niet om de code van een website te downloaden en het bijna door iemand anders online te laten zetten
Refresh eens.Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:31:
[...]
Kan je ff dat watbenjedan iframe verwijderen? Dan kunnen we weer verder.
@TS :
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Steam ID: TheLastOttoman
Dan is het wel treurig gesteld met die opleiding, als je de opdracht krijgt om een CMS te bouwen maar daar nog geen les in hebt gehad.Nieuwevolger schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:32:
[...]
Ten eerst gaat het nog al lastig een cms te bouwen als je nog nooit les heb gehad in php en is het onzin dat hier niks geleerd van heb. En wat is er mis met wat hulp vragen op tweakers, ik heb hier toch ook van geleerd?
Typisch slecht HBO: 'Hier opdracht voer uit' en dat allemaal in 1 adem.Compizfox schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:43:
[...]
Dan is het wel treurig gesteld met die opleiding, als je de opdracht krijgt om een CMS te bouwen maar daar nog geen les in hebt gehad.
Steam ID: TheLastOttoman
Het is inderdaad wel een bijzondere situatie. Zo hadden we ook een toets bedrijfseconomie in het 3e kwartiel, ongeveer anderhalf uur les per week van gehad z'n 8 weken lang. Stond de toets gelijk aan een half jaar stof wat ik vorig jaar op bedrijfseconomie had. Nou kon ik er dus wel voordeel uit halen, maar de meeste jongens in m'n klas hadden in z'n 3 jaar geen economie gehad.Compizfox schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:43:
[...]
Dan is het wel treurig gesteld met die opleiding, als je de opdracht krijgt om een CMS te bouwen maar daar nog geen les in hebt gehad.
Onze assesments voor het project zijn ook van hoog niveau, inplaats van inhoudelijk dingen te vragen over het gemaakt rapport krijgen we vragen wat een data flow diagram en logisch model is.
[ Voor 13% gewijzigd door Nieuwevolger op 16-08-2016 21:53 ]
Nieuwevolger, huiswerkvragen kan je stellen, maar zorg dan dat je genoeg inzet toont en aangeeft wat je zelf al hebt gedaan. Je begint al ver onder niveau van wat we hier verwachten. Je bent HBO student, wat je hier laat zien lijkt eerder op een MBO'er. Je hebt genoeg klasgenoten die je kon vragen voor hulp.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Dit topic is gesloten.
![]()