Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
[i] Ik wil op deze game pc op goeie kwaliteit kunnen spelen zonder lagg en met een hoge FPS.
Ik wil graag de games H1Z1, DayZ, LOL, Gta V, Csgo gaan spelen op een hoge kwaliteit.
Wat mag het systeem gaan kosten?
[i]Heb je een absolute maximumprijs?
Ik wil voor dit systeem tussen te €650/€700 betalen, want ik moet ook nog een monitor en een toetsenbord kopen. Ook wil ik heel graag een SSD erin van 128gb/120gb.
ook wil ik 1x DisplayPort, 1x HDMI, 2x DVI
En natuurlijk ook usb aansluitingen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
[i] Nee die heb ik niet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
[i] Ik heb geen idee, ik heb niet zoveel verstand van computers, maar ik denk dat ik een i7 nodig en een gtx 790 4gb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
[i] Mijn merkvoorkeuren gaan naar Msi en intel, maar dat is niet perse van belang.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
[i] Het zou fijn zijn als het een stille pc zou zijn en er veel dingen tegelijk op zou kunnen doen.
Ga je overklokken?
[i] Ik ga niet voor overclocken, want ik heb daar geen verstand van helaas.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met de beste build die er is om dit soort games te gaan spelen met een hoge kwaliteit en een hoog FPS niveau, dat de pc stil moet zijn is bijzaak.
Sorry als ik iets verkeerd heb gedaan, Ik weet niet hoe ik dat schema moet maken met de onderdelen.
Als het goedkoper kan als €700 dan is t natuurlijk ook goed
Alvast bedankt voor het helpen
!
[i] Ik wil op deze game pc op goeie kwaliteit kunnen spelen zonder lagg en met een hoge FPS.
Ik wil graag de games H1Z1, DayZ, LOL, Gta V, Csgo gaan spelen op een hoge kwaliteit.
Wat mag het systeem gaan kosten?
[i]Heb je een absolute maximumprijs?
Ik wil voor dit systeem tussen te €650/€700 betalen, want ik moet ook nog een monitor en een toetsenbord kopen. Ook wil ik heel graag een SSD erin van 128gb/120gb.
ook wil ik 1x DisplayPort, 1x HDMI, 2x DVI
En natuurlijk ook usb aansluitingen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
[i] Nee die heb ik niet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
[i] Ik heb geen idee, ik heb niet zoveel verstand van computers, maar ik denk dat ik een i7 nodig en een gtx 790 4gb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
[i] Mijn merkvoorkeuren gaan naar Msi en intel, maar dat is niet perse van belang.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
[i] Het zou fijn zijn als het een stille pc zou zijn en er veel dingen tegelijk op zou kunnen doen.
Ga je overklokken?
[i] Ik ga niet voor overclocken, want ik heb daar geen verstand van helaas.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met de beste build die er is om dit soort games te gaan spelen met een hoge kwaliteit en een hoog FPS niveau, dat de pc stil moet zijn is bijzaak.
Sorry als ik iets verkeerd heb gedaan, Ik weet niet hoe ik dat schema moet maken met de onderdelen.
Als het goedkoper kan als €700 dan is t natuurlijk ook goed
Alvast bedankt voor het helpen
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2016 01:33 ]