Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
[i]Ik wil met mijn nieuwe systeem eigenlijk alleen games spelen zoals Gta V, Overwatch, H1z1, LoL
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 850 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil gewoon 8 gb ram meer mag ook, een videokaart, voeding, Case, ssd + hdd, moederbord ..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ja dat ik games fatsoenlijk moet ik kunnen spelen.
Ga je overklokken?
Ja het liefst wel?
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht dat jullie mij kunnen helpen met een goed game systeem die redelijk goedkoop is.
Dit is wat ik zelf al geprobeerd heb. ik heb al een lijstje gemaakt en gekeken wat goed is maar ik weet er eerlijk gezegd nog niet heel veel van af dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen dit is trouwens de eerste pc die ik zelf maak.
Ik weet niet welke videokaart en case ik wil!
[i]Ik wil met mijn nieuwe systeem eigenlijk alleen games spelen zoals Gta V, Overwatch, H1z1, LoL
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 850 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil gewoon 8 gb ram meer mag ook, een videokaart, voeding, Case, ssd + hdd, moederbord ..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ja dat ik games fatsoenlijk moet ik kunnen spelen.
Ga je overklokken?
Ja het liefst wel?
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht dat jullie mij kunnen helpen met een goed game systeem die redelijk goedkoop is.
Dit is wat ik zelf al geprobeerd heb. ik heb al een lijstje gemaakt en gekeken wat goed is maar ik weet er eerlijk gezegd nog niet heel veel van af dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen dit is trouwens de eerste pc die ik zelf maak.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 178,- | € 178,- |
1 | Gigabyte GA-B150M-DS3H DDR3 | € 67,95 | € 67,95 |
1 | Acer KA220HQbid Zwart | € 98,90 | € 98,90 |
1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 30,95 | € 30,95 |
1 | Corsair CX450M | € 51,57 | € 51,57 |
1 | Mushkin Triactor 240GB | € 62,13 | € 62,13 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 489,50 |
Ik weet niet welke videokaart en case ik wil!