Toon posts:

@home en gateway

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een netwerk met ongeveer 8 computers. Als server draai ik Win2K Pro met Sygate. Het gaat al een paar maanden goed.
Sinds een week of 2 heb ik problemen met de snelheid van @home.

Normaal gesproken zijn de pings naar tweakers rond de 30-40ms...maar nu krijg ik ping-timeouts!
Als ik de gateway uitzet, krijg ik weer gewoon pings van 30-40ms. Maar als de gateway weer aangaat, krijg ik weer timeouts.
Dus ik dacht 't ligt aan Sygate, en ik heb dus WinRoute erop gezet...Hetzelfde probleem.

Server resetten, modem resetten, @home bellen, niks helpt. Bij @home vertel ik er natuurlijk niet bij dat ik een netwerk heb en een gateway draai...

Dus kan 't probleem ook niet echt opgelost worden.

Dus... PLEASE HELP ME!!!

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 21:20
check je dataverkeer s, misschien is er een pc in je netwerk die heel veel upload ofzo

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 't ook al eens getest met alle computers eruit...

• eek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-04-2020

eek

@MagickNET

Skill is when luck becomes a habit.

Verwijderd

Bij mij thuis is de situatie vrijwel hetzelfde. Ik heb ook 8 computers draaien op een @home lijn via win2k pro. Maar waarom gebruik je niet gewoon de internetdeel optie in win2k pro? Das veel sneller. Misschien dat dat je prob's allemaal oplost.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 juni 2001 13:02 schreef _eek_ het volgende:
dubbelpost?
ja, niemand reageert op die andere

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 juni 2001 13:03 schreef _LOSS_ het volgende:
Bij mij thuis is de situatie vrijwel hetzelfde. Ik heb ook 8 computers draaien op een @home lijn via win2k pro. Maar waarom gebruik je niet gewoon de internetdeel optie in win2k pro? Das veel sneller. Misschien dat dat je prob's allemaal oplost.
Ik vind 't alleen vreemd, dat 't probleem zich nu pas voordoet...

• AltiVec
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 13:55
De internet sharing in win2k pro die ondersteunt toch niet meer dan 5 gebruikers? En volgens mij is die ook niet goed compatible met RTSP en dergelijke.
Pagina: 1