Dubbel beste eerste antwoord

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-10 10:32

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Topicstarter
Als een post wordt gemarkeerd als "beste antwoord" dan wordt deze direct onder de TS getoont.
Als het beste antwoord ook het eerste antwoord is, dan krijg je dus twee keer dezelfde post achter elkaar.
Zie bijvoorbeeld Bypass VPN client

Het is geen ramp, maar mooi is het ook niet, zeker omdat we dubbelposts van onze gebruikers ontmoedigen.
Het lijkt me mooier om deze feature te onderdrukken als het beste antwoord toch al het eerste antwoord is.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:32

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-10 10:32

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Topicstarter
Dat is niet precies hetzelfde verzoek. Ik wil de feature niet helemaal uitschakelen, alleen in bepaalde gevallen, namelijk als het resulteert in een directe dubbelpost. Ik vind dat dit ook niet configureerbaar hoeft te zijn want ik kan me niet voorstellen dat er iemand is die het anders wil.
Met custom CSS kan ik het voor mij zelf wel oplossen maar ik denk dat mijn suggestie beter is voor iedereen.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:32

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Jouw verzoek is maar een van de opties in het topic wat ik heb gelinkt. Als er is mee gedaan wordt, maak er dan een iets ruimere functionaliteit van ipv onder bepaalde omstandigheden het antwoord niet te laten zien.

Commandline FTW | Tweakt met mate