Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• mirod
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-11 15:48
Ik heb nu al een aantal jaren een iPhone 5s, maar de accu wordt slecht en ik wil graag een groter scherm.
Daarnaast overweg ik een sim only icm een China phone.

Mijn budget is tot ong. 160,-. Na wat leeswerk denk ik dat een Xiaomi de beste optie is icm T-mobile.
Echter, er zijn zoveel verschillende Xiaomi's dat ik door de bomen het bos niet meer zie. 5 inch scherm is voor mij prima en daarnaast 3 GB werkgeheugen en 32 GB opslag. Welke kan ik het beste nemen? Ik zie de Redmi 3 Pro en de Redmi 3s en volgens mij is er ook nog de Redmi 3s Pro? En op welke site kan ik het best bestellen?

• kooimens
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-11 21:58
De 3S is de meest recente versie. Deze is er in een 2 GB / 16 GB en 3 GB / 32 GB variant.

Overigens gaan er behoorlijk wat geruchten dat op 25 augustus de redmi 4 wordt aangekondigd. D.m.v. google vind je hier genoeg over.

• mirod
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-11 15:48
kooimens schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 15:02:
De 3S is de meest recente versie. Deze is er in een 2 GB / 16 GB en 3 GB / 32 GB variant.

Overigens gaan er behoorlijk wat geruchten dat op 25 augustus de redmi 4 wordt aangekondigd. D.m.v. google vind je hier genoeg over.
Bedankt voor je hulp. Bij welke site kan ik het best bestellen en welke versie moet ik nemen?

Verwijderd

Xiaomi Redmi 3 Ervaringen & Discussie

Kun je alles vinden wat je nodig hebt.