Om te internetten en tv kijken met de apps van NPO, SBS6 en RTL, zoek ik een Android tablet of een Android tv box.
Ik gebruik de hdmi uitgang die verbonden is met een projector, en ik heb een draadloze Logitech toetsenbord en muis er aan hangen.
Ik dacht aan 30 tot 150 euro, nieuw of tweedehands, alles mag.
Minimaal een quad core op 1.2GHz.
Op AliExpress kan ik een Android TV box kopen voor 30 euro.
Tweedehands is er voldoende keuze rond de 100 euro.
Een nieuwe met Android 6.0 heeft onder de 150 geen hdmi connector.
Veiligheid:
Vanwege de veiligheid zou het apparaat Android 6.0 moeten hebben.
Maar ik zou toch nog veiligheidsupdates willen blijven ontvangen.
Ik doe niets bijzonders op het apparaat zelf, maar ik wil geen risico op mijn huisnetwerk.
Graag jullie advies, want ik kom er niet uit:
De hdmi uitgang zit niet overal op, en informatie over het juiste kabeltje voor aan de usb connector is vrijwel onmogelijk te vinden.
Een Android 6.0 TV box van AliExpress zal waarschijnlijk nooit firmware updates krijgen. Misschien kan ik er een andere os op zetten ?
De bekende merken leveren wel firmware updates, maar tweedehands wordt soms tientallen euros gevraagd voor een single core 1GHz tablet. Ik zocht of Archos firmware updates levert, maar dat lijken ze niet meer te doen.
Ik gebruik de hdmi uitgang die verbonden is met een projector, en ik heb een draadloze Logitech toetsenbord en muis er aan hangen.
Ik dacht aan 30 tot 150 euro, nieuw of tweedehands, alles mag.
Minimaal een quad core op 1.2GHz.
Op AliExpress kan ik een Android TV box kopen voor 30 euro.
Tweedehands is er voldoende keuze rond de 100 euro.
Een nieuwe met Android 6.0 heeft onder de 150 geen hdmi connector.
Veiligheid:
Vanwege de veiligheid zou het apparaat Android 6.0 moeten hebben.
Maar ik zou toch nog veiligheidsupdates willen blijven ontvangen.
Ik doe niets bijzonders op het apparaat zelf, maar ik wil geen risico op mijn huisnetwerk.
Graag jullie advies, want ik kom er niet uit:
De hdmi uitgang zit niet overal op, en informatie over het juiste kabeltje voor aan de usb connector is vrijwel onmogelijk te vinden.
Een Android 6.0 TV box van AliExpress zal waarschijnlijk nooit firmware updates krijgen. Misschien kan ik er een andere os op zetten ?
De bekende merken leveren wel firmware updates, maar tweedehands wordt soms tientallen euros gevraagd voor een single core 1GHz tablet. Ik zocht of Archos firmware updates levert, maar dat lijken ze niet meer te doen.