Ik ben op zoek naar een home cinema set. ik weet nog lang niet genoeg van deze apparatuur af en probeer ook even iets op te steken van de informatie die jullie geven. Ik heb nog een set staan die wel meer dan 10 jaar oud is en toe is aan vervanging.
Wat is je budget?
ik schat zo'n 1000-1600
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
als geluidsysteem voor de tv en de radio word erop afgespeeld.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb nog niks in overweging, maar vond bose altijd een goed merk. Daarnaast is sonos een beetje in opkomst, maar ligt uit het budget en vraag me af of die wel geschikt is als home cinema set.
Verder, zal ik een draadloos systeem prettig vinden maar niet noodzakelijk. Een 5.1 set lijkt mij het meest geschikt en de speakers moeten op standaard staan.
Wat is je budget?
ik schat zo'n 1000-1600
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
als geluidsysteem voor de tv en de radio word erop afgespeeld.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb nog niks in overweging, maar vond bose altijd een goed merk. Daarnaast is sonos een beetje in opkomst, maar ligt uit het budget en vraag me af of die wel geschikt is als home cinema set.
Verder, zal ik een draadloos systeem prettig vinden maar niet noodzakelijk. Een 5.1 set lijkt mij het meest geschikt en de speakers moeten op standaard staan.