Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk het spel Smite spelen licht photoshoppen en mss Gta5 maar dan niet op de hoogste settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 400 euro zou mooi zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, videokaart namelijk een msi r9 270x 4gb, ssd van samung 120 gb en een 2tb harde schijf en een 650 watt voeding merk ontglipt me even.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
zit met de vraag wat voor mij het beste is amd of intel?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voornamelijk intel maar het is nogal prijzig voor mijn budget
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mag mooi ogen.
Ga je overklokken?
Alleen als ik voor amd zou gaan
Wat verwacht je van ons?
Gewoon bang for the buck systeem om voornamelijk smite vloeien op te spelen heb nu als procesor een intel celeron en denk dat deze niet krachtig genoeg is
pricewatch: MSI B150M BAZOOKA
pricewatch: Intel Core i5-6400 Boxed
pricewatch: Kingston HyperX Fury black HX421C14FB2/8
Een mooie case kies ik later nog wel voor de moment voldoet de mijne wel! Denken jullie dat bij deze upgrade ik deftige fps in smite ga krijgen? voor de moment krijg ik rond de 30-40 maar het voelt niet vlot aan grafische opties naar beneden halen geeft om een of andere reden ook geen fps bij! alvast bedankt.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk het spel Smite spelen licht photoshoppen en mss Gta5 maar dan niet op de hoogste settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 400 euro zou mooi zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, videokaart namelijk een msi r9 270x 4gb, ssd van samung 120 gb en een 2tb harde schijf en een 650 watt voeding merk ontglipt me even.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
zit met de vraag wat voor mij het beste is amd of intel?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voornamelijk intel maar het is nogal prijzig voor mijn budget
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mag mooi ogen.
Ga je overklokken?
Alleen als ik voor amd zou gaan
Wat verwacht je van ons?
Gewoon bang for the buck systeem om voornamelijk smite vloeien op te spelen heb nu als procesor een intel celeron en denk dat deze niet krachtig genoeg is
pricewatch: MSI B150M BAZOOKA
pricewatch: Intel Core i5-6400 Boxed
pricewatch: Kingston HyperX Fury black HX421C14FB2/8
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 183,50 | € 183,50 |
1 | MSI B150M BAZOOKA | € 69,95 | € 69,95 |
1 | Kingston HyperX Fury black HX421C14FB2/8 | € 35,- | € 35,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 288,45 |
Een mooie case kies ik later nog wel voor de moment voldoet de mijne wel! Denken jullie dat bij deze upgrade ik deftige fps in smite ga krijgen? voor de moment krijg ik rond de 30-40 maar het voelt niet vlot aan grafische opties naar beneden halen geeft om een of andere reden ook geen fps bij! alvast bedankt.
[ Voor 24% gewijzigd door BeckersTom op 11-08-2016 12:26 ]