Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen :)

Ik was van plan een smartphone te bestellen op de Belgische webshop van Redbestbuy maar deze aanvaarden enkel bankoverschrijving en geen PayPal. Ze hebben het keurmerk van webwinkelkeur maar hierop vind ik slechts enkele reviews. Ook gewoon Google resulaten leveren weinig op. Nu vroeg ik mij af of er hier mensen zijn die al hier al eerder iets op besteld hebben en hier goeie ervaringen mee hebben. Het lijkt me een relatief nieuwe webshop en misschien ligt het daar aan dat ik er weinig van vind. Ze hebben ook een fysiek adres in België waar je volgens de site naartoe kan voor info/service en ben van plan hier volgende week eens langs te aan omdat ik in de buurt moet zijn. Sommige teksten/mails worden afgesloten/gegroet met een persoon genaamd 'Kay Ben', ook hiervoor weinig resultaten en een FB-account met slecht 1 foto (lijkt me een stockfoto) die recent gepost is, deze foto door de Google Afbeeldingen zoekmachine levert geen resultaten op. Ben ik gewoon paranoïde? 8)7

Dus kort samengevat: Heeft er iemand hier al iets besteld bij redbestbuy en hoe is dat bevallen? Alvast bedankt!

Alle reacties

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Waarom wil je er dan bestellen?

In het Beleid van het Shopping Forum staat het goed uitgelegd:
Regelmatig zien wij dat gebruikers topics openen met de vraag of een bepaalde shop die niet in de Pricewatch Shopreview genoemd wordt betrouwbaar is. Veelal bieden deze shops populaire producten aan voor zeer scherpe prijzen. SF is niet de juiste plek voor dit soort topics. Als je op internet geen ervaringen kunt vinden over deze shop, dan is het onwaarschijnlijk dat gebruikers op GoT er wel ervaring mee hebben. Om die reden zijn dergelijke topics niet discussiewaardig en dit soort topics zullen dan ook voorzien worden van een slotje.
Zoek gewoon een webshop die in de Pricewatch staat en goede reviews heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 11-08-2016 02:47 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 02:46:
Waarom wil je er dan bestellen?

Zoek gewoon een webshop die in de Pricewatch staat en goede reviews heeft.
Omdat het de enigste webshop lijkt waarbij ik de Vernee Apollo Lite kan krijgen met een 2 jaar garantie in België zelf. Deze smartphone staat ook (nog?) niet in de pricewatch. Als ik met PayPal had kunnen betalen had ik het waarschijnlijk meteen gedaan.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, dat zijn de gevaarlijkste situaties, waar je iets zo graag wilt dat je de veiligheid snel uit het oog verliest. Wees voorzichtig en anders geduldig, of haal hem zelf uit China :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:25

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Wat gambieter in "Redbestbuy ervaring?" hierboven zei.

Slotje.

Dit topic is gesloten.