Toon posts:

Nieuwe cheat in CS!!

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 411 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Hiero voor de mensen die die stuff wel willen hebben zal ik ff een handje helpen! >:) >:) >:)

Sorry, hier niet.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op donderdag 28 juni 2001 10:59 schreef noXic het volgende:
Hiero voor de mensen die die stuff wel willen hebben zal ik ff een handje helpen! >:) >:) >:)
Misschien niet verboden, maar ist niet leuk!
bedankt |:(
nog meer cheaters in cs

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 juni 2001 11:03 schreef Verstappen het volgende:

[..]

bedankt |:(
nog meer cheaters in cs
Het staat al bij Stoute usertjes om te worden veranderd naar disney.com
:)

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Die pagina heeft niet eens de cheat waar het hier over gaat....

dus naast lame, is het ook nog eens offtopic :(

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 11:05 schreef jordyb het volgende:

[..]

Het staat al bij Stoute usertjes om te worden veranderd naar disney.com
:)
hoezo dan, tis niet illegaal, en jullie zeiden net dat die lui die cheaten wel zo slecht zijn dat je er nog nix van merkte!
Klopt niet helemaal van jullie he!!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 juni 2001 11:08 schreef noXic het volgende:

[..]

hoezo dan, tis niet illegaal, en jullie zeiden net dat die lui die cheaten wel zo slecht zijn dat je er nog nix van merkte!
Klopt niet helemaal van jullie he!!
Op woensdag 27 juni 2001 13:23 schreef IceStorm het volgende:
Oh en de eerste die het in zijn botte harses haalt hier een link neer te plaatsen naar een cheat heeft dus pech :)
Zei je wat?

Verwijderd

Hoezo?
leg mij het een uit dan.
Wat isser in hemelsnaam mis met een link naar een cheatsite plaatsen?
Iedereen mag netzo veel cheaten als hij/zij dat wil!
Tis niet verboden

Ok, het is niet verboden maar hier iig. geen linkjes naar cheat sites
Cheaten -> :r :( lame ;)

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-11 07:22

^^0nMe

Got Babana's?

Op donderdag 28 juni 2001 11:15 schreef noXic het volgende:
Hoezo?
leg mij het een uit dan.
Wat isser in hemelsnaam mis met een link naar een cheatsite plaatsen?
Iedereen mag netzo veel cheaten als hij/zij dat wil!
Tis niet verboden

Ok, het is niet verboden maar hier iig. geen linkjes naar cheat sites
Cheaten -> :r :( lame ;)
Damn, het is niet de bedoeling dat je online cheat, dus in theorie WEL verboden. Offline mag je cheaten zo veel als je wilt.
btw, op strikerz heb ik nog niet gemerkt dat iemand cheat, hopelijk blijft het zo, maar ik verwacht dat er veel mensen die cheat hier ff gaan uitproberen omdat er geen PB is (niet dat PB ongelofelijk goed helpt tegen cheaters :r )

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-11 22:18
Op woensdag 27 juni 2001 10:41 schreef Gordijnstok het volgende:

[..]

Verrek! ik wist het wel. Ik zat gisteren dus op de_nuke en werdt neergeschoten door een CT met de skin van die groene T met dat brilletje.

Ik dacht in eerste instantie, huh? Ik zal wel niet goed gekeken hebben, terwijl ik er toch van overtuigd was, hij stond nl. zowat voor me. Dat dit ook al kan...:r
Dat ken ik maar dat is geen cheat maar een bug... ik heb het zelf ook wel eens gehad toen er iets mis ging met het team changen...

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 12:31 schreef OO0nMe het volgende:

[..]

Damn, het is niet de bedoeling dat je online cheat, dus in theorie WEL verboden. Offline mag je cheaten zo veel als je wilt.
btw, op strikerz heb ik nog niet gemerkt dat iemand cheat, hopelijk blijft het zo, maar ik verwacht dat er veel mensen die cheat hier ff gaan uitproberen omdat er geen PB is (niet dat PB ongelofelijk goed helpt tegen cheaters :r )
Waar staat dat dan??

Ow enne die laatste 2 linkies hadden nix met cd cheats te maken, die flikkerde ik er gewoon maar ff bij

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 11:42 schreef SLaSH! het volgende:
Tja iedereen die die cheat gebruikt heeft schijnt de lul de te zijn, lekker voor ze

[afbeelding]

[edit plaatje maar ff local gezet]
Mja.... als je volgende keer even iets langer nadenkt over die post, en even wat beter zoekt... de maker van deze cheat heeft in een interview (ik zal de url niet geven, daar staat z'n naam in namelijk) al uitgelegd dat hij die winsock ergens anders voor nodig had.

Het blijft cheaten... in CS 1.2 en Halflife 1.1.0.8 kunnen ze wel proberen het uit te zetten maar dan maakt 'ie gewoon weer een nieuwe...

• Peertje
  • Niet online
Ksnap niet dat er nog steeds over cheats word gezeikd. Het helpt toch niet en zal altijd blijven bestaan.

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 12:55 schreef Maxonic het volgende:

[..]

Dat ken ik maar dat is geen cheat maar een bug... ik heb het zelf ook wel eens gehad toen er iets mis ging met het team changen...
Het is idd een bug, maar veel kindjes vinden het leuk om daar gebruik van te gaan maken... het schijnt niet moeilijk te zijn, ik heb alleen nooit de moeite genomen om te zoeken :D

Die hack waar hier een shot van staat was makkelijk te vinden trouwens, kostte me 30 seconden. Een speler op Demon had het er over ([c]Passievrucht, maar even de naam noemen... lamers noem ik bij naam), en hij zei wie de cheat gemaakt had. www. en .com erbij en klaar is kees.

Hier staat 'ie

• Peertje
  • Niet online
Op donderdag 28 juni 2001 13:32 schreef Egrimm het volgende:

Hier staat 'ie
Leuk :P

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 12:24 schreef 007 het volgende:
Ja, idd... Sn@ke is de grootste lamer van de gamescommunity.

En ik ben dus nu gestopt met CS. 20% gebruikt colored models (je weet wel groen en rood) en wie weet wat de rest wel niet allemaal voor cheats gebruikt. En dan nog al die kleuters die je overal ziet rond lopen met hun gescheld op alles en namen die werkelijk nergens op slaan...

Nee, ik ga me nu bezig houden met Tribes 2, Quake 3, Urban Terror, Operation Flashpoint en nog veel meer leuke spellen zonder gelame!
Bla bla... De Asus drivers werken in alle OpenGL spellen... wat pas helemaal hinderlijk is, is dat iedereen cheater wordt genoemd. Zo heb ik een wallhack als ik 5 kills per ronde met een HE maak in Assault... het is misschien lam om steeds nieuwe granaten te kopen maar het is geen cheat. En zo ook gebruikt '20%' colored models. Waar baseer je die cijfers op? Gokken? Iedereen die beter is dan jij? Ga toch weg...

• PhiKwadraat300
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-05-2023

PhiKwadraat300

Het zou wel JA.

lekker.. VErot zo..

Tja, PODBOT en REALBOT zijn ook leuk..

en die cheaten niet..

Cheats for on-line = :r

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 13:54 schreef PhiKwadraat het volgende:
lekker.. VErot zo..

en die cheaten niet..

Cheats for on-line = :r
Tja maar PODbot is ook weer een beetje onrealistisch, tenminste de nieuwste versie 2.0 dan. Ze schieten echt VEEEEEL te vaak een headshot, niet normaal meer man.

En wat ook zo klote is, speel je eens goed online, 1 keer raden hoe ze je gaan noemen. Ik joinde dust_2 op gamepoint, eerste ronde 5 kills met standaard Terrorist handgun. Volgende ronde.. ja die heeft wallhack.. echt gezeik waar je niet goed van wordt, ze kennen het zelf niet hebben dus gaan ze maar anderen af lopen zeiken, of ze hebben zelf cheats, maarja.. ik reageer hier niet meer op.. :Z :z :Z :z

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Zucht, ik had gezegt dat ik link naar cheats zou verwijderen/bestraffen.
Noxic, jij hebt dus bij deze je laatste waarschuwing te pakken (je had er al 3 staan vandaar).

* IceStorm was btw dagje Eftelingen :)

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 13:32 schreef Egrimm het volgende:

[..]

Hier staat 'ie
En toch klikken , is zo'n vervelende eigenschap , nieuwschierigheid

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 juni 2001 13:54 schreef PhiKwadraat het volgende:

en die cheaten niet..
Watte??
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jordyb/Plaatjes/militia.jpg

• dinges
  • Niet online
:/
mijn broer gebruikt ook die lame wallhack
volgens mij is zijn naam [apc]sub_zero ofzo
dusse....
als je hem ziet >:)

PSN: Houtvlot

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 22:57 schreef jordyb het volgende:

[..]

Watte??
[afbeelding]
LOL zijn die nou met ze 2en opmekaar aan het "hossiesurfen" ofzow? Ziet d'r wel apart uit .. :)

Ach speel amper tegen botjes, hoogstens om ff wat dingetjes te proberen enzow..

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Wat ik best leuk vind is dat ik altijd door muren enzo schiet en zo een leuke voorsprong behaal >:) Kword altijd voor cheater uitgescholden maar dat vind ik een compliment. Zo heb ik dus ook geen moeite met die nieuwe PODbot 2, 3 tegen 1 (ik alleen) op graad 100. >:) Over de wallhack: die kan alleen laten zien wat de vidkaart aan het renderen is. Aangezien de vidkaart nooit het hele level kan renderen omdat ie dan veeels te traag wordt zal je met wallhack hooguit een meter of 2 door muren kunnen kijken. Klopt die theorie? Dacht het wel :)

Nee, met door de muur schieten bedoel ik dus niet wallhack gebruiken, ik schiet gewoon al voordat ik de hoek "echt" om ben als ik mensen in de buurt hoor. Ze weten niet wat ze overkomt, ze worden geraakt en weten meestal niet eens waarvandaan, en ze gaan pas dood als je ze eindelijk in de ogen kijkt >:) Volgende ronde daarna ben je wel meteen tot wallhacker omgedoopt, maar probeer het maar eens na te doen zou ik zeggen :)

MechWarrior || Monsters Game

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

als je deze cheat leuk vind kan je gewoon niet cs, maar in de nieuwe update komt er een opengl cheat fix, en je kan in 1.2 ook geen andere models meer nemen... niet dan dat boeit... cs blijft voor mij the same... met minder bugs :) hoop ik, is nog maar ff afwachten met die lui

hallo

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 29 juni 2001 01:19 schreef G3R10 het volgende:

[..]

LOL zijn die nou met ze 2en opmekaar aan het "hossiesurfen" ofzow? Ziet d'r wel apart uit .. :)
Het zijn 2 PODbots opmekaar, zonder hossies. Allen bij met die AWP?? (ik ben nieuw en weet dus nog niet precies de namen)

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Op woensdag 27 juni 2001 14:14 schreef SLaSH! het volgende:

[..]

Zie er trouwens een hoop niet veel meer, andere servers gevonden of missen we gewoon elkaar (met schieten mis ik trouwens gewoon iedereen) oa. de cosa nostra clan zie ik niet veel meer.
Tentamens:) Vriendinnen:) En o ja, de terugkeer van Wim voorbereiden:)

Heusinkveld Engineering

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

:(

Had laatst een interview gelezen van die gast... Wat een lamer, geloof dat omdat hij CS niet meer leuk vond die cheat heeft gemaakt... Daar wordt je toch |:( van?

Het lullige voor echt goede spelers is dat niemand ze meer gelooft, bovendien vergallen cheaters mijn humeur (admin zijn heeft zijn voordelen *D )

Cheaten is voor lamers! Je hebt toch veel meer voldoening als je door veel spelen je skill omhoog haalt?

Ik rust mijn koffer :7

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

Verwijderd

Mooi kut staat P!c 3e van nederland gaan ze teggen nr1van nederland (2on2) spelen (ik en Killingmachine) gebruikt die homo ook nog een aimhack had ik echt niet gedacht van dago :(

Vind het maar een lamer...

Vortex21(met killer zn id :) )

• Flipmo2K
  • Niet online
Ach ja, als je met cheats moet een spelletje (het gaat nergens om) moet winnen ben je heel diep gezonken...

• rove
  • Laatst online: 02-06-2022
Ok, geen nieuwe models importen in 1.2, maar hoe zit het met de low fps dingen? Die zijn rete handig,..vind ik althans..

dunno

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 04:25 schreef NaLiN het volgende:
als je deze cheat leuk vind kan je gewoon niet cs, maar in de nieuwe update komt er een opengl cheat fix, en je kan in 1.2 ook geen andere models meer nemen... niet dan dat boeit...
Whoehahahahaha! :D Dat was mijn reactie op het verdwijnen van de OpenGL-cheat. En over die colored models, die worden server-side, maar ben benieuwd hoeveel servers dat daadwerkelijk gaan doen. En colored models boeit niet? Toevallig wel, het wordt er veeeel makkelijker van. Ja, heb het es op LAN geprobeerd. ;)

• 4Real
  • Laatst online: 14-09-2024
Heb gehoort dat er zelfs in die cheat-menu een tetris zit..

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 04:25 schreef NaLiN het volgende:
en je kan in 1.2 ook geen andere models meer nemen... niet dan dat boeit...
Dat boeit zeker wel, ik wil mijn custom skinz niet kwijt. Maar wat ik er van begrijp komen er goedgekeurde cs skinz, die dan wel mogen.

En nee ik gebruik geen bender of color skinz, maar heb een swat team in plaats van de normale CT's, en die zien er een stuk mooier uit. En vrouwelijke hossies is ook leuk :P

• rove
  • Laatst online: 02-06-2022
Op vrijdag 29 juni 2001 16:35 schreef 4REal het volgende:
Heb gehoort dat er zelfs in die cheat-menu een tetris zit..
Nee, tetris is apart..staat los van het cheaten, maar is wel gemaakt door dezelfde gozer.

dunno

Verwijderd

Ach.. en dan maar zeggen dat TFC niets aan is. Als je daar goed bent dan kunnen de cheaters ook niet tegen je op (op een paar snipers na dan die bijv. in 2fort lekker achter de muur blijven wachten en kijken waneer er iemand langs komt.). De verschillende classen maken het gewoon veel moeilijker om te cheaten.

Want bijv een hw lamer pak je niet met een schout maar met een sniper, een headshot en hij is gone!

• Wuursj
  • Laatst online: 11-11 20:51

Wuursj

want worst is al bezet

Op donderdag 28 juni 2001 21:43 schreef The_Lightning het volgende:
...
En wat ook zo klote is, speel je eens goed online, 1 keer raden hoe ze je gaan noemen. Ik joinde dust_2 op gamepoint, eerste ronde 5 kills met standaard Terrorist handgun. Volgende ronde.. ja die heeft wallhack.. echt gezeik waar je niet goed van wordt, ze kennen het zelf niet hebben dus gaan ze maar anderen af lopen zeiken, of ze hebben zelf cheats, maarja.. ik reageer hier niet meer op.. :Z :z :Z :z
Ik ken het gevoel... dat is echt zooi. Al die mensen die je cheater gaan noemen omdat je ff lekker gaat ofzo :(

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

Verwijderd

Zulke figuren hou je idd altijd..
heb ik ook wel eens, is zwaar irritant.
En ook als andere mensen dat zeggen en ze bedoelen jou niet, dan vind ik dat ze eerst maar eens moeten bewijzen dat diegene cheat ofsow..

Verwijderd

Sja cheaterz zul je altijd houden in CS. Ze fixen 5 cheats en er komen 7 bij. Zo gaat et al vanaf b5.2 met CS.

CS is gewoon een spel dat heel gevoelig is voor cheaten, omdat je snel dood bent... De 1e die schiet wint de battle bijna altijd. Je kan ook door de muren schieten, en daarom hebben wallhacks ed. veel voordeel.

Je kan cheaters over het algemeen indelen in 3 groepen.

1 Testers
2 Lamers
3 Gebruikers

1 Testers

Er zijn ook veel mensen die het leuk vinden om gewoon even 1 potje te cheaten...
Tegen bots geeft dat niet echt een kick denk ik, en ook niet veel nut. Daarom op public. Lame ? Ja een beetje. Maarja 9000 public CS servers, er is altijd wel 1 zonder cheater.
Ik zelf geef toe dat ik bijna alle cheats wel eens getest heb.

Jullie kunnen nu gaan blaten en schelden op mij omdat ik dit zeg, maar ik weet ZEKER dat 75% van jullie wel eens een poging heeft gewaagd, en een flinke cheat geinstalleerd heeft...

Ik ken veel CSers en ik moet je zeggen dat 4/5 players uit de top10 NL Clanbase ladder wel eens een cheat geprobeert heeft (op public).

2 Lamers

Dan zijn er ook nog ventjes die het LEUK vinden om te cheaten, en zo veel mogelijk door muren te knalluh enzo. Dat zijn de vervelendste. Zij cheaten altijd en ze vinden het grappig dat mensen er boos om worden (Dat doen de meesten dan ook).

3 Gebruikers

Er zijn ook mensen die altijd cheaten, en gewoon hun normale nick gebruiken... Deze playerz proberen hun wallhack zo onopvallend te gebruiken, maar toch herken je ze omdat ze NOOIT achter kistjes kijken, maar als er
iemand zit kijken ze toevallig toch. Zij zijn degenen die scores hebben met weinig deaths en nooit tegenover 4 man komen te staan. Ook granaat gooien kunnen deze cheaterz goed... De nieuwe aimbot is helemaal goed te herkennen. Er zijn niet veel CSers die springende Terrors in de kop schieten, of op vreselijk grote afstand het hoofd in 1x raken.

Ik zeg niet dat alle mensen met weinig deaths, goede grenade skills, veel headies enzo cheats gebruiken, maar het is wel een kenmerk...

Mijn mening:

Cheaters op public zul je altijd houden... Public is als voetballen op het lokale voetbalveldje... Gewoon iemand onderuit trappen als hij vrij voor het doel in het strafschop gebied staat gebeurt gewoon. Bij een officiele wedstrijd krijg je rood maar nu niet. Je zult het moeten accepteren. Zo gaat het ook ongeveer in public CS servers.
Je hebt op public ook gelijk last van lame campers, TKers (if FF = on), AFK lui en weet ik veel wat.

Als je met CS official wars gaat spelen heb je toch veeeel minder last van cheaters, zeker als je altijd punkbuster gebruikt. Ondanks dat velen zeggen dat punkbuster zo lek als een zeef is en dat iedereen het kan hacken, ben ik van mening dat het een goed werkend programma is, en dat er niet veel (Lees: geen) profi CSers zijn die het hacken en WEL cheaten tijdens wars.

Amen

grtz

• AtomicShockwave
  • Laatst online: 11-11 11:00

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

de hele fun is van het counter strike is verkracht zo! :( met al die cheats. geloof me straks speelt niemand meer counter strike.

Verwijderd

ik heb ook een gerucht gehoord dat ze in 1.2 bunnyhoppen eruit slopen. dat zou jammer zijn want ik kan het sinds vandaag ook achteruit :)

oh ja wij hebben pb tijdens war ook maar verplicht gesteld omdat wij in het verleden nog als een tegen cheaters geward(??) hebben.
Ik ken veel CSers en ik moet je zeggen dat 4/5 players uit de top10 NL Clanbase ladder wel eens een cheat geprobeert heeft (op public).
loudness van umf bijvoorbeeld die wordt er nog steeds mee achtervolgt

Verwijderd

cheaters krijgen van mij een mooie ban, maakt niet uit als ze aan het testen zijn of als ze het altijd gebruiken.

Laatst had ik iemand die openlijk zei dat hij cheatte. Reden, ik ben cheats aan het testen. Fijn, maar doe het niet op mijn server. Ik zei dus vervolgens dat je een mooie ban van mij krijgt en ineens zei hij dat het een grapje was. Naja, het zalwel, zijn wonid staat nu mooi in de banlist.

Gerechtigheid? Vind ik wel, ik heb nog nooit van mijn leven een cheat aangeraakt. Je verpest het alleen maar voor de andere mensen.

Verwijderd

Waar ben jij adje dan ds? Zag jou wel eens op GoT-servers...

Verwijderd

Op zaterdag 30 juni 2001 15:00 schreef 007 het volgende:
Waar ben jij adje dan ds? Zag jou wel eens op GoT-servers...
GamePoint cs3. (ff on)

Ik heb 1 keer op GoT gespeeld omdat cs3 down was en dat is alweer tijdje geleden. Inmiddels kan ik ze nu zelf herstarten. ;)

Ik heb GoT wel in mijn server lijstje staan, speel er alleen nooit op.

edit: typo's

Verwijderd

Is idd al heel lang geleden, nog voor Strikerz en ik kan me jou nog herinneren omdat je zo'n a-sociaal hoge score had. :P

Verwijderd

20-10 of niet ;)

Verwijderd

Ik heb geen flauw id wat mijn score was. Ik wist geeneens dat ik zo'n indruk heb achtergelaten. ;)

Ik zie dit dus ook als een compliment want dat hoor ik niet vaak. Meestal is het gelijk cheater dit, cheater dat en daar reageer ik dus allang niet meer op.

Misschien toch eens wat vaker op GoT spelen waar je niet direct voor cheater wordt uitgemaakt ;)

Verwijderd

Op zaterdag 30 juni 2001 14:03 schreef SuB het volgende:
ik heb ook een gerucht gehoord dat ze in 1.2 bunnyhoppen eruit slopen. dat zou jammer zijn want ik kan het sinds vandaag ook achteruit :)
Mja... dat zou vrij lastig zijn... bunnyhoppen blijft een leuk discussiepunt, sommigen vinden het cheaten. Ik niet, het is een skill, maargoed. Ik kan het ook achteruit :P
oh ja wij hebben pb tijdens war ook maar verplicht gesteld omdat wij in het verleden nog als een tegen cheaters geward(??) hebben.
[..]
Ik zou wel willen... maar een paar clanmates kunnen nou eenmaal niet op PB servers omdat PB alle Asus drivers blockt, en voor 1 van de mensjes werkt de GeForce niet als hij geen Asus Drivers gebruikt (nVidia Detonators werken dus niet :()
loudness van umf bijvoorbeeld die wordt er nog steeds mee achtervolgt
Moet 'ie maar niet cheaten :) Cheaten is lam! Ook testen doe ik niet aan...

• BasieP
  • Laatst online: 19-10 08:18
oude koeien?

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Soef
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-02-2023

Soef

-Soef^IO-

Op woensdag 27 juni 2001 10:24 schreef minipolopikoler het volgende:
Ik ben gestopt met spelen omdat ik er gewoon geen zin meer in heb. Vorige keer met al die speed cheats ben ik er ook mee gestopt , Cheaters ik :r op ze.
das ook mijn rede dat ik er mee gestopt ben. SPEL VERNEUKERS!!!

ik w8 op een nieuw spel, want skills heb ik nog een beetje... :9

Some things can not happen until they happen...

Verwijderd

cheaters zijn sick :P

Verwijderd

Op zaterdag 18 augustus 2001 00:21 schreef computerdude het volgende:
cheaters zijn sick :P
het moet zijn sick :r sorry :P

Verwijderd

Lang leve de EDIT knop..

Oude }:O 'en uit de sloot halen blijft leuk he?

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 16:07
Op vrijdag 17 augustus 2001 08:46 schreef basiep het volgende:
oude koeien?
Hmm, idd zeg :/

NIEUWE CHEAT! :P

Steam

• Klippy
  • Laatst online: 21:43

Klippy

Still Game

Op zaterdag 30 juni 2001 10:35 schreef Weurst het volgende:

[..]

Ik ken het gevoel... dat is echt zooi. Al die mensen die je cheater gaan noemen omdat je ff lekker gaat ofzo :(
:) :P >:)

Weurst weet wel wat ik bedoel :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

^^^^^^^^

sorry voor het NOGMAALS omhoogschoppen van dit topic maar...

ik word echt helemaal hopeloos van de hoeveelheid cheaters op de gamepoint servers!!!

ik speel altijd onder dezelfde nick ("Pielemuis"),
en ik gebruik nooit cheats

want cheaters zijn :r

ik hoop echt dat versie 1.3 iets in te brengen heeft tegen het cheaten want anders speel ik CS niet meer!!!

dat cheaten verneukt het hele spel! :( :( :(

edit:

en het spel op zich is erg mooi

het team aspect, online gaming, skills, etc etc

het wordt allemaal verziekt door die zielige mannetjes die hun onkunde proberen te verhullen met een cheat!!! :r

Verwijderd

Tip: speel dan niet meer op gamepoint

• kevin
  • Laatst online: 11-02-2024
Of ga Action spelen. Ik speel het al ruim en jaar en heb nog nooit een cheater gezien/opgemerkt. Info : http://ahl.action-web.net

• IceStorm
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op gamepoint ben je al een cheater als je iemand met een ander wapen dan een colt/mp5/ak neerschiet. Ik speel p90 'only' en als ik daar op gamepoint headies mee maak dan ben ik meteen een cheater. Dan hoeft het voor mij niet meer :).

• KALN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05 08:18
31-1 op oilrig als ct op de lokale server (ZeeStrike, van mijn ISP) kom er nu bijna niet meer. Ik "cheatte" teveel volgens velen, naja de mzzl dan maar

Verwijderd

Oude }:O tje ja... :X

• Flapmo
  • Laatst online: 06:10

Flapmo

and back is gigi!

<blink><marquee>CHEATEN ZUIGT</marquee></blink>

Dat is enige wattik te zeggen heb

edit:
typo eruit

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• SvEn
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-11 13:39

SvEn

a.k.a sv3nrg

Op maandag 20 augustus 2001 19:04 schreef Flapmo het volgende:
ik kan toch ook niets aan doen dat ik homo ben

Dat is enige wattik te zeggen heb

edit:
typo eruit
sssssshhhh dat hoort niet bij dit topic gaan naar tweakers huiskamer
:o

• Paniohitus
  • Laatst online: 15-10 23:04

Paniohitus

Paniohitus

Met elk spel is dit zo:

Hoe bekender het word, hoe meer cheaters er komen....
En dat zie je overal..., dus zolang Half-Life erg populair is blijven er veel cheaters, welke patches er ook uitkomen die het tegengaan. Ik heb nog nooit gezien bij een fabrikant die zei "bij de volgende patch kan er niet meer gecheat worden" dat dit ook gebeurd. Bij delta force landwarrior hebben we last van speedcheaters, die rennen met 200 km/p voorbij. De volgende patch zou dat verhelpen zei Novalogic....., afijn, idd voor 1 dag, 2 dagen na de patch was er weer een nieuwsbericht dat de nieuwe speedcheat weer werkte op die versie.

BF1: Don-Panio

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 10:17 schreef jordyb het volgende:
www.counter-strike.nl:
[..]

:r
Waarom gebruiken jullie geen Punkbuster. Of helpt dit niet tgen deze cheats.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Op maandag 20 augustus 2001 18:19 schreef kevin het volgende:
Of ga Action spelen. Ik speel het al ruim en jaar en heb nog nooit een cheater gezien/opgemerkt. Info : http://ahl.action-web.net
Bah wat zijn die screenies spuuglelijk zeg.
Ik dacht dat dat spel onderhand wel een beetje op gang gekomen was, maar het ziet er niet uit. Is de gameplay te pruimen?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Damian
  • Laatst online: 11-11 10:32

Damian

Insane Obtrusion

Hmmz, ik wil die action Half-Life ook wel eens gaan proberen. zijn er een beetje goeder nederlandse servers voor dan, en is het wel een leuk spel??? De graficks zien er niet uit, maar het zal wel een lage resolutie zijn.

NL servers???.....

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Verwijderd

ik cheat, vind ik leuk. maar deze ben ik nog niet tegen gekomen.

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Op woensdag 22 augustus 2001 14:15 schreef illem het volgende:
ik cheat, vind ik leuk. maar deze ben ik nog niet tegen gekomen.
Hmmz owke, wat is je CS naam, welke server, Wat is je WonID, ken ik je ff lekker bannen.

Weer zon :r cheater

Verwijderd

illem@hotmail.com

is mijn nick,
mijn wonid weet ik niet uit mijn kop. Mens erger je niet.

• pica
Op woensdag 22 augustus 2001 14:19 schreef illem het volgende:
illem@hotmail.com

is mijn nick,
mijn wonid weet ik niet uit mijn kop. Mens erger je niet.
Je weet het van die stok he? >:)

Steam

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Jah, door dat soort lui vind ik CS nu ook steeds minder leuk worden. "Cheaten vind ik leuk" zeggen ze dan. Hmmz, nu wil ik wel eens weten, Willem, waarom cheat jij dan???, en hoe cheat jij??

Verwijderd

Ik kan ook op dit moment maar met 1 hand spelen, zonder cheat schiet ik niemand.
Linker hand vrij, rechter hand in gips.
Richten gat dus zo moeizaam heb ik aimbot. En omdat ik niet snel met mijn linkerhand han wisselen muis/toetsenboard heb ikook nog een wallhack, zodat ik ze eerder zie.

Das eigenlijk alles. Het is gewoon leuker op die manier. Soms speel ik beetje suf mee, merkt niemand er wat van.

En soms probeer ik heel goed alles, scores van 20-1 dan merken ze meestal wel.

Als ik weer met 2 handen kan spelen denk ik dat ik alleen nog met wallhack ga spelen, omdat dat zo erg leuk is, je voelt je machtiger.

Maar als iedereen scheld en over de rooie gaat, zet ik hem eerlijk uit. Maar meestal word ik uitgescholden voor camper, omdat ik niet kan lopen en schieten tegerlijk met 1 hand.

Ik loop dus een stukje, als ik iemand met de wallhack zie, snel naar een plekje lopen. hand naar de muis. lock on target, en knallen.

Verwijderd

Op woensdag 22 augustus 2001 14:29 schreef illem het volgende:
Ik kan ook op dit moment maar met 1 hand spelen, zonder cheat schiet ik niemand.
Linker hand vrij, rechter hand in gips.
Richten gat dus zo moeizaam heb ik aimbot. En omdat ik niet snel met mijn linkerhand han wisselen muis/toetsenboard heb ikook nog een wallhack, zodat ik ze eerder zie.

Das eigenlijk alles. Het is gewoon leuker op die manier. Soms speel ik beetje suf mee, merkt niemand er wat van.

En soms probeer ik heel goed alles, scores van 20-1 dan merken ze meestal wel.

Als ik weer met 2 handen kan spelen denk ik dat ik alleen nog met wallhack ga spelen, omdat dat zo erg leuk is, je voelt je machtiger.

Maar als iedereen scheld en over de rooie gaat, zet ik hem eerlijk uit. Maar meestal word ik uitgescholden voor camper, omdat ik niet kan lopen en schieten tegerlijk met 1 hand.

Ik loop dus een stukje, als ik iemand met de wallhack zie, snel naar een plekje lopen. hand naar de muis. lock on target, en knallen.
ga dan Pacman spelen man!!!!!.....

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op woensdag 22 augustus 2001 14:36 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:

[..]

ga dan Pacman spelen man!!!!!.....
Of met jezelf ;)
Eerlijk gezegd denk ik dat Willempie wat onzin uit zit te kramen :)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/g4fmdk1/arm.jpg
mijn arme arm in orange gip

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Owke dus omdat jij in het gips zit, moeten wij ook de lul zijn. Dat jij nu niet kan fietsen zonder zijwieltjes, en van je fiets af flikkerd, hoeven wij nog niet de lul te zijn....

En inderdaad, ga Pacman spelen

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Ik word niet zozeer moe van de cheaters, maar meer van de lamers die met het assignen gaan zitten w88 tot ze bij het goede team kunnen. Gebruik gewoon auto-assign! Gisteren ook weer. Uiteindelijk ben ik om gelijke teams gaan vragen, krijg ik te horen dat ik niet moet zeiken en me moet concentreren op het spelletje. Dan zou het beter gaan (we stonden toen met 13-1 8er!!!!). Alsof mijn concentratie zou helpen. Na 16-1 kwamen er toch nog twee over naar T.
Daar word ik nou doodziek van!!! Speel het spelletje eerlijk en zorg voor gelijke teams, zo is het voor iedereen leuk. Maar nee, er zijn altijd stats-hunters....LAME!!!!

Ps : uiteindelijk kon ik het niet laten me een keer niet te verroeren op spawnspot. Kwam een CT op me af met knive, schoot ik hem door zijn kop met AK47!!!! Soz voor dat, maar ik was écht pissed....Zak nooit meer doen K?! :)

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

verder was er vandeweek 1, die kon praktisch niet d00d.

Elke keer als ik om hem aan het schieten was, dan fragde ie me, en dan had hij nog iets van 90. Damn man, ik was heus niet skeel, en ik raakte hem echt wel, dus ik snap er geen reet van. Ik weet niet wat dir voor een soort cheat is.

Iemand die weet wat voor een soort cheat dit is...

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

De "infinite health" cheat... ;)

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Kheb vandeweek iemand gezien met die "Alive" cheat. Mischien beter bekend als Spectator cheat. Kheb hem thuis eens geporbeerd op een LAN potje met een paar m8's van me, en het was eigenlijk wel lachen. Ik vind het ergens wel knap dat lui dat zo kunnen programere. Niet dat ik het goed praat, maar er is toch wel over nagedacht.

Is wel leuk dat je weer kunt spawnen, nadat je dood bent gemaakt, maakt een beetje Quake 3A van Counterstrike. Ook was het wel lachen, dat je nog steeds lui kunt dood maken, en hossies redden en bombs kunt defusen, als je dood bent, en dus aan het spectaten bent. Ziet er wel komisch uit. Je gaat gewoon boven een nmi hangen, en je drukt op "USE" en hij is dood, en die gek weet maar niet waar het vandaan kwam, totdat ie zag dat het een hedsjiot was, van iemand die al dood was. Is wel lachen.

En inderdaar, zoals ik het hierboven schrijf is inderdaar leuk om te doen..MET JE VRIENDEN LOKAAL... maar niet op een Multiplayer server, waar mensen serieus proberen te spelen. Ik vind het dan ook jammer dat dit te vaak gebeurt.

Zow, dat wilde ik ff vertellen, verveel me de tering hier, en het is heel errug heet hier dus, helemaal als je aan het werk bent dus.... :( :(. Maargoed, lekker verhalen lezen over CS is altijd leuk..

• Zydell
  • Laatst online: 05-10 15:56

Zydell

* * * * *

Ik word gelukkig niet uitgemaakt voor cheater want ik ben daar veelte slecht voor ;)
Ik speel alleen maar CS omdat ik het phun vind (beetje teamworken en strategisch proberen te doen) en niet omdat ik per se boven aan de lijst moet staan (is ook wel phun maar hoeft niet).
Cheaters kunnen er gewoon niet tegen dat ze slecht zijn >:) maar dan is gamen toch geen ene mallemoer meer aan????
Trouwens, waar ligt het probleem nou dat cheaten mogelijk is? bij valve? bij de makers van counterstrike?

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Check dit. Ben ff aan het zoeken geweest (2 mins). Ik zit nu op een site, waar je dit kent downen:
ServerCheating For ServerAdmins (by ]NOOB[Script0r)
AntiRecoil Beta 1 No Recoil Script (by Dead)
Colored Sprites :) (by PanophobicOne)
Cheat Pack :) (by MonkeySlapR)
HL Hack 1.2 Config Script 2.2 Key Configuration Script & NoRecoil for DMC, DOD, TFC too (by Crash)
C4 Planter Script Plant a C4
BM Settings Allows to use Wallcheats with D3D (by blamonkey)
Bunnyhop Script :) (by Little_Stalker)
Script Editor Edit Scripts (by Cloud)
Scripting Tutorial :) (by Dark Blaze)
Open GL Fix For Win ME / 2k (by Dark Blaze)
Agyzuzo Scr!pts v1.25 Script Pack (by Agyuzo)
Scripting How to Script Manual (by MonkeySlapR)
HL Hack Config Another Config Script (by MonkeySlapR)
Openl GL Wallcheat Wallcheat (by MonkeySlapR)
HL Hack 1.2 Script & No Recoil :) (by Lonin)
HL Hack 1.2 Script Config Script for CS/TFC (by Crash)
HL Hack 1.2 Config Script For GL Hack 1.1&1.2 (by Fubulg)
HL Hack 1.2 One of the best Cheats! -AimHack, WH- (by DeltaShark and GRiM-FisH)
No Recoil :) (by MonkeySlapR)
HL Hack Script For Version 1.1 (by lilgordon4)
Accurate Fire Script :) (by MonkeySlapR)
ServerHack 1.3 Unlimited Money.. for Server Admins (by MonkeySlapR)
ServerHack 1.2 Cheat-Tool for Server Admins (by MonkeySlapR)
FSpin Script (by MonkeySlapR)
Ultimate Script Pack 3.1 Alot of Scripts (by ]NOOB[Script0r)
Speed Buying 1.0 Buy-Script (by PacMan)
HL Hack Script 1.1 Key Configuration Script (by Crash)
CS No Recoil Final + MultiHack No Recoil Script (by Lonin)
Performance Script DSL For DSL Users (by MaiktheKiller)
Performance Script 56K For Modem Users (by MaiktheKiller)
Money Cheat Buy a Glock and get Money (sended by KrazyLowa)
Multiskript Many Functions -German- (by Christian Blank)
Flautz' OpenGL-Wallhack Beta 1.2 Wallcheat with Anti Screenshot-Function (by Flautz)
SCM Script Silent Run Script -German-
WallHack Beta 5.0 :) (by neT c0ders)
Sw!zz3r GL Hack v0.1 GL Cheat (by neT c0ders)
HL Hack 1.1 Aimhack and more
FB Spec 4.0 Spectactor Bug Script (by FlyingBuzz)
CS No Recoil Beta 1.1 No Recoil Sceipt (by Lonin)
UC CFG's v1.5 Many Scripts
Nobob Script :) (by CR0N0S)
CS German Update German Update for CS (by Coolthecruel)
FaqBuster 2.1 For Version 0.956 (by WoZan)
WallHack Beta 4.0 :) (by neT c0ders)
Open GL Wallhack Help OpenGL-Wallhack Explanation Readme (by Dark Blaze)
Hex Editing Help Hex-Editing Explanation Readme (by Dark Blaze)
CS No Recoil Beta 1.0 NoRecoil Script (by Lonin)
Spam Script 1.3 Flood the Chat-Channel (by Lambert)
Performance Script For ISDN Users (by MaiktheKiller)
HL Proxy 1.1 Get a new IP-Address
FagBuster 2.0 v964 For Version 0.964 (by WoZan)
XXXPrimWeaponBug PrimWeaponBug -German- (by Lambert)
AWP AWP-Scropt (by Lambert)
Spam Script 1.1 Spam the Chat-Channel (by Lambert)
Burst Fire Script German Version (by MaiktheKiller)
Auto-Fire Auto-fire when you aim an enemy, colored Models needed (by Lonin)
Camping ScreenShoots 2 Part two of the screenshots (by Lonin)
SensCycle 1.3 Stupid Scripter SensitivityCycler 1.3
DemoRec 1.3 Stupid Scripter Demorecorder with Cycle 1.3
VolumeCycle 1.3 Stupid Scripter VolumeCycler 1.3
Camping ScreenShoots New Screenshots for Campers (by Lonin)
WallHack Beta 3.1 :) (by neT c0ders)
Texture Maker :) (by Braintwist)
GL Source Source-Code (by Braintwist)
XQZ2 Beta 7.1 Official Release (by XQZ2)
XQZ2 Beta 8.5 "Hell Version" Based on 7.0, but already PB detected!
BBP Full 0.97 154 Binds (by Qnuc)
XQZ2 Aimhack Beta 8.0 No longer work with PB!! Based on 6.0 (special thx to Ranger)
Damn man, het is echt zo makkelijk om te cheaten in CS...
niet leuk meer man. En dit zijn dus linkjes, dus je kunt die shit allemaal downloaden. Kzal er maar geen link bijzetten :D

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-10 23:19
Goed moment dus om definitief te kappen met CS spelen op I-net. Voor mij alleen nog maar op LAN'S ofzo..

Ik kijk over een jaar of 2 wel weer is...

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Op woensdag 22 augustus 2001 20:08 schreef -= MaZe =- het volgende:
Goed moment dus om definitief te kappen met CS spelen op I-net. Voor mij alleen nog maar op LAN'S ofzo..

Ik kijk over een jaar of 2 wel weer is...
pcies, daar begin ik ook steeds aan te denken, maar er zijn geen goede vervangingen voor CS...

Toch???

• pica
Op woensdag 22 augustus 2001 15:40 schreef KDZ het volgende:

Iemand die weet wat voor een soort cheat dit is...
De magneet in grote tenen cheat :P .
Serieus, ik heb het ook heeel vaak, maar dat is ook wederzijds... dan bedoel ik dat iemand zijn hele clip loopt leeg te raggen, en dat ik nog 95 over heb ofzo, doordat alles dus in mijn teen verdwijnt, of tegen de muur.

Steam

Verwijderd

Op woensdag 22 augustus 2001 22:22 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

De magneet in grote tenen cheat :P .
Serieus, ik heb het ook heeel vaak, maar dat is ook wederzijds... dan bedoel ik dat iemand zijn hele clip loopt leeg te raggen, en dat ik nog 95 over heb ofzo, doordat alles dus in mijn teen verdwijnt, of tegen de muur.
Dit komt vooral voor met een hoge ping en/of packetloss. Dankzij die HL servercode lijkt het dan alsof je een shotgun in ze leegschiet, maar in feite staan ze ergens anders en schiet je dus compleet mis.
Heb ik regelmatig gehad toen ik nog casema had.

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

in 1.3 is wallhack gefixed dat was zo'n beetje de populairste cheat dus dat scheelt een stuk :)

hallo

Verwijderd

Waneer gaat de massa nou es een ander spel spelen en blijven alleen de die hards over. Misschien kan je dan iedreen weer vertrouwen.....

p.s. oud topic dit!

Verwijderd

infinite health cheats bestaan niet ... er is wel een optie die je kan aanzetten als je admin bent dat je onkwetsbaar bent maar das dan ook et enige

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Op donderdag 23 augustus 2001 02:00 schreef NaLiN het volgende:
in 1.3 is wallhack gefixed dat was zo'n beetje de populairste cheat dus dat scheelt een stuk :)
Dan heb ik slecht nieuws. Kheb de 1.3 versie er al ff opgehad, en daar werkte een wallhack nog perfect. Of dit eraan lag dat het een uitgelekte versie was, weet ik niet, maar het werkte in ieder geval nog wel. Me broertje speelt namenlijk met wallhack tegen zijn vriendjes :P (13 jaar oud)
Dus ik denk, laak het eens proberen, maar hij werkt nog wel perfect daar. Alleen de hitboxes zijn veel veranderd, minder hedsjots enzow...

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Daar zal [DCM]FunkyEend blij mee zijn... ;)
Zitten er ook mooie bomen bij?! [DCM]JeanLucPicard ook meteen blij....

Zo beter?! ;)

• pica
Op donderdag 23 augustus 2001 11:51 schreef RaDKiLL het volgende:
Daar zal [DCM]FunkyEend blij mee zijn... ;)
Zitten er ook mooie bomen bij?! [DCM]UeanLucPicard ook meteen blij....
HEE! Je tiept mijn nick fout :) .

Ik heb liever dat ik normaal kan spelen op mijn (GRAF-)IGR lijntje dan mooie bomen hoor :) .

edit:
Zo goed? :)

Steam

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Tis hier geen schoolplein. Kwetsend voor sommige mensen. ( ;) ).

• MaZe
Op donderdag 23 augustus 2001 10:25 schreef KDZ het volgende:

[..]

Dan heb ik slecht nieuws. Kheb de 1.3 versie er al ff opgehad, en daar werkte een wallhack nog perfect. Of dit eraan lag dat het een uitgelekte versie was, weet ik niet, maar het werkte in ieder geval nog wel. Me broertje speelt namenlijk met wallhack tegen zijn vriendjes :P (13 jaar oud)
Dus ik denk, laak het eens proberen, maar hij werkt nog wel perfect daar. Alleen de hitboxes zijn veel veranderd, minder hedsjots enzow...
Hey waar ben je nou broer voor ? Als ik een broertje had die cheats gebruilte dannn...........was ie me broertje niet meer ;(

Slechte naam voor de familie

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Op donderdag 23 augustus 2001 13:59 schreef -= MaZe =- het volgende:

[..]

Hey waar ben je nou broer voor ? Als ik een broertje had die cheats gebruilte dannn...........was ie me broertje niet meer ;(

Slechte naam voor de familie
Tjah, als hij op een public ging spelen wel, maar hij speelt alleen maar tegen zijn vriendjes, en dat is zijn eigen probleem, en daar heb ik en jij geen last van, zolang ie niet op publics ging spelen...

eerst lezen dus Maze.

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

Op donderdag 23 augustus 2001 10:25 schreef KDZ het volgende:

[..]

ehhh in die versie was alleen bunny eruit gehaald en scorebord veranderd, radio aangepast niks wallhack en bug fixes want die zijn pas sinds een week gefixed, die 1.3 versie ik heb ik ook wel gehad en daarin was nog niet veel nieuws

hallo

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

van mij mag iedereen cheaten wat ie wil, wallhack gebruiken, aimbot, headshot scripts, etc. maar als ie mij tegenkomt en ik kom erachter dan ga ik gewoon lame spelen om de cheaters toch nog te mollen. BV AWM camping waarbij niemand ongemerkt kan naderen, of het andere team joinen en dan met knife getrokken hem proberen tegen de muur te blokeren, of anders altijd zijn hoofd slashen met de knife, is ook geinig. En natuurlijk met hem meelopen en al zijn kills stelen, en als ie ff achter een muurtje wil wegduiken dan net op dat punt staan om hem te blocken. Ik zou zeggen cheat er maar op los, maar dan ga ik ook lol maken >:)

MechWarrior || Monsters Game

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:09

JJJ

Dat is gewoon triest, om cheats te gebruiken. Sommigen zijn gewoon te lame om eerlijk te spelen :(

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Gambit RULEZ...Dat zijn idd topakties!!!

• MaZe
Op donderdag 23 augustus 2001 15:41 schreef KDZ het volgende:

[..]

Tjah, als hij op een public ging spelen wel, maar hij speelt alleen maar tegen zijn vriendjes, en dat is zijn eigen probleem, en daar heb ik en jij geen last van, zolang ie niet op publics ging spelen...

eerst lezen dus Maze.
Sjah misschien tegen zijn vriendjes op een public server, zou toch kunnen ?
Sowieso oprotten met al die scheit cheats :(
Pagina: 1 2 3 Laatste