Hiero voor de mensen die die stuff wel willen hebben zal ik ff een handje helpen!

Sorry, hier niet.
Sorry, hier niet.
Verwijderd
bedanktOp donderdag 28 juni 2001 10:59 schreef noXic het volgende:
Hiero voor de mensen die die stuff wel willen hebben zal ik ff een handje helpen!![]()
![]()
Misschien niet verboden, maar ist niet leuk!
Het staat al bij Stoute usertjes om te worden veranderd naar disney.comOp donderdag 28 juni 2001 11:03 schreef Verstappen het volgende:
[..]
bedankt
nog meer cheaters in cs
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Verwijderd
hoezo dan, tis niet illegaal, en jullie zeiden net dat die lui die cheaten wel zo slecht zijn dat je er nog nix van merkte!Op donderdag 28 juni 2001 11:05 schreef jordyb het volgende:
[..]
Het staat al bij Stoute usertjes om te worden veranderd naar disney.com
Op donderdag 28 juni 2001 11:08 schreef noXic het volgende:
[..]
hoezo dan, tis niet illegaal, en jullie zeiden net dat die lui die cheaten wel zo slecht zijn dat je er nog nix van merkte!
Klopt niet helemaal van jullie he!!
Zei je wat?Op woensdag 27 juni 2001 13:23 schreef IceStorm het volgende:
Oh en de eerste die het in zijn botte harses haalt hier een link neer te plaatsen naar een cheat heeft dus pech
Verwijderd
Damn, het is niet de bedoeling dat je online cheat, dus in theorie WEL verboden. Offline mag je cheaten zo veel als je wilt.Op donderdag 28 juni 2001 11:15 schreef noXic het volgende:
Hoezo?
leg mij het een uit dan.
Wat isser in hemelsnaam mis met een link naar een cheatsite plaatsen?
Iedereen mag netzo veel cheaten als hij/zij dat wil!
Tis niet verboden
Ok, het is niet verboden maar hier iig. geen linkjes naar cheat sites
Cheaten ->![]()
lame
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Dat ken ik maar dat is geen cheat maar een bug... ik heb het zelf ook wel eens gehad toen er iets mis ging met het team changen...Op woensdag 27 juni 2001 10:41 schreef Gordijnstok het volgende:
[..]
Verrek! ik wist het wel. Ik zat gisteren dus op de_nuke en werdt neergeschoten door een CT met de skin van die groene T met dat brilletje.
Ik dacht in eerste instantie, huh? Ik zal wel niet goed gekeken hebben, terwijl ik er toch van overtuigd was, hij stond nl. zowat voor me. Dat dit ook al kan...:r
Verwijderd
Waar staat dat dan??Op donderdag 28 juni 2001 12:31 schreef OO0nMe het volgende:
[..]
Damn, het is niet de bedoeling dat je online cheat, dus in theorie WEL verboden. Offline mag je cheaten zo veel als je wilt.
btw, op strikerz heb ik nog niet gemerkt dat iemand cheat, hopelijk blijft het zo, maar ik verwacht dat er veel mensen die cheat hier ff gaan uitproberen omdat er geen PB is (niet dat PB ongelofelijk goed helpt tegen cheaters)
Verwijderd
Mja.... als je volgende keer even iets langer nadenkt over die post, en even wat beter zoekt... de maker van deze cheat heeft in een interview (ik zal de url niet geven, daar staat z'n naam in namelijk) al uitgelegd dat hij die winsock ergens anders voor nodig had.Op woensdag 27 juni 2001 11:42 schreef SLaSH! het volgende:
Tja iedereen die die cheat gebruikt heeft schijnt de lul de te zijn, lekker voor ze
[afbeelding]
[edit plaatje maar ff local gezet]
Verwijderd
Het is idd een bug, maar veel kindjes vinden het leuk om daar gebruik van te gaan maken... het schijnt niet moeilijk te zijn, ik heb alleen nooit de moeite genomen om te zoekenOp donderdag 28 juni 2001 12:55 schreef Maxonic het volgende:
[..]
Dat ken ik maar dat is geen cheat maar een bug... ik heb het zelf ook wel eens gehad toen er iets mis ging met het team changen...
Verwijderd
Bla bla... De Asus drivers werken in alle OpenGL spellen... wat pas helemaal hinderlijk is, is dat iedereen cheater wordt genoemd. Zo heb ik een wallhack als ik 5 kills per ronde met een HE maak in Assault... het is misschien lam om steeds nieuwe granaten te kopen maar het is geen cheat. En zo ook gebruikt '20%' colored models. Waar baseer je die cijfers op? Gokken? Iedereen die beter is dan jij? Ga toch weg...Op woensdag 27 juni 2001 12:24 schreef 007 het volgende:
Ja, idd... Sn@ke is de grootste lamer van de gamescommunity.
En ik ben dus nu gestopt met CS. 20% gebruikt colored models (je weet wel groen en rood) en wie weet wat de rest wel niet allemaal voor cheats gebruikt. En dan nog al die kleuters die je overal ziet rond lopen met hun gescheld op alles en namen die werkelijk nergens op slaan...
Nee, ik ga me nu bezig houden met Tribes 2, Quake 3, Urban Terror, Operation Flashpoint en nog veel meer leuke spellen zonder gelame!
Verwijderd
Tja maar PODbot is ook weer een beetje onrealistisch, tenminste de nieuwste versie 2.0 dan. Ze schieten echt VEEEEEL te vaak een headshot, niet normaal meer man.Op donderdag 28 juni 2001 13:54 schreef PhiKwadraat het volgende:
lekker.. VErot zo..
Tja, PODBOT en REALBOT zijn ook leuk..
en die cheaten niet..
Cheats for on-line =
Watte??Op donderdag 28 juni 2001 13:54 schreef PhiKwadraat het volgende:
Tja, PODBOT en REALBOT zijn ook leuk..
en die cheaten niet..
PSN: Houtvlot
Verwijderd
LOL zijn die nou met ze 2en opmekaar aan het "hossiesurfen" ofzow? Ziet d'r wel apart uit ..
hallo
Het zijn 2 PODbots opmekaar, zonder hossies. Allen bij met die AWP?? (ik ben nieuw en weet dus nog niet precies de namen)Op vrijdag 29 juni 2001 01:19 schreef G3R10 het volgende:
[..]
LOL zijn die nou met ze 2en opmekaar aan het "hossiesurfen" ofzow? Ziet d'r wel apart uit ..
Tentamens:) Vriendinnen:) En o ja, de terugkeer van Wim voorbereiden:)Op woensdag 27 juni 2001 14:14 schreef SLaSH! het volgende:
[..]
Zie er trouwens een hoop niet veel meer, andere servers gevonden of missen we gewoon elkaar (met schieten mis ik trouwens gewoon iedereen) oa. de cosa nostra clan zie ik niet veel meer.
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
Verwijderd
dunno
Verwijderd
Whoehahahahaha!Op vrijdag 29 juni 2001 04:25 schreef NaLiN het volgende:
als je deze cheat leuk vind kan je gewoon niet cs, maar in de nieuwe update komt er een opengl cheat fix, en je kan in 1.2 ook geen andere models meer nemen... niet dan dat boeit...
Verwijderd
Dat boeit zeker wel, ik wil mijn custom skinz niet kwijt. Maar wat ik er van begrijp komen er goedgekeurde cs skinz, die dan wel mogen.Op vrijdag 29 juni 2001 04:25 schreef NaLiN het volgende:
en je kan in 1.2 ook geen andere models meer nemen... niet dan dat boeit...
Nee, tetris is apart..staat los van het cheaten, maar is wel gemaakt door dezelfde gozer.Op vrijdag 29 juni 2001 16:35 schreef 4REal het volgende:
Heb gehoort dat er zelfs in die cheat-menu een tetris zit..
dunno
Verwijderd
Ik ken het gevoel... dat is echt zooi. Al die mensen die je cheater gaan noemen omdat je ff lekker gaat ofzoOp donderdag 28 juni 2001 21:43 schreef The_Lightning het volgende:
...
En wat ook zo klote is, speel je eens goed online, 1 keer raden hoe ze je gaan noemen. Ik joinde dust_2 op gamepoint, eerste ronde 5 kills met standaard Terrorist handgun. Volgende ronde.. ja die heeft wallhack.. echt gezeik waar je niet goed van wordt, ze kennen het zelf niet hebben dus gaan ze maar anderen af lopen zeiken, of ze hebben zelf cheats, maarja.. ik reageer hier niet meer op..![]()
![]()
![]()
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
loudness van umf bijvoorbeeld die wordt er nog steeds mee achtervolgtIk ken veel CSers en ik moet je zeggen dat 4/5 players uit de top10 NL Clanbase ladder wel eens een cheat geprobeert heeft (op public).
Verwijderd
Verwijderd
GamePoint cs3. (ff on)Op zaterdag 30 juni 2001 15:00 schreef 007 het volgende:
Waar ben jij adje dan ds? Zag jou wel eens op GoT-servers...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Mja... dat zou vrij lastig zijn... bunnyhoppen blijft een leuk discussiepunt, sommigen vinden het cheaten. Ik niet, het is een skill, maargoed. Ik kan het ook achteruitOp zaterdag 30 juni 2001 14:03 schreef SuB het volgende:
ik heb ook een gerucht gehoord dat ze in 1.2 bunnyhoppen eruit slopen. dat zou jammer zijn want ik kan het sinds vandaag ook achteruit
Ik zou wel willen... maar een paar clanmates kunnen nou eenmaal niet op PB servers omdat PB alle Asus drivers blockt, en voor 1 van de mensjes werkt de GeForce niet als hij geen Asus Drivers gebruikt (nVidia Detonators werken dus nietoh ja wij hebben pb tijdens war ook maar verplicht gesteld omdat wij in het verleden nog als een tegen cheaters geward(??) hebben.
[..]
Moet 'ie maar niet cheatenloudness van umf bijvoorbeeld die wordt er nog steeds mee achtervolgt
This message was sent on 100% recyclable electrons.
das ook mijn rede dat ik er mee gestopt ben. SPEL VERNEUKERS!!!Op woensdag 27 juni 2001 10:24 schreef minipolopikoler het volgende:
Ik ben gestopt met spelen omdat ik er gewoon geen zin meer in heb. Vorige keer met al die speed cheats ben ik er ook mee gestopt , Cheaters ikop ze.
Some things can not happen until they happen...
Hmm, idd zegOp vrijdag 17 augustus 2001 08:46 schreef basiep het volgende:
oude koeien?
Op zaterdag 30 juni 2001 10:35 schreef Weurst het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel... dat is echt zooi. Al die mensen die je cheater gaan noemen omdat je ff lekker gaat ofzo
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
sssssshhhh dat hoort niet bij dit topic gaan naar tweakers huiskamerOp maandag 20 augustus 2001 19:04 schreef Flapmo het volgende:
ik kan toch ook niets aan doen dat ik homo ben
Dat is enige wattik te zeggen heb
edit:
typo eruit
BF1: Don-Panio
Bah wat zijn die screenies spuuglelijk zeg.Op maandag 20 augustus 2001 18:19 schreef kevin het volgende:
Of ga Action spelen. Ik speel het al ruim en jaar en heb nog nooit een cheater gezien/opgemerkt. Info : http://ahl.action-web.net
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Hmmz owke, wat is je CS naam, welke server, Wat is je WonID, ken ik je ff lekker bannen.Op woensdag 22 augustus 2001 14:15 schreef illem het volgende:
ik cheat, vind ik leuk. maar deze ben ik nog niet tegen gekomen.
Verwijderd
Je weet het van die stok he?Op woensdag 22 augustus 2001 14:19 schreef illem het volgende:
illem@hotmail.com
is mijn nick,
mijn wonid weet ik niet uit mijn kop. Mens erger je niet.
Verwijderd
Verwijderd
ga dan Pacman spelen man!!!!!.....Op woensdag 22 augustus 2001 14:29 schreef illem het volgende:
Ik kan ook op dit moment maar met 1 hand spelen, zonder cheat schiet ik niemand.
Linker hand vrij, rechter hand in gips.
Richten gat dus zo moeizaam heb ik aimbot. En omdat ik niet snel met mijn linkerhand han wisselen muis/toetsenboard heb ikook nog een wallhack, zodat ik ze eerder zie.
Das eigenlijk alles. Het is gewoon leuker op die manier. Soms speel ik beetje suf mee, merkt niemand er wat van.
En soms probeer ik heel goed alles, scores van 20-1 dan merken ze meestal wel.
Als ik weer met 2 handen kan spelen denk ik dat ik alleen nog met wallhack ga spelen, omdat dat zo erg leuk is, je voelt je machtiger.
Maar als iedereen scheld en over de rooie gaat, zet ik hem eerlijk uit. Maar meestal word ik uitgescholden voor camper, omdat ik niet kan lopen en schieten tegerlijk met 1 hand.
Ik loop dus een stukje, als ik iemand met de wallhack zie, snel naar een plekje lopen. hand naar de muis. lock on target, en knallen.
Of met jezelfOp woensdag 22 augustus 2001 14:36 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
[..]
ga dan Pacman spelen man!!!!!.....
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Damn man, het is echt zo makkelijk om te cheaten in CS...ServerCheating For ServerAdmins (by ]NOOB[Script0r)
AntiRecoil Beta 1 No Recoil Script (by Dead)
Colored Sprites(by PanophobicOne)
Cheat Pack(by MonkeySlapR)
HL Hack 1.2 Config Script 2.2 Key Configuration Script & NoRecoil for DMC, DOD, TFC too (by Crash)
C4 Planter Script Plant a C4
BM Settings Allows to use Wallcheats with D3D (by blamonkey)
Bunnyhop Script(by Little_Stalker)
Script Editor Edit Scripts (by Cloud)
Scripting Tutorial(by Dark Blaze)
Open GL Fix For Win ME / 2k (by Dark Blaze)
Agyzuzo Scr!pts v1.25 Script Pack (by Agyuzo)
Scripting How to Script Manual (by MonkeySlapR)
HL Hack Config Another Config Script (by MonkeySlapR)
Openl GL Wallcheat Wallcheat (by MonkeySlapR)
HL Hack 1.2 Script & No Recoil(by Lonin)
HL Hack 1.2 Script Config Script for CS/TFC (by Crash)
HL Hack 1.2 Config Script For GL Hack 1.1&1.2 (by Fubulg)
HL Hack 1.2 One of the best Cheats! -AimHack, WH- (by DeltaShark and GRiM-FisH)
No Recoil(by MonkeySlapR)
HL Hack Script For Version 1.1 (by lilgordon4)
Accurate Fire Script(by MonkeySlapR)
ServerHack 1.3 Unlimited Money.. for Server Admins (by MonkeySlapR)
ServerHack 1.2 Cheat-Tool for Server Admins (by MonkeySlapR)
FSpin Script (by MonkeySlapR)
Ultimate Script Pack 3.1 Alot of Scripts (by ]NOOB[Script0r)
Speed Buying 1.0 Buy-Script (by PacMan)
HL Hack Script 1.1 Key Configuration Script (by Crash)
CS No Recoil Final + MultiHack No Recoil Script (by Lonin)
Performance Script DSL For DSL Users (by MaiktheKiller)
Performance Script 56K For Modem Users (by MaiktheKiller)
Money Cheat Buy a Glock and get Money (sended by KrazyLowa)
Multiskript Many Functions -German- (by Christian Blank)
Flautz' OpenGL-Wallhack Beta 1.2 Wallcheat with Anti Screenshot-Function (by Flautz)
SCM Script Silent Run Script -German-
WallHack Beta 5.0(by neT c0ders)
Sw!zz3r GL Hack v0.1 GL Cheat (by neT c0ders)
HL Hack 1.1 Aimhack and more
FB Spec 4.0 Spectactor Bug Script (by FlyingBuzz)
CS No Recoil Beta 1.1 No Recoil Sceipt (by Lonin)
UC CFG's v1.5 Many Scripts
Nobob Script(by CR0N0S)
CS German Update German Update for CS (by Coolthecruel)
FaqBuster 2.1 For Version 0.956 (by WoZan)
WallHack Beta 4.0(by neT c0ders)
Open GL Wallhack Help OpenGL-Wallhack Explanation Readme (by Dark Blaze)
Hex Editing Help Hex-Editing Explanation Readme (by Dark Blaze)
CS No Recoil Beta 1.0 NoRecoil Script (by Lonin)
Spam Script 1.3 Flood the Chat-Channel (by Lambert)
Performance Script For ISDN Users (by MaiktheKiller)
HL Proxy 1.1 Get a new IP-Address
FagBuster 2.0 v964 For Version 0.964 (by WoZan)
XXXPrimWeaponBug PrimWeaponBug -German- (by Lambert)
AWP AWP-Scropt (by Lambert)
Spam Script 1.1 Spam the Chat-Channel (by Lambert)
Burst Fire Script German Version (by MaiktheKiller)
Auto-Fire Auto-fire when you aim an enemy, colored Models needed (by Lonin)
Camping ScreenShoots 2 Part two of the screenshots (by Lonin)
SensCycle 1.3 Stupid Scripter SensitivityCycler 1.3
DemoRec 1.3 Stupid Scripter Demorecorder with Cycle 1.3
VolumeCycle 1.3 Stupid Scripter VolumeCycler 1.3
Camping ScreenShoots New Screenshots for Campers (by Lonin)
WallHack Beta 3.1(by neT c0ders)
Texture Maker(by Braintwist)
GL Source Source-Code (by Braintwist)
XQZ2 Beta 7.1 Official Release (by XQZ2)
XQZ2 Beta 8.5 "Hell Version" Based on 7.0, but already PB detected!
BBP Full 0.97 154 Binds (by Qnuc)
XQZ2 Aimhack Beta 8.0 No longer work with PB!! Based on 6.0 (special thx to Ranger)
pcies, daar begin ik ook steeds aan te denken, maar er zijn geen goede vervangingen voor CS...Op woensdag 22 augustus 2001 20:08 schreef -= MaZe =- het volgende:
Goed moment dus om definitief te kappen met CS spelen op I-net. Voor mij alleen nog maar op LAN'S ofzo..
Ik kijk over een jaar of 2 wel weer is...
De magneet in grote tenen cheatOp woensdag 22 augustus 2001 15:40 schreef KDZ het volgende:
Iemand die weet wat voor een soort cheat dit is...
Verwijderd
Dit komt vooral voor met een hoge ping en/of packetloss. Dankzij die HL servercode lijkt het dan alsof je een shotgun in ze leegschiet, maar in feite staan ze ergens anders en schiet je dus compleet mis.Op woensdag 22 augustus 2001 22:22 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
De magneet in grote tenen cheat.
Serieus, ik heb het ook heeel vaak, maar dat is ook wederzijds... dan bedoel ik dat iemand zijn hele clip loopt leeg te raggen, en dat ik nog 95 over heb ofzo, doordat alles dus in mijn teen verdwijnt, of tegen de muur.
hallo
Verwijderd
Verwijderd
Dan heb ik slecht nieuws. Kheb de 1.3 versie er al ff opgehad, en daar werkte een wallhack nog perfect. Of dit eraan lag dat het een uitgelekte versie was, weet ik niet, maar het werkte in ieder geval nog wel. Me broertje speelt namenlijk met wallhack tegen zijn vriendjesOp donderdag 23 augustus 2001 02:00 schreef NaLiN het volgende:
in 1.3 is wallhack gefixed dat was zo'n beetje de populairste cheat dus dat scheelt een stuk
HEE! Je tiept mijn nick foutOp donderdag 23 augustus 2001 11:51 schreef RaDKiLL het volgende:
Daar zal [DCM]FunkyEend blij mee zijn...
Zitten er ook mooie bomen bij?! [DCM]UeanLucPicard ook meteen blij....
Hey waar ben je nou broer voor ? Als ik een broertje had die cheats gebruilte dannn...........was ie me broertje niet meerOp donderdag 23 augustus 2001 10:25 schreef KDZ het volgende:
[..]
Dan heb ik slecht nieuws. Kheb de 1.3 versie er al ff opgehad, en daar werkte een wallhack nog perfect. Of dit eraan lag dat het een uitgelekte versie was, weet ik niet, maar het werkte in ieder geval nog wel. Me broertje speelt namenlijk met wallhack tegen zijn vriendjes(13 jaar oud)
Dus ik denk, laak het eens proberen, maar hij werkt nog wel perfect daar. Alleen de hitboxes zijn veel veranderd, minder hedsjots enzow...
Tjah, als hij op een public ging spelen wel, maar hij speelt alleen maar tegen zijn vriendjes, en dat is zijn eigen probleem, en daar heb ik en jij geen last van, zolang ie niet op publics ging spelen...Op donderdag 23 augustus 2001 13:59 schreef -= MaZe =- het volgende:
[..]
Hey waar ben je nou broer voor ? Als ik een broertje had die cheats gebruilte dannn...........was ie me broertje niet meer
Slechte naam voor de familie
ehhh in die versie was alleen bunny eruit gehaald en scorebord veranderd, radio aangepast niks wallhack en bug fixes want die zijn pas sinds een week gefixed, die 1.3 versie ik heb ik ook wel gehad en daarin was nog niet veel nieuwsOp donderdag 23 augustus 2001 10:25 schreef KDZ het volgende:
[..]
Dan heb ik slecht nieuws. Kheb de 1.3 versie er al ff opgehad, en daar werkte een wallhack nog perfect. Of dit eraan lag dat het een uitgelekte versie was, weet ik niet, maar het werkte in ieder geval nog wel. Me broertje speelt namenlijk met wallhack tegen zijn vriendjes(13 jaar oud)
Dus ik denk, laak het eens proberen, maar hij werkt nog wel perfect daar. Alleen de hitboxes zijn veel veranderd, minder hedsjots enzow...
hallo
Sjah misschien tegen zijn vriendjes op een public server, zou toch kunnen ?Op donderdag 23 augustus 2001 15:41 schreef KDZ het volgende:
[..]
Tjah, als hij op een public ging spelen wel, maar hij speelt alleen maar tegen zijn vriendjes, en dat is zijn eigen probleem, en daar heb ik en jij geen last van, zolang ie niet op publics ging spelen...
eerst lezen dus Maze.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq