Toon posts:

Nieuwe cheat in CS!!

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 411 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
www.counter-strike.nl:
Cheaters slaan weer toe!
Cheaters hebben weer een nieuwe stap gezet om het spelen onmogelijk te maken
Een seetrough wall/AutoAim programma dat je in counterstrike draait.

De cheaters die dit programma gebruiken hebben een scala aan mogelijkheden om te cheaten en kunnen dit aan en uit zetten wanneer ze maar willen :(

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~syn2000/nieuws/wallhack.jpg

- Wireframe
- Wallhack
- Ballhack
- Transparent
- Remove sky
- Remove Flash
- Crosshair change

Ff een lijstje van de cheat mogelijkheden die ze hebben straks. Valve moet nu toch echt eens gaan ingrijpen!

Wil je het filmpje bekijken van de cheat in aktie? Op deze site kun je het filmpje downloaden.

--(michel)---(cheat)---(Dinsdag 26 juni)---
:r

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-11 15:17
Downen >:)

Geintje ;)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Verwijderd

Ik ben gestopt met spelen omdat ik er gewoon geen zin meer in heb. Vorige keer met al die speed cheats ben ik er ook mee gestopt , Cheaters ik :r op ze.

Verwijderd

:r gadverdamme . Dat die gasten het dan nog leuk vinden om te spelen .Er is toch geen moer meer aan op deze manier :(

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit te wachten op de nieuwe updates

dan zouden al een hoop cheats eruit zijn gehaalt.

• Sath
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-10 13:08

Sath

Echt niet!!

Er was gisteren weer een gozer op gamepoint die een skin van een ct had terwijl hij terror was :(.
Het is zo echt niet leuk meer.

Je kunt maar één keer jong zijn, maar je kunt de rest van je leven onvolwassen zijn.

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 10:39 schreef Sath het volgende:
Er was gisteren weer een gozer op gamepoint die een skin van een ct had terwijl hij terror was :(.
Verrek! ik wist het wel. Ik zat gisteren dus op de_nuke en werdt neergeschoten door een CT met de skin van die groene T met dat brilletje.

Ik dacht in eerste instantie, huh? Ik zal wel niet goed gekeken hebben, terwijl ik er toch van overtuigd was, hij stond nl. zowat voor me. Dat dit ook al kan...:r

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-11 11:08
zoiets moet je niet posten.... :7

nu gaan al die kleine kleuters het allemaal downloaden naar de peecee van hun papa, en dan gaan ze lame doen op internet servers...

ik :r echt op ze :(

• Tomas Zwinkels
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11-2021

Tomas Zwinkels

graancirkels in m'n sokke

ik stel voor dat we dit topic inderdaad verwijderen.. ff icie uit z'n nest trommelen.. hijs ook nog niet online op icq enzo....

damn hijs natuurlijk naar school :) do..

Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::

Verwijderd

Nee laat het juist staan. Als ze cheats zoeken vinden ze ze ook wel zonder deze posting.

Het is juist goed dat mensen op de hoogte worden gesteld dan het wederom begint. Dan ben je wat alerter op dit soort zaken. ;)

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Staat toch een link naar een filmpje in en niet naar een cheat, waarom verwijderen.
Is puur informatief.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 juni 2001 10:52 schreef KillerAce_NL het volgende:
Staat toch een link naar een filmpje in en niet naar een cheat, waarom verwijderen.
Is puur informatief.
Ik heb net het filmpje bekeken. En echt minder is het. Het is nu echt heel makkelijk om te cheaten.

En ik denk dat hier niet veel van die peuters zitten die het bekijken.

Verwijderd

Tssj..die heb ik toch allang >:) :P

Nee maar ff serieus..how low can u go..cheaten is gwoon superzielig :r :r

En op zo'n manier ... ik heb ooit welles een grappig (photogeshoped) buymenutje gezien waarop je dus ook allemaal cheats kon kopen.. dan kun je d'r nog om lachen.. echt heel zielig dat mensen zoiets nog echt gaan maken en gebruiken ook zeg.. :r :r :r
Kutte is dat het volgens mij totaal onherkenbaar zal zijn omdat je het zo kunt uitzetten dmv dat menutje... "peffedic" ..

Overigens..

http://www.nextwish.org/mods/cheatfix/aimbotspray.shtml

Afbeeldingslocatie: http://www.nextwish.org/mods/cheatfix/images/t_antiaimbot.jpg

Is een spray tegen aimbotusers >:) Erg leuk, aimbotters schijnen auto te gaan richten op dat ding >:)

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 11:01 schreef jordyb het volgende:

[..]

Ik heb net het filmpje bekeken. En echt minder is het. Het is nu echt heel makkelijk om te cheaten.

En ik denk dat hier niet veel van die peuters zitten die het bekijken.
Ik kan die hele movie niet bekijken. Zie "requesting codec" staan, en dan een error. Heb divx codec wel geinstalled, heeft helaas nooit gewerkt..

• Tomas Zwinkels
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11-2021

Tomas Zwinkels

graancirkels in m'n sokke

ok.. en dan stel ik nu voor dat wel stoppen met het omhoog schoppen van dit topic :)

ja ik ben paranoia..

Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 juni 2001 11:03 schreef Gordijnstok het volgende:

[..]

Ik kan die hele movie niet bekijken. Zie "requesting codec" staan, en dan een error. Heb divx codec wel geinstalled, heeft helaas nooit gewerkt..
NP here
Op woensdag 27 juni 2001 11:04 schreef digitaldead het volgende:
ok.. en dan stel ik nu voor dat wel stoppen met het omhoog schoppen van dit topic :)

ja ik ben paranoia..
Omhoog schoppen??
Het is net open.

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-11 07:22

^^0nMe

Got Babana's?

Op woensdag 27 juni 2001 11:02 schreef G3R10 het volgende:
Tssj..die heb ik toch allang >:) :P

Nee maar ff serieus..how low can u go..cheaten is gwoon superzielig :r :r

En op zo'n manier ... ik heb ooit welles een grappig (photogeshoped) buymenutje gezien waarop je dus ook allemaal cheats kon kopen.. dan kun je d'r nog om lachen.. echt heel zielig dat mensen zoiets nog echt gaan maken en gebruiken ook zeg.. :r :r :r
Kutte is dat het volgens mij totaal onherkenbaar zal zijn omdat je het zo kunt uitzetten dmv dat menutje... "peffedic" ..
Hahaha, ik dacht eerst ff dat dit een grap was, omdat iemand (jij dus :D ) ook al zo'n screenshot had gepost, maar deze zag er iets echter uit :r . Lijkt me nu idd echt heeel moeilijk om cheaters te betrappen, daar waar je eerst een vaag vermoeden kon hebben dat iemand cheat omdat ie de hele tijd bv door muren leek te kunnen zien, valt het nu niet eens op omdat ie hem zo weer aan of uit zet ;(

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat laatst tegen botpod 2.0 te spelen en zaten er 2 bots in de lucht op mekaar met een AWP.

Gaan bots nu ook al cheaten?

Verwijderd

ik ben blij dat ik met cs gestopt ben want het is gewoon niet leuk meer zo.....telkens van die zielige cheats......... hoerenspel

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:22
Die anti-aimbot spray werkt trouwens NIET tegen deze bot (ik heb de site een beetje doorgelezen enzo)

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 11:19 schreef Emperor het volgende:
ik ben blij dat ik met cs gestopt ben want het is gewoon niet leuk meer zo.....telkens van die zielige cheats......... hoerenspel
Welk spel is dan volgens jou wel leuk :?

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-11 22:22

MeNTaL_TO

The future is not set

Tja iedereen die die cheat gebruikt heeft schijnt de lul de te zijn, lekker voor ze

Afbeeldingslocatie: http://www.nieuwstraten.demon.nl/AHV.jpg

[edit plaatje maar ff local gezet]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Maar ik denk niet dat die wallhack erg nuttig zal zijn op langzamere machines.. ik bedoel.. je ziet dan hele veld toch ofzo? Dan gaat je fps toch enorm omlaag of ligt dit aan mij?

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 08:30
Als het goed is gaat je FPS zeker wel achteruit, omdat er veel meer dingen in je beeld komen..

Die cheaters pak je "makkelijk" op skills, t' zijn vaak newbies die dat gebruiken, dus een echte cs'er pakt hem zo met een HS!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Op woensdag 27 juni 2001 11:58 schreef The Fox het volgende:
Als het goed is gaat je FPS zeker wel achteruit, omdat er veel meer dingen in je beeld komen..
Sinds wanneer hebben jullie allemaal HSR aanstaan ?

Of allemaal een Voodoo5 met experimentele drivers :?
Of een KyroII ?

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Hmmm mijn direct gelinkte plaatje doet het niet meer. (nu weer wel, server heeft het druk?)

helaas schijnt dat over die cd key niet waar te zijn (helaas)

http://storm.prohosting.com/~xqz2auth/cgi-bin/xqz2-log.txt

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
In UT is het af en toe ook niet te harden, het is eigenlijk continue achter de feiten aanlopen :( wat ook vervelend is is dat die teringcheaters steeds slimmer worden, ipv dat ze continue aimbots gebruiken, zetten ze hem af en toe ff aan.

• SiErRa
  • Laatst online: 11-11 19:57
idd, videokaarten renderen gewoon de hele scene,dus ook wat er achter een muur bevindt.

HSR zou volgens mij zelfs een oplossing voor de wallhack zijn. (omdat als je dan door de muur heen kan kijken alleen een zwart vlak zien.

Verwijderd

GAAAAAAAAF !!!
Hij doet het ook nog vet goed!!!
Kewl man... Eindelijk een aimbot die werkt...

Naja punkbuster herkent et toch en aangezien ik niet veel op public speel zal ik er niet veel last van hebben...

Mzl

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 12:07 schreef Sn@ke het volgende:
GAAAAAAAAF !!!

Naja punkbuster herkent et toch en aangezien ik niet veel op public speel zal ik er niet veel last van hebben...

Mzl
Leuk joh..

Verwijderd

dit is dus o.a. de reden waarom ik met cs ben gestopt. er zijn gewoon teveel lamers in die community. nou is dat op zich niet zo erg, maar die k*t newbies die met aimbots enzo claimen dat ze rulen. gastjes die gewoon altijd hs hebben, gastjes die op de een of andere manier constant net die ene tel sneller zijn. gefragd worden dwars door 4 muren heen. gewoon klote. cs was leuk, maar is dat niet meer. alleen met elite spelers en op lan party's wil het nog wel s leuk zijn.

ik hoop dat ze in halflife 2 dit soort dingen hebben voorkomen dmv meer server side berekeningen. e.g. niet de client de server laten vertellen waar ie schoot, maar de server laten uitrekenen waar de client schoot, dmv plaats, richting, etc.

voorkomt een hoop gelame.

Verwijderd

GAAAAAAAAF !!!

Mzl
lamer, gasten zoals jij, moeten een ban for life krijgen op alle servers

Verwijderd

GAAAAAAAAF !!!

Mzl
Was jij niet die gast uit die cheat-clan die van clanbase bebanned was????? :)

Verwijderd

Gelukkig speel ik bijna altijd op mijn eigen server (tegelijkertijd clanserver), of op een andere clanserver waar in feite alleen normale CSers komen. Ik ga geen ip's lopen geven, want dan zijn ze zo volgelopen met lamers.

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 12:16 schreef Mako het volgende:
Gelukkig speel ik bijna altijd op mijn eigen server (tegelijkertijd clanserver), of op een andere clanserver waar in feite alleen normale CSers komen. Ik ga geen ip's lopen geven, want dan zijn ze zo volgelopen met lamers.
slim..

Verwijderd

Ja, idd... Sn@ke is de grootste lamer van de gamescommunity.

En ik ben dus nu gestopt met CS. 20% gebruikt colored models (je weet wel groen en rood) en wie weet wat de rest wel niet allemaal voor cheats gebruikt. En dan nog al die kleuters die je overal ziet rond lopen met hun gescheld op alles en namen die werkelijk nergens op slaan...

Nee, ik ga me nu bezig houden met Tribes 2, Quake 3, Urban Terror, Operation Flashpoint en nog veel meer leuke spellen zonder gelame!

Verwijderd

ach....cs was leuk maar nu is er niks meer aan......veel te veel cheaters :r :r :r

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-11 23:14
Op woensdag 27 juni 2001 10:39 schreef Sath het volgende:
Ben die kerel ook wel eens tegengekomen op Gamepoint hij is alleen erg slecht ik keek op mijn radar stond niemand in de buurt bam headshot, zelfs met cheaten niet kunnen winnen dan ben je echt zielig

• Captain Pervert
  • Laatst online: 05-03 12:19
Als ik als CT in assault buiten sta, links van de achterdeur, krijg ik 1 op de 3 keer een AWM kogel van een terrorist in mijn kop. Maar dat doet mij niks! >:) Ik blijf spelen.

Wat ik trouwens nog achterlijker vind dan de cheats zelf, is dat gescheld van 'cheater, cheater'. 9 van de 10 keer n00bs die er zelf nix van bakken.

Volgens deze gasten gad ik dan ook aimbot, wallhack en wat niet al:

Linkje naar een screenie
Vrij uitzonderlijk hoor, deze dudes waren dus ECHT slecht :)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• nadd
  • Laatst online: 04-11 23:14
Op woensdag 27 juni 2001 12:27 schreef nadd het volgende:

[..]

Ben die kerel ook wel eens tegengekomen op Gamepoint hij is alleen erg slecht ik keek op mijn radar stond niemand in de buurt bam headshot, zelfs met cheaten niet kunnen winnen dan ben je echt zielig

Wat gisteren trouwens ook raar was (ik cheat nooit) alleen maar headshots gehad met P90 en AK47, op een gegeven moment zo erg dat ik maar op benen ben gaan richten. Het leek net alsof ik cheatte ;)

• Captain Pervert
  • Laatst online: 05-03 12:19
Het leuke aan cheaters is inderdaad dat ze nooit bovenaan staan. Waarom? Omdat ze ondanks die cheat veelal NOG weggeschoten worden. Dat geeft wel je niveau aan zeg :r

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Die sn@ke begint me echt de strot uit te hangen... :r

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Op woensdag 27 juni 2001 12:29 schreef Captain Pervert het volgende:
Als ik als CT in assault buiten sta, links van de achterdeur, krijg ik 1 op de 3 keer een AWM kogel van een terrorist in mijn kop. Maar dat doet mij niks! >:) Ik blijf spelen.

Wat ik trouwens nog achterlijker vind dan de cheats zelf, is dat gescheld van 'cheater, cheater'. 9 van de 10 keer n00bs die er zelf nix van bakken.

Volgens deze gasten gad ik dan ook aimbot, wallhack en wat niet al:

Linkje naar een screenie
Vrij uitzonderlijk hoor, deze dudes waren dus ECHT slecht :)
Had me ff ge-icqed, want als zelfs jij zo'n score haalt, dan was het echt laag :)
Ben altijd wel in voor een fragfest, maar speel de laatste tijd alleen op de strikerz servers, hoger niveau, geen gezeik (behalve een eikel die zich [ss]Der Fuhrer noemade gisteren, en dan nog vragen of ik zijn clan wilde joinen |:( )

• Hoyden
LOL
jullie zijn net vissen..echt waar...

Sn@ke gooit zijn hengeltje uit...jullie happen allemaal netjes...

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 12:43 schreef The Fox het volgende:
LOL
jullie zijn net vissen..echt waar...

Sn@ke gooit zijn hengeltje uit...jullie happen allemaal netjes...
ja..eindelijk s iemand op wie we lekker kunnen zeiken >:)

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:24
Update 1.1.0.8, which contains Voice and the Multicast Spectator technologies, and was previously referred to as 1.1.0.7, will be released in mid July. This update also contains a fix for the GL wall hack, and will be previewed at this week's CPL event in Dallas.

Quote van Clanbase.

Hier zijn we allemaal ERRUG blij mee :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben newbie. En speel alleen op strikerz.

En tja nog nooit cheaters gezien. Tenminste dat denk ik als newbie.

Maar omdat Casema kut is laatste tijd speel ik tegen PODbot 2.0
Dat gaat wel aardig.

Verwijderd

DarthRaider:
dit is dus o.a. de reden waarom ik met cs ben gestopt. er zijn gewoon teveel lamers in die community. nou is dat op zich niet zo erg, maar die k*t newbies die met aimbots enzo claimen dat ze rulen.
Volgens mij is deze aimbot de enige ooit voor CS die werkt. Dus die andere verdenkingen kloppen van eerder kloppen denk ik niet. Trouwens wallhackers kom je vrij regelmatig tegen ja. Maarja dat zijn meestal toch niet de lui die kunnen mikken... ;)

Trouwens... Sennheiser HD 570 ruled idd ;)

• Hoyden
Op woensdag 27 juni 2001 12:47 schreef DarthRaider het volgende:

[..]

ja..eindelijk s iemand op wie we lekker kunnen zeiken >:)
Ik zal geen flame beginnen , maar zeiken doe je maar op iemand anders. (8>

• Hoyden
Op woensdag 27 juni 2001 12:56 schreef Sn@ke het volgende:

[..]

Maarja dat zijn meestal toch niet de lui die kunnen mikken... ;)True

Trouwens... Sennheiser HD 570 ruled iddYEAH!!!

• IceStorm
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Wordt weer leuk in CS maar niet heus.. Worden weer een hoop 'ban-on-sights' gok ik ;)

Meeste cheaters haal je er nog wel uit hoor. Iemand die tegen de garagedeur in Assault staat en dan TOCH raak schiet (er door heen dus :) ) cheat bijv vrij duidelijk.

Oh en de eerste die het in zijn botte harses haalt hier een link neer te plaatsen naar die cheat heeft dus pech :)

• Vos
  • Laatst online: 21:45

Vos

AFCA

Verwijderd

lol

Verwijderd

Als er op mijn favo server maar geen cheater komt vinnik'et allemaal wel best. :)

• IceStorm

IceStorm

Op woensdag 27 juni 2001 13:35 schreef Vos het volgende:
Download die CHEAT hier !!!!!!
Heel leuk....

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 13:35 schreef Vos het volgende:
Download die CHEAT hier !!!!!!
link werkt niet >:) :9 :P *D

Verwijderd

Ik zat laatst bij mij thuis samen met een vriend van mij te CS-sen .Die goser is gewoon echt onwijs goed, wordt die uitgemaakt door iedereen voor cheater :(
Ik zat er naast en die gast heeft gewoon een sneller reactie vermogen dan de gemiddelde mens.

Wat ben ik blij dat ik tot de middenmoot behoor :)

Verwijderd

Meeste cheaters haal je er nog wel uit hoor. Iemand die tegen de garagedeur in Assault staat en dan TOCH raak schiet (er door heen dus :) ) cheat bijv vrij duidelijk.
ja ach...ik heb al een aantal keer in een kill gemaakt als ct in assault door een clip te legen op die muur waar je als terror campt boven het kleine deurtje. Met aug that is tot nu toe 2 x gelukt en cheaten doe ik echt niet maar dat is gewoon zon standaard plek.

/edit
Aaaargh ik heb net ff het filmpje bekeken vooral die aimbot is erg!!! deprimerend wat je ziet op het einde :|

Verwijderd

Ik snap de fun nou ook niet echt van cheaten. Je speelt toch voor de lol, wat is nu de lol als je nauwelijks moeite moet doen om raak te schieten.

Sommige mensen kunnen het gewoon niet hebben dat ze niet zo goed zijn als sommige andere mensen.

Als voorbeeld: Ik ben een echte nieuwkomer, en haal dus regelmatig nog wel eens de 4-20. Dus 4 kills en 20 deaths. Gebruik ik cheats? Neuh, en waarom niet, omdat dan de lol eraf is.

Ik speel liever slecht maar heb wel plezier, dan dat ik "geholpen-goed" speel, iedereen eruit rush, maar dat ik er geen moer voor hoef te doen.

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 13:55 schreef SuB het volgende:

[..]

ja ach...ik heb al een aantal keer in een kill gemaakt als ct in assault door een clip te legen op die muur waar je als terror campt boven het kleine deurtje. Met aug that is tot nu toe 2 x gelukt en cheaten doe ik echt niet maar dat is gewoon zon standaard plek.
Ik schiet altijd door deuren heen :) ik weet gewoon wanneer sommige gasten eraan komen .

• IceStorm

IceStorm

Op woensdag 27 juni 2001 13:55 schreef SuB het volgende:
Ok, dat kan en daar is ook niks op tegen. Alleen als CT kun je via het dak op zo'n richel komen bij de hoofdingang. Iemand die daar met AWP staat en gewoon naar binnen schiet en mensen RAAKT die cheaten imho ;)

• Vos

Vos

AFCA

Heel leuk....
beetje humor op GoT kan ook geen kwaad hoor.....

Verwijderd

ik wil dat anti aimbot ding van nextwish maar de links zijn dood... heeft iemand hem al en kan ie hem ff spiegelen?

Verwijderd

Idd, erg voorspelbaar. Of ook in assualt gewoon op een redelijk willekeurig moment een he in de vents gooien en dan nog ff een ak regen d'r 8eraan ..en dan iemand killen..nog leuker >:)

Laatst in office, ik als t, rush door het raam naar buiten, aan de kant van de garage deur, teamm8s van me werden binnen afgeschoten daarzow, dus ik leeg ff een ak magazijn door die garage deur heen... 1 headshot en een kill >:)

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Op woensdag 27 juni 2001 12:24 schreef 007 het volgende:
Ja, idd... Sn@ke is de grootste lamer van de gamescommunity.

En ik ben dus nu gestopt met CS.
Vond al dat je ik de laatste tijd zo weinig zag.

Zie er trouwens een hoop niet veel meer, andere servers gevonden of missen we gewoon elkaar (met schieten mis ik trouwens gewoon iedereen) oa. de cosa nostra clan zie ik niet veel meer.
die van GoT zie ik wel veel te laatste tijd.
En nu weet ik het zeker, DC en Sniper hebben dit programma ge-beta test :)

• ^^0nMe
  • Laatst online: 06-11 07:22

^^0nMe

Got Babana's?

BTW, volgens mij is die hele nextwish site down omdat iedereen dat filmpje probeert te downloaden, of alle cheaters gaan eerst dat filmpje checken om te kijken of het goed is |:(

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 19:38
Kan iemand een directe link geven naar het filmpje? Kan het namelijk neit vinden :P

Verwijderd

Die anti aimbot models werken dus niet voor deze aimbot... De nieuwe kan met gewone models gebruikt worden dus screenies maken of spraylogo's waar een aimbot op zou reagere werken dus niet.

Verwijderd

cheaters in Mp games: Afbeeldingslocatie: http://node10d9f.a2000.nl/phpBB/images/smiles/nooo.gif

en als ze dan niet kunnen winnen: Afbeeldingslocatie: http://node10d9f.a2000.nl/phpBB/images/smiles/frusty-PC.gif

• IceStorm

IceStorm

Op woensdag 27 juni 2001 14:38 schreef SCaffa het volgende:
Kan iemand een directe link geven naar het filmpje? Kan het namelijk neit vinden :P
http://xfer2.fileplanet.com/^1972308185/planetfortress/nextwish/movies/xqz2-movie.avi

Niet echt snel maar hij werkt.

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 14:39 schreef Sn@ke het volgende:
Die anti aimbot models werken dus niet voor deze aimbot... De nieuwe kan met gewone models gebruikt worden dus screenies maken of spraylogo's waar een aimbot op zou reagere werken dus niet.
ja, dat zal jij wel weten

• Slayer
  • Laatst online: 18:30

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

Het is idd zielig voor die gasten die het gebruiken .

Cheaters :r

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

Verwijderd

ok, ik heb die anti cheater spray ff geupload naar mijn accountje. Je kan hem hier downloaden.

Have fun.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
ZICe:

U bent nie gemachtigd om deze pagina te bekijken

:?

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Op woensdag 27 juni 2001 13:23 schreef IceStorm het volgende:
Wordt weer leuk in CS maar niet heus.. Worden weer een hoop 'ban-on-sights' gok ik ;)

Oh en de eerste die het in zijn botte harses haalt hier een link neer te plaatsen naar die cheat heeft dus pech :)
Dan zal ik maar niet zeggen dat die txt van mij een stukje terug komt, komt van dezelfde page waar die cheat vandaan komt.

Wat ik dan wel zeg is dat die cheat daar niet meer te leechen is.

• Vos

Vos

AFCA

Op woensdag 27 juni 2001 14:45 schreef DarthRaider het volgende:

[..]

flames.....worden niet getolereerd hier....
als je nu eens dat filmpje of demo's bekijkt weet je het ook slimme knul...
(en btw...welke cs clan zit/zat je ?)

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Het ergste is nog dat je een willekeurige afstand onder het hoofd kan auto-aimen. Dat je alles snel kan aan- en uitzetten is ook erg irritant.
Ik :r op cheaters :(

Verwijderd

Wat me ook opvalt (is niet bedoeld op jullie tweakers), Diegene die het meeste :r op cheaters doen'et soms wel. Ik kan geen harde bewijzen geven maar zoiets hoorde ik ergens. vraag me niet waar... :D

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 15:30 schreef Raven_ het volgende:
Wat me ook opvalt (is niet bedoeld op jullie tweakers), Diegene die het meeste :r op cheaters doen'et soms wel. Ik kan geen harde bewijzen geven maar zoiets hoorde ik ergens. vraag me niet waar... :D
Ja klopt..ik cheat ook wel eens, maar niet in MP games....daar zit het verschil...tegen de computer cheaten, editen enzo..jah is wel eens leuk...maar tegen humans..nope...is lame.....

Verwijderd

weet iemand eigenlijk een manier oim te bewijzen dat je geen cheater bent?

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 15:42 schreef SuB het volgende:
weet iemand eigenlijk een manier oim te bewijzen dat je geen cheater bent?
gebruik de nick !ik_ben_geen_cheater!

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 15:43 schreef Nosfer@tu het volgende:

[..]

gebruik de nick !ik_ben_geen_cheater!
..En dan natuurlijk wel alleen maar headdys maken en door muren heenschieten >:)

Verwijderd

laatst zag ik ook zo'n gozer die kon vliegen!het was in cs_assault, ik was een t en hij was een ct en hij schoot de hele tijd iedereen neer met de para vanuit de lucht.......ik dacht dat vliegen al lang geleden gefixed was?!

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 15:45 schreef G3R10 het volgende:

[..]

..En dan natuurlijk wel alleen maar headdys maken en door muren heenschieten >:)
jij begrijpt em >:) maar niet opvallen he.....
weet je wat ik cheaten vind duur muren op de kippen in CS_italy schieten!

Verwijderd

Enneh bezerker, gwoon mee gaan doen met hun gezeur

"Voodoo CHEATER"

"ja werkt perfect man die nieuwe aimbot :P"
"maareh..je vergeet m'n wallhack en 200 armor"

Dat soort geintjes.. op strikerz niet nodig maar op demon een keer gekicked daarom >:) (lui kunnen ook niet tegen een geintje :P )

• Hoyden
Op woensdag 27 juni 2001 14:45 schreef DarthRaider het volgende:

[..]

:r

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 14:44 schreef IceStorm het volgende:

[..]

http://xfer2.fileplanet.com/^1972308185/planetfortress/nextwish/movies/xqz2-movie.avi

Niet echt snel maar hij werkt.
Krijg de melding:Authentication is required :(

• Ultra
  • Niet online
Hmmm, vliegen nog nooit gezien. Ook iemand die onzichtbaar was ik niet :)
Ik maar denken wtf, waar is hij :o

Verwijderd

Ok de 1e aimbot gebruiker in een war is al gespot... Hijs alleen nog niet gepakt...
Clanbase weer :( :(

http://www.clanbase.com/warrep_show.php?wid=462280&cid=57381

Bekijk die demo maar eens van Dagobert:

http://www.clanbase.com/demodl.php?did=12852&auto=1

• Ultra
  • Niet online
Op woensdag 27 juni 2001 15:50 schreef TheKing het volgende:

[..]

Krijg de melding:Authentication is required :(
Haal de ^1972308185/ er tussenuit en het werkt :)

• Hoyden
Clanbase doet er niet veel (nix aan), je moet eerst ff in iemands pc kijken, dan doen ze misschien iets..

Verwijderd

Ja we moeten Dago maar even hacken :P

(Dit is geen flame)

Verwijderd

Hoe speel je ook al weer zo'n demo af? :D

• Hoyden
Op woensdag 27 juni 2001 16:03 schreef Sn@ke het volgende:
Ja we moeten Dago maar even hacken :P

(Dit is geen flame)
:P Nee, ff serieus, ik heb dat verhaal ff gelezen, wat een lol.. :r

Lijkt wel erg verdacht..

• Hoyden
Op woensdag 27 juni 2001 16:07 schreef Raven_ het volgende:
Hoe speel je ook al weer zo'n demo af? :D
OF met een speciaal proggie of in hl of cs in console :

playdemo demonaam

D8 ik.

Verwijderd

als ik dat doe zegt ie: "could not open"

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 16:11 schreef Emperor het volgende:
als ik dat doe zegt ie: "could not open"
Je moet ook in een bepaalde map doen... welke map benik OOK vergeten... :D

Verwijderd

filmpje werkt niet ... need password :(

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:44

Hu9o

Schokkend

Op woensdag 27 juni 2001 15:59 schreef venoxxx het volgende:

[..]

Haal de ^1972308185/ er tussenuit en het werkt :)
idd

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

Had ik op mijn oude PC! ging je ff uit de game naar het menu, om een ander logo in te stellen, kwam je terug in de game, kun je door alle muren heenkijken. Vond er nix aan egienlijk!! We hebben nu een nieuwe PC en nergens meer last van!!
Pagina: 1 2 3 Laatste