Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:10
Ik ga tot lvl30, ben nu lvl26.
Die 2nd Gen hoeft van mij niet.

Ik ken het ook maar tot 151 pokemons

[ Voor 3% gewijzigd door SuperVeloce op 05-09-2016 09:09 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
- 2x Eevee
- 2x Aerodactyl
- Pinsir
- Snorlax
- Hitmonchan

Van de 139 eieren, level 23.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-10 12:00

Pathogen

Shoop Da Whoop

Ik ben bang dat het introduceren van G2 een hoop mensen gaat doen stoppen. Ik vind ze persoonlijk ook een stuk minder interessant. Stel dat je nu bijna je dex vol hebt, komen er ineens een zooitje bij!
Nee, van mij mag G2 nog wel een half jaartje weg blijven.

Buddy system ben ik wel heel blij mee :) Thanks voor de spreadsheetlink over de km's!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-10 21:35
Gen 2 vond ik zelf de beste generatie, die generatie zou ook oorspronkelijk in Gen 1 zitten, maar de GB cartridges waren simpelweg te klein om dat erin te stoppen. Zie ook Ho-oh in het begin van episode 1 season 1 ;)

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 28-60mm F/5-6.3 • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22:30
Ik had ergens gelezen dat gen 2 pas in mei 2017 gaat uitkomen:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

tweakerjunior schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:20:
Ik had ergens gelezen dat gen 2 pas in mei 2017 gaat uitkomen:)
Ik heb ergens gelezen dat hij in December komt. Denk niet dat één van onze bronnen betrouwbaar is ;)
Moddie schreef op maandag 05 september 2016 @ 00:35:
Hoe zit het dan precies met die verdelingen van de 2, 5 en 10 km eieren. Hoor sommige vrienden zeggen dat ze vaak 10 km eieren hebben, zelf pas 4 gehad bij lvl 26.

Dacht ook dat de content van de eieren random was, maar bij me laatste 9 2 km eieren kreeg ik: ratata 3x, pidgey 2x, caterpie 2x en 2x magicarp. Dat lijkt me niet heel random, geen starter ertussen maar ook niet een van de andere mogelijkheden (weedle, etc.). Is er een andere logica aan gekoppeld?
Dat is juist het fijne van willekeur, als je 4 keer dezelfde achter elkaar krijgt is het nog steeds volledig random. ;)

Misschien zit er nog wel een extra percentage kans per Pokémon aan, dat bijvoorbeeld starters er minder vaak uit komen, maar als je een dobbelsteen 8 keer achter elkaar op 1 gooit zeg je ook niet dat er een logica achter de dobbelsteen zit :p
Verdeling van eieren is mij ook een raadsel. Ik heb laatst een hele hoop incubators gebruikt, toen die uitkwamen gelijk nieuwe eitjes gehaald en van 8 nieuwe eieren zat er 1 tien km ei in. En dan schijn ik nog geluk te hebben. ;)

[ Voor 67% gewijzigd door Afvalzak op 05-09-2016 09:29 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:01
Ik hoop dat hij niet uitkomt. Laat het bij de 151 blijven, de rest zegt met niets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17-10 03:31
Lambo LP670 SV schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:28:
Ik hoop dat hij niet uitkomt. Laat het bij de 151 blijven, de rest zegt met niets..
Ik heb het zelfde gevoel. Heel gen2 zegt mij niks. Het is al moeilijk zat om de 151 te krijgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ach ik ken genoeg mensen die de eerste 151 ook amper kennen en er toch veel plezier aan beleven met het verzamelen en wandelen.
Ik zie het gewoon als de volgende logische stap, ik ken de gen2 Pokés ook grotendeels niet, maar ik heb nu 90 unieke gevangen, binnen anderhalve week ongeveer 15 erbij door naar nieuwe plaatsen te gaan,
heb nog wat klaar staan die bijna gaan evolven, ik hoop dat er tegen de tijd dat ik echt niets nieuws meer tegenkom de gen2 erbij komt om het leuk te houden.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17-10 12:17

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Pathogen schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:13:
Ik ben bang dat het introduceren van G2 een hoop mensen gaat doen stoppen. Ik vind ze persoonlijk ook een stuk minder interessant. Stel dat je nu bijna je dex vol hebt, komen er ineens een zooitje bij!
Nee, van mij mag G2 nog wel een half jaartje weg blijven.

Buddy system ben ik wel heel blij mee :) Thanks voor de spreadsheetlink over de km's!
Persoonlijk heb ik zitten wachten op gen2. Dat is voor mij de leukste gen en ook het spel wat ik het meest actief heb gespeeld. Vond er ook interessantere pokemons in zitten :x

Maar zo zullen de meningen altijd verdeeld zijn. Pokedex vol zal ik nooit voor gaan. Dus meer soorten pokies is welkom! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:25
ajaxalex schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:36:
[...]

Ik heb het zelfde gevoel. Heel gen2 zegt mij niks. Het is al moeilijk zat om de 151 te krijgen
Ben vorige week voor het werk in Azië geweest, kon het niet laten even PG aan te slingeren.
En jawel, een Farfetch'd gevangen.

Heb ook nog 2 eieren gescoord bij Pokestops, als ik deze uitbroed in NL, kan daar dan een Azie-regio Pokemon uitkomen? Of wordt dat dan een EU-regio beestje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:28
Ik heb zelf in de jeugd Gen 1 en 2 hoofdzakelijk meegemaakt, maar ken ook een deel van Gen 3. Daarna houd het snel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:53
Grootste probleem met gen2 is dat je weer 150 pokemon krijgt waarvan je moet gaan onthouden waar ze goed voor zijn, met welke aanvallen etc etc. En dat je space zult moeten gaan kopen als dat niet geupdate wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CappieL
mark-k schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:49:
Grootste probleem met gen2 is dat je weer 150 pokemon krijgt waarvan je moet gaan onthouden waar ze goed voor zijn, met welke aanvallen etc etc. En dat je space zult moeten gaan kopen als dat niet geupdate wordt.
Misschien dat, wanneer Gen 2 erbij komt, iedereen 50 extra Pokemon kan meedragen (zodat iedereen minstens 300 verschillende Pokemon kan meenemen).
Anders mag iedere speler lekker 200 coins gaan inleveren voor extra Pokemon-ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Zijn er 100, maar ik snap je punt ;)
Ik dacht ook dat ze beginnen met eerst 50 extra en dan de rest, maar ik weet niet waar ik dat gelezen heb of waarom ik dat bedacht heb.

bron:
http://pokemon.wikia.com/...eneration_II_Pok%C3%A9mon

[ Voor 7% gewijzigd door Afvalzak op 05-09-2016 09:52 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Van mij mag Gen 2 wel erbij hoor. Nieuwe Eevee evoluties, Steelix, Kingdra, Houndoom, Tyranitar, starters. Genoeg leuks!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Feit is dan weer wel dat de huidige type's al zijn afgeleid van de games NA gen 1. Veel van de huidige types zaten namelijk niet in de eerste games (waardoor sommige atm nog geen goede counter hebben.)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• slm
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-11-2023

slm

Er valt nog zo ontzettend veel te verbeteren aan het spel en nieuwe pokemon erin gooien is er niet persé een van.

Wat mij betreft hebben onderstaande dingen wat meer prio:
1. Diversiteit van pokemons in een gebied
Fijn dat je in bepaalde gebieden bepaalde pokemon kan vangen, maar als er in de buurt alleen maar r-p-s spawnt, is de fun er snel af
2. Diversiteit van pokemons tijdens een lure
Als ik een lure opzet, wil ik sowieso al niet dat er alléén maar r-p-s spawnt, ook al is het maar 1 lure tegelijkertijd. Laatste lure vanaf de bank in de huiskamer: p-p-r-r-s-p-Fearow-r-r waarvan er dan ook nog eens 3 na de eerste bal ontsnappen. En zo'n fearow is al helemaal @#% dan heb ik liever een pidgey. Of er nu 1 lure aanstaat of tien, dat zou niet uit mogen maken in de diversiteit, maar alleen in de hoeveelheid
Ik koop ook echt geen lure modules meer. Zonde van het geld. Alles gaat naar incubators. En voor mijn part verkopen ze een speciale lure module waarmee je gegarandeerd minimaal 1 rare pokemon ziet spawnen (zoals 5 en 10km eieren)
3. De radar/sightings
Als punt 1 en 2 al verbeterd zouden zijn, hoeft dit nog niet eens, maar nu is het soms bijzonder irritant. Vooral als de betreffende sighting despawnt in de tijd dat jr van noord naar zuid en west oost aan het lopen bent.
4. Interactie tussen spelers
Battles, trades en swarming
5. Gym systeem
Cooldown voor plaatsen nieuwe pokemon na het neerhalen van een gym
6. In balans brengen van bestaande pokemon
Nu zijn snorlax, lapras en dragonite zwaar overpowered. Het laten meetellen van een speed factor zou al helpen
7. Bugs oplossen
Verdwijnende interface, battery saver die soms al opslaat na slechts kwart slag draaien, verdwijnende spawns (onzichtbaar), niets kunnen aanklikken (pokemon is too far away terwijl je er recht naast staat)
8. Extra battery saving opties
Al die onzin met bewegende particles, bewegende bloemetjes bij lures uit kunnen schakelen
9. Gym overzicht
Waar je zelf pokemons hebt geplaatst in het oog kunnen houden
10. Resterende cheaters en bots bannen

En dan pas nieuwe pokemon

To study and not think is a waste. To think and not study is dangerous.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
CappieL schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:45:
[...]

Ben vorige week voor het werk in Azië geweest, kon het niet laten even PG aan te slingeren.

Heb ook nog 2 eieren gescoord bij Pokestops, als ik deze uitbroed in NL, kan daar dan een Azie-regio Pokemon uitkomen? Of wordt dat dan een EU-regio beestje?
Ja het je krijgt Azie-regio daaruit, maar de kans dat het 2 Farfetch'd zijn is minimaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik vraag me af of de kans om G1 pokies tegen te komen niet gaat afnemen als G2 erbij zou komen, simpelweg door het 'verdunningseffect' als het totale aantal spawns niet zou toenemen. Daardoor zou het moeilijker kunnen worden om die G1 compleet te krijgen als je dat nog niet voor elkaar hebt als G2 uitkomt. En iedereen zou er inderdaad minstens iets van 100-150 aan pokebagruimte bij moeten krijgen om er plaats voor te maken. Desnoods in de vorm van gratis muntjes zodat iedereen zelf mag uitmaken of ze die extra ruimte willen hebben of niet.

Als ruilen komt ga ik trouwens geen exemplaren ruilen die ik zelf nog niet gevangen heb. Dan is het hebben van die beesten geen eigen prestatie meer. Dan kun je evt. als L1 speler je Dex al vol hebben als je alles cadeau zou krijgen van behulpzame medespelers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

slm schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:57:
Er valt nog zo ontzettend veel te verbeteren aan het spel en nieuwe pokemon erin gooien is er niet persé een van.

Fijn dat je in bepaalde gebieden bepaalde pokemon kan vangen, maar als er in de buurt alleen maar r-p-s spawnt, is de fun er snel af
Als ik een lure opzet, wil ik sowieso al niet dat er alléén maar r-p-s spawnt, ook al is het maar 1 lure tegelijkertijd. Laatste lure vanaf de bank in de huiskamer: p-p-r-r-s-p-Fearow-r-r waarvan er dan ook nog eens 3 na de eerste bal ontsnappen. En zo'n fearow is al helemaal @#% dan heb ik liever een pidgey. Of er nu 1 lure aanstaat of tien, dat zou niet uit mogen maken in de diversiteit, maar alleen in de hoeveelheid
Ik koop ook echt geen lure modules meer. Zonde van het geld. Alles gaat naar incubators. En voor mijn part verkopen ze een speciale lure module waarmee je gegarandeerd minimaal 1 rare pokemon ziet spawnen (zoals 5 en 10km eieren)
3. De radar/sightings
Als punt 1 en 2 al verbeterd zouden zijn, hoeft dit nog niet eens, maar nu is het soms bijzonder irritant. Vooral als de betreffende sighting despawnt in de tijd dat jr van noord naar zuid en west oost aan het lopen bent.
5. Gym systeem
Nu zijn snorlax, lapras en dragonite zwaar overpowered. Het laten meetellen van een speed factor zou al helpen
7. Bugs oplossen
Verdwijnende interface, battery saver die soms al opslaat na slechts kwart slag draaien, verdwijnende spawns (onzichtbaar), niets kunnen aanklikken (pokemon is too far away terwijl je er recht naast staat)
Al die onzin met bewegende particles, bewegende bloemetjes bij lures uit kunnen schakelen
9. Gym overzicht

1. Voor diversiteit moet je verder op pad. Dat is ook de bedoeling van het spel. Lijkt me niet iets dat gewijzigd gaat worden.
2. Rares met een lure? Dan wordt het spel pay2win (of in ieder geval pay2completeyourpokedex)
3. Compleet eens. Sightings zijn nu praktisch nutteloos, tenzij je weet waar de spawns zijn.
4. Hier is voorzichtigheid geboden. De mogelijkheid tot interactie, met name trading en battlen mét XP maakt multi account cheating weer aantrekkelijker.
5. Ik heb dit al eens eerder ergens gezegd, maar omdat je met meerdere spelers en teams kunt battlen, kan het spel niet bepalen wie de "winnaar" is en dus zijn pokemon mag plaatsen. Met een cooldown verplaats je snipen naar killstealing. Een cooldown voor het zojuist verslagen team zou ik wel zien zitten.
6. Snorlax en Lapras hadden mijns inziens ook gewoon super zeldzaam moeten zijn. Maar goed, met 6 pokemon kun je ook een Snorlax wel neerhalen. Wat mij betreft heeft dit niet veel prio.
7. Ja! Bugs bugs bugs! Het eeuwige laadicoontje als je iets te lang je telefoon niet aanraakt is hier het voornaamste issue atm. Een modus waar je daadwerkelijk je scherm kunt locken terwijl PoGo kilometers telt zou ik ook erg verwelkomen.
8. Hier mag je ook de Gym Battles bij meetellen. Die animaties zijn echte batterijkillers, terwijl ze supersimpel zijn.
9. Doorklikken op je gestationeerde Pokémon om te kijken waar hij zit en hoe het met die Gym gaat zou ik ook wel leuk vinden.
10. Samen met bugfixing de belangrijkste zaken voor playability. Al zie ik wel echt heel duidelijk verschil sinds de eerste banwave. Remote sniping is mij niet meer overkomen bijvoorbeeld en 3000CP Pokemon in Gyms zie ik bijna niet meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:07
slm schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:57:

Is dat echt zo? Of zou de lol er snel af gaan als iedereen snel zijn pokedex kon vullen?
Als ik een lure opzet, wil ik sowieso al niet dat er alléén maar r-p-s spawnt, ook al is het maar 1 lure tegelijkertijd.
Kweenie... ik speel het nu 1.5 maand en heb bepaald niet het idee dat ze easy-mode moeten gaan invoeren.
3. De radar/sightings
Met kruislokatie vind ik ze eigenlijk bijna altijd. Zoals ik al zeg bij #2... het spel is al zo makkelijk.
EENS!
5. Gym systeem
Waarom? Het is al absurd makkelijk een gym te slopen, dus waarom versterken moeilijker maken?
Niet op tegen, maar ik heb alleen een Snorlax en die gebruik ik zelden als aanvaller. Toch kan ik elke gym eigenhandig ontmantelen. Met een bak Golducks en Slowbros kom je een heel eind. Een Vaporeon erbij (makkelijk te maken), een Gyardados, een leuke starter... niks kan je meer stoppen.
7. Bugs oplossen
Altijd belangrijk. Dat gezegd hebbende, het spel draait best goed als je de hoeveelheid users en de verschillende devices bekijkt. Crashen doe ik uiterst zelden.
Zou dat zoveel schelen?
9. Gym overzicht
EENS!
Eens... zolang het middel niet erger is dan de kwaal (zie de klachten in deze draad).
Oneens. Laten ze vooral de casuals nieuwe stimulans geven om te spelen. Daar heeft uiteindelijk iedereen profijt bij.

[ Voor 18% gewijzigd door roffeltjes op 05-09-2016 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:19
Grrrrr, wou weer wat extra ruimte voor mijn pokemons maken met mijn bij elkaar gebattlede muntjes, koop ik met mijn stomme kop een bag upgrade 8)7 |:( En ik maar zoeken waarom die teller bij de pokemons op 350 bleef staan... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Mirx_NL schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:41:
Grrrrr, wou weer wat extra ruimte voor mijn pokemons maken met mijn bij elkaar gebattlede muntjes, koop ik met mijn stomme kop een bag upgrade 8)7 |:( En ik maar zoeken waarom die teller bij de pokemons op 350 bleef staan... :F
Kun je meer ballen meenemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Mirx_NL schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:41:
Mijn dochter van 2 heeft een incense gekocht voor me... Maar goed, om daar nou boos over te worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Pathogen schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:43:
[...]

Mijn dochter van 2 heeft een incense gekocht voor me... Maar goed, om daar nou boos over te worden :P
Wees blij dat ze niet 14500 coins voor je gekocht heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:28
Grappige wanneer ze alle generaties toe gaan voegen...
Krijg je straks van die baby varianten van die je nu al max evoluties van hebt :O

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

CappieL schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:45:
[...]

Wees blij dat ze niet 14500 coins voor je gekocht heeft...
Dat kan niet, ik heb geen betalingsgegevens ingevoerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Pathogen schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:45:
[...]

Dat kan niet, ik heb geen betalingsgegevens ingevoerd :)
Better safe than sorry 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:19
CappieL schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:43:
[...]

Kun je meer ballen meenemen :)
Dat wel, maar de keer dat ik de huidige cap van 450 (nu dus 500) raak is een stuk minder vaak dan dat ik weedles en pidgeys weg mik zodat ik er niet genoeg heb om mijn lucky eggs optimaal te benutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Mag ze haar eigen zilvervlootrekening voor gebruiken :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hogader
Ik ben volgens mij een van de weinige die juist expres een lucky egg niet maximaal benut.

Iets langer doen over een level geeft mij meer speelplezier, meer dust als ik een nieuw level bereik en over het algemeen meer voldoening in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Hogader schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:50:
Ik ben volgens mij een van de weinige die juist expres een lucky egg niet maximaal benut.

Iets langer doen over een level geeft mij meer speelplezier, meer dust als ik een nieuw level bereik en over het algemeen meer voldoening in de game.
Daar zit ook wat in, maar waarom zou je dan überhaupt een lucky egg gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticTiger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-10 18:38
Level 22 nu, 81k van de 100k XP op de teller, waarvan de laatste ruim 60k puur is van spelen, (op 2 evolves na, omdat ik ewoon een gyarados en vaporeon MOEST hebben :+ )
Zit wel 2 maal kijkduin in, welke elk al goed zijn voor meer dan 20k per keer 8)

Edit: en dan nog steeds 3 lucky eggs over, heb inmiddels weer 39 evolves gespaard, nog ene paar en dan kan ik weer verder

[ Voor 19% gewijzigd door ArcticTiger op 05-09-2016 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
CappieL schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:51:
[...]

Daar zit ook wat in, maar waarom zou je dan überhaupt een lucky egg gebruiken?
Om wat evoluties van verschillende pokemon, waaronder nieuwe, even te doen. Maar dat zijn er dan ongeveer 15 a 20, en niet de 70 die door het gros hier er doorheen geduwd wordt.

Zo'n hoeveelheid geeft net een leuke boost, zonder weer teveel te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:12
Hogader schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:55:
[...]

Om wat evoluties van verschillende pokemon, waaronder nieuwe, even te doen. Maar dat zijn er dan ongeveer 15 a 20, en niet de 70 die door het gros hier er doorheen geduwd wordt.

Dat ligt ook aan het level waar je bent hè... Mijn eerste lucky egg sessies waren ook verre van optimaal maar toen ging ik toch enkele levels vooruit. Ondertussen ben ik level 27 en heb ik dus 250.000XP nodig om het volgende level te bereiken. Zelfs met een perfect uitgevoerde lucky egg sessie op twee devices tegelijk kom je niet veel verder dan de helft van dat level.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-09 09:54
Hogader schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:50:
Hier nog een. Leuk om af en toe in te zetten als ik een hoop klaar heb staan, maar al te snel hoeft het ook niet te gaan.

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Hogader schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:55:
[...]

Mja, ik spaar gewoon al mijn evoluties op en doe ze met een Egg. Kopen van items met geld doe ik sowieso niet. Maar mijn poke inventory zit nog lang niet vol en ik heb nu 111 evoluties klaarstaan :P

Zit nog te twijfelen of ik multi device wil proberen of dat ik gewoon op de tablet de boel er zo snel mogelijk doorheen ram :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17-10 12:17

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Thalaron schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:45:
Grappige wanneer ze alle generaties toe gaan voegen...
Krijg je straks van die baby varianten van die je nu al max evoluties van hebt :O
Nog mooier, je kan nu dingen uit eieren krijgen waar straks baby's van zijn ^_^

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

IdieEasy schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:12:
[...]

Nog mooier, je kan nu dingen uit eieren krijgen waar straks baby's van zijn ^_^
Dan weet je wel het antwoord op de eeuwige vraag: wat was er eerder, de Mudkip of het ei?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-10 19:19
Vraag me af of ze net als in het begin van de game een van de starters laten kiezen.
En laat ze nou eens die bug van 0 attack fixen van starters in het wild, wordt er gek van. Of zou dat niet eens een bug zijn, maar een 'feature'..

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:01
http://www.hln.be/regio/n...okemon-gevangen-a2850582/

Blijkbaar spawnen Zapdos en trawanten toch al stiekem in BE? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
Mx. Alba schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:59:
[...]

Dat ligt ook aan het level waar je bent hè... Mijn eerste lucky egg sessies waren ook verre van optimaal maar toen ging ik toch enkele levels vooruit. Ondertussen ben ik level 27 en heb ik dus 250.000XP nodig om het volgende level te bereiken. Zelfs met een perfect uitgevoerde lucky egg sessie op twee devices tegelijk kom je niet veel verder dan de helft van dat level.
Hier hetzelfde lvl, maar inmiddels veel handige en hoge pokemon dus heb geen plek meer om evolve fodder te sparen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:28
Klopt het dat wanneer je incense gebruikt in een druk gebied er minder zeldzame pokemon uitkomen? Dus als je incense gebruikt in een rustig gebied met geen pokestops krijg je dan zeldzamere pokemon. Ik wil graag het maximum uit mijn incense modules halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slm

slm

Pathogen schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:14:
[...]

1. Voor diversiteit moet je verder op pad. Dat is ook de bedoeling van het spel. Lijkt me niet iets dat gewijzigd gaat worden.
Zoals ik al zei, is het goed dat in bepaalde gebieden andere pokemon voorkomen, maar er zijn echt wel meer dan 3/4 pokemon die in de wastelands (lees: alles behalve grote steden en sommige kustplaatsen) zouden mogen spawnen. Plaatsen als kijkduin zijn echt gamebreakers tov andere plekken. En wat maakt kijkduin zo speciaal? Waarom kan je daar wel een dragonite in het wild vangen en hier - waar op zich nog heel af en toe een dratini spawn is - nooit? Als er daar bepaalde (gewone) pokemon absoluut niet te krijgen zijn, prima, maar dat is dus niet zo.
2. Rares met een lure? Dan wordt het spel pay2win (of in ieder geval pay2completeyourpokedex)
Inderdaad wel uitkijken daarmee, maar bedoelde eerder zekerheid op pokemon uit in ieder geval de 5km eieren range. Bijvoorbeeld 20% kans op rps, 59% kans op alles uit 5km eieren 20% kans op local/area based pokemon en 1% kans op alles uit 10km eieren. En dat je met een lure extra voordeel zou kunnen behalen, hoeft niet per definitie erg te zijn.
3. Compleet eens. Sightings zijn nu praktisch nutteloos, tenzij je weet waar de spawns zijn.
4. Hier is voorzichtigheid geboden. De mogelijkheid tot interactie, met name trading en battlen mét XP maakt multi account cheating weer aantrekkelijker.
Voor trading zouden er inderdaad behoorlijk wat randvoorwaarden gesteld moeten worden, bijvoorbeeld cp en level max, iv randomizer of bijvoorbeeld max 1 per soort. Battlen tussen spelers onderling is echt nodig, dat zou al heel wat meerwaarde geven aan het spel. Swarming om een gym over te nemen, bij sightings of om bij lures te zitten zou ook wel leuk zijn.
5. Ik heb dit al eens eerder ergens gezegd, maar omdat je met meerdere spelers en teams kunt battlen, kan het spel niet bepalen wie de "winnaar" is en dus zijn pokemon mag plaatsen. Met een cooldown verplaats je snipen naar killstealing. Een cooldown voor het zojuist verslagen team zou ik wel zien zitten.
Dat kan het spel op zich prima. Op een gegeven moment is de killing blow en het spel weet dat anders zou je nooit kunnen winnen. Ben je met meerderen aan het vechten, zie je dat en weet je (nu ook al) dat de kans bestaat dat je niet jouw pokemon erin kan zetten maar bij een cooldown heb je in ieder geval nog even de tijd om het te doen.
6. Snorlax en Lapras hadden mijns inziens ook gewoon super zeldzaam moeten zijn. Maar goed, met 6 pokemon kun je ook een Snorlax wel neerhalen. Wat mij betreft heeft dit niet veel prio.
Ze zijn voor het gros ook super rare. Je moet alleen net het geluk hebben dat je ergens woont waar ze spawnen of hem uit een ei krijgen. Ondanks de vele snorlaxen en laprassen die je in gyms ziet, is dat voor een hoop spelers nog niet gelukt (mij incluis) en het mag wat mij betreft zo rare blijven, als speed een factor wordt zodat niet al je electric pokemon useless blijven
7. Ja! Bugs bugs bugs! Het eeuwige laadicoontje als je iets te lang je telefoon niet aanraakt is hier het voornaamste issue atm. Een modus waar je daadwerkelijk je scherm kunt locken terwijl PoGo kilometers telt zou ik ook erg verwelkomen.
Precies
8. Hier mag je ook de Gym Battles bij meetellen. Die animaties zijn echte batterijkillers, terwijl ze supersimpel zijn.
9. Doorklikken op je gestationeerde Pokémon om te kijken waar hij zit en hoe het met die Gym gaat zou ik ook wel leuk vinden.
10. Samen met bugfixing de belangrijkste zaken voor playability. Al zie ik wel echt heel duidelijk verschil sinds de eerste banwave. Remote sniping is mij niet meer overkomen bijvoorbeeld en 3000CP Pokemon in Gyms zie ik bijna niet meer.
Mij wel maar lang niet meer zo vaak als in het begin. Het gaat qua bans zeker de goede kant op met wel hier en daar een dikke fail, maar goed, hopelijk leren ze daarvan.

Conclusie is in ieder geval dat er nog genoeg ruimte voor verbetering is waar meer prio aan gegeven zou mogen worden

Edit:/
roffeltjes schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:14:
[...]

Is dat echt zo? Of zou de lol er snel af gaan als iedereen snel zijn pokedex kon vullen?
Je hebt nog altijd meer dan 150 pokemon. Er kunnen echt wel meer pokemon dan rattata en pidgeys spawnen zonder dat iedereen direct zijn dex vol heeft
Kweenie... ik speel het nu 1.5 maand en heb bepaald niet het idee dat ze easy-mode moeten gaan invoeren.
Er is een verschil tussen easy en wat variatie
Met kruislokatie vind ik ze eigenlijk bijna altijd. Zoals ik al zeg bij #2... het spel is al zo makkelijk.
Ik ook vaak maar wel afhankelijk hoeveel tijd de spawn nog duurt en of ik aan het wandelen ben of aan het fietsen
Waarom? Het is al absurd makkelijk een gym te slopen, dus waarom versterken moeilijker maken?
Niet moeilijker. Je hebt dan juist wat meer tijd om de juiste pokemon erin te zetten en evt een pokemon te healen
Altijd belangrijk. Dat gezegd hebbende, het spel draait best goed als je de hoeveelheid users en de verschillende devices bekijkt. Crashen doe ik uiterst zelden.
De no-interface bug net weer gehad. Heeft hetzelfde effect als een crash. Je moet opnieuw de game starten

[ Voor 13% gewijzigd door slm op 05-09-2016 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-10 21:35
Je kan niet alle Pokemon hebben gevangen tenzij je een soort Pokemon Go kloon app download waarbij je kan inloggen op je officiële account en via die app alle Pokemon kan vangen. Zelf nog niet geprobeerd, maar ik las erover.

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 28-60mm F/5-6.3 • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slm

slm

Haha :) In het Warandepark en Lilo spawnen best leuke pokemon maar de regionbased -1 en legendaries toch echt niet. Zaterdag nog in warandepark een eevee stortvloed meegemaakt. Meerdere keren vier eevees tegelijktijd bij vier lures naast elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoosje
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 09-10 16:50
Ben level 25.
Heb een
Dragonite (CP2349) Steelwing/Dragon Pulse
Snorlax (CP2173) Zen Headbutt/EarthQuake
Arcanine (CP1988) Fire Fang/Fireblast
Gyarados (CP1912) Dragon Breath/Dragon Pulse
Poliwrath (CP1752) Bubble/Hydropump

kom alleen veel stardust tekort. Kan ze namelijk nog wel wat uppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:46

Vos

AFCA

tweakerjunior schreef op zondag 04 september 2016 @ 21:41:
[...]

_O- _O- _O- Ik zit hier nog op de 66 :p wel free to play user :)

[...]

Mensen hebben in de game code gekeken. Het hangt af wat voor pokemon je als buddy kiest . Bij sommige krijg je per km 1 candy bij ander per 3 km 1 candy.

YouTube: NIANTIC SOLVED 2 BIG PROBLEMS WITH THE BUDDY POKEMON FEATURE IN POKE...
filmpje erbij :) Van een Nederlandse ytber :)
Welk level? Ik zit op 39 en bijna level 22. Heb het idee dat ik super weinig heb uitgebroed? Heb 100 km gelopen. Wel 0 euro uitgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04:26
Zou ze niet gewoon 'alle' 142 bedoelen? :P
Beetje karig bericht.
CappieL schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:45:
[...]

Waar ben je geweest?
Als ik het goed begrijp (Reddit), kan je ze alleen vangen in Japan, Korea en Hong Kong? -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik ben Level 22, en nu pas eerste keer 10KM ei ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13-10 10:02
Zo vandaag weer een Exeggcute uit een 5km eitje gekregen met 95.6% IV. Meteen genoeg candy erbij gekregen om een evolutie te doen en heeft dus Zen Headbutt/Solar Beam! Een goede start van de week *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

Fab1Man

Live life to the fullest

Hoosje schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:37:
Ben level 25.
Heb een
Dragonite (CP2349) Steelwing/Dragon Pulse
Snorlax (CP2173) Zen Headbutt/EarthQuake
Arcanine (CP1988) Fire Fang/Fireblast
Gyarados (CP1912) Dragon Breath/Dragon Pulse
Poliwrath (CP1752) Bubble/Hydropump

kom alleen veel stardust tekort. Kan ze namelijk nog wel wat uppen
Ik heb aan de hand van m'n eigen PokeVision servertje een maand geleden een leuke Dragonair en twee <900 CP Snorlax kunnen vangen (slecht IV). Ik ben ook level 25, maar mijn Gyarados is met 2001 CP de sterkste. Daarna heb ik wat <1500 CP Pokemon zoals een SlowBro, Poliwrath en Hypno. Dragonite, Arcanine of een of andere dikke Snorlax zie ik niet snel gebeuren.
Ik heb dan wel 120 Pokemon in m'n pokedex, maar de hoeveelheid CP voor mijn level valt me zeer zwaar tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
P.K. schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:25:

[...]

Waar ben je geweest?
Als ik het goed begrijp (Reddit), kan je ze alleen vangen in Japan, Korea en Hong Kong? -O-
Hong Kong, Taiwan en Kuala Lumpur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-10 11:44
Hoogste % tot nu toe;

Afbeeldingslocatie: http://content.screencast.com/users/Loonens/folders/Jing/media/b60b0b5f-03ba-4581-9f37-53c0d4c1206f/2016-09-05_1338.png

Wel wat lage CP, maar ik ga hem wel even in de gaten houden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoosje
Fab1Man schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:38:
[...]

Ik heb aan de hand van m'n eigen PokeVision servertje een maand geleden een leuke Dragonair en twee <900 CP Snorlax kunnen vangen (slecht IV). Ik ben ook level 25, maar mijn Gyarados is met 2001 CP de sterkste. Daarna heb ik wat <1500 CP Pokemon zoals een SlowBro, Poliwrath en Hypno. Dragonite, Arcanine of een of andere dikke Snorlax zie ik niet snel gebeuren.
Ik heb dan wel 120 Pokemon in m'n pokedex, maar de hoeveelheid CP voor mijn level valt me zeer zwaar tegen.
Ik heb dan ook wel 270 eieren uitgelopen. Ik vind eieren het belangrijkst, krijg je stardust en een (goede) pokemon voor terug, inclusief XP. Heb ook een slowbro van 1800 die het goed doet. Alles onder de 1600 zie ik nooit in de buurt komen van mijn top-pokemons.

Ik heb trouwens 119 in mijn pokedex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-10 22:33
StealthyPeanut schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:39:
Hoogste % tot nu toe;

[afbeelding]

Welke site is dit? Mag dat ook van niantic?
Of is het op eigen risico?

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Hoosje schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:42:
[...]

Ik heb dan ook wel 260 eieren uitgelopen. Ik vind eieren het belangrijkst, krijg je stardust en een (goede) pokemon voor terug, inclusief XP. Heb ook een slowbro van 1800 die het goed doet. Alles onder de 1600 zie ik nooit in de buurt komen van mijn top-pokemons.

Ja daar ben ik het ook mee eens, zorgde aan het begin ook dat ik bijna elke 5 en 10 in een incubator zat. Maar na de zoveelste krabby en drowzee heb ik het opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Clavat schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:45:
[...]

Welke site is dit? Mag dat ook van niantic?
Of is het op eigen risico?
Is meerdere keren genoemd, even goed zoeken knul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
CappieL schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:38:
[...]

Moet nog naar USA voor een Tauros en waar ik die Kim Kardashian kan vangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Rhyhorn kunnen evolueren en zit nu op 117 Pokémon. Hopelijk komt de Buddy update snel, dan kan ik langzaamaan naar een (zo ver mogelijk) complete Pokédex werken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoosje
ajaxalex schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:45:
[...]

Ja daar ben ik het ook mee eens, zorgde aan het begin ook dat ik bijna elke 5 en 10 in een incubator zat. Maar na de zoveelste krabby en drowzee heb ik het opgegeven.
heb ook veel 10 km eieren uit moeten lopen met de hoop op een snorlax hoor.. Heb zelfs paar eevee's uitgekregen. Staryu uit een 5km ei is ook echt kut. Maargoed, ik doe het tijdens hardlopen, dus de eieren zijn niet de mainfocus. Soms wel teleurstellend die eieren, maarja thats life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
CappieL schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:38:
[...]

En waar heb je die Farfetch'd gevangen? :P
Ga binnenkort ook naar KL, maar daar is ie niet als ik het goed begrijp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

Fab1Man

Live life to the fullest

Hoosje schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:42:
[...]

Ik heb dan ook wel 270 eieren uitgelopen. Ik vind eieren het belangrijkst, krijg je stardust en een (goede) pokemon voor terug, inclusief XP. Heb ook een slowbro van 1800 die het goed doet. Alles onder de 1600 zie ik nooit in de buurt komen van mijn top-pokemons.

Goed, ik zit dan maar op 1/3de daarvan. Ik heb nu iets van 110 km gelopen.
Desondanks sta ik er qua collectie vrij goed voor. Ik heb al veel "basis" pokemon die door de tijd heen met genoeg candy geevolueerd kunnen worden. Ik zou dan zonder andere werelddelen in ieder geval de 135 aan moeten kunnen tikken op basis van de huidige lijst die ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
P.K. schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:50:
[...]

Bij de Ferry Terminal in Hong Kong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
P.K. schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:50:
[...]

Als ik het spel nog speel in december kan ik iig kijken of Farfetch'd te vinden is in Singapore en Kangaskhan in Nieuw-Zeeland :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Hogader schreef op maandag 05 september 2016 @ 14:01:
[...]

Als ik het spel nog speel in december kan ik iig kijken of Farfetch'd te vinden is in Singapore en Kangaskhan in Nieuw-Zeeland :P
Niantic is nog niet erg scheutig met die Farfetch'd momenteel. Singapore schijnt ie iig niet te vangen te zijn. (Alleen Japan, Korea en Hong Kong dus)

Hopelijk dat bij de volgende nest change heel Azie prei krijgt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
slm schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:29:
[...]

Haha :) In het Warandepark en Lilo spawnen best leuke pokemon maar de regionbased -1 en legendaries toch echt niet. Zaterdag nog in warandepark een eevee stortvloed meegemaakt. Meerdere keren vier eevees tegelijktijd bij vier lures naast elkaar.
Is normaal hoor, Brussel zit echt vol Eevee. Heb er al 272 gevangen.
Gisteren wild Charizard in Lillo. Spijtig genoeg liep hij na de eerste bal weg. 1152 CP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Hoosje schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:49:
[...]

heb ook veel 10 km eieren uit moeten lopen met de hoop op een snorlax hoor.. Heb zelfs paar eevee's uitgekregen. Staryu uit een 5km ei is ook echt kut. Maargoed, ik doe het tijdens hardlopen, dus de eieren zijn niet de mainfocus. Soms wel teleurstellend die eieren, maarja thats life.
Ik had 2 10km eieren in incubators staan, de eerste werd een eevee, ik hoopte op beterschap in de volgende. En jahoor *O* *O* weer n eevee!

Maar het is idd heel veel geluk hebben.

3x eevee
1x draitini (vond ik niet heel erg 24 candy erbij)
1x hitmonchan
1x schyter
1x hitmonlee
2x onix

Maar heb er weer 1 uit te lopen (rijden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evatar
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-10 21:52
Ik heb voorlopig 3x 10km gehad (4e in incubator) en heb 2x eevee en 1x onix

ben op dit moment lvl 21

[ Voor 15% gewijzigd door Evatar op 05-09-2016 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:47
WahWah schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:36:
Zo vandaag weer een Exeggcute uit een 5km eitje gekregen met 95.6% IV. Meteen genoeg candy erbij gekregen om een evolutie te doen en heeft dus Zen Headbutt/Solar Beam! Een goede start van de week *O*
Ik heb een vergelijkbare Executor, ik kan je zeggen dat beest is een killer. Hij is een van mij favorieten attack pokemon. Je zult hem niet snel in een gym vinden.

Helaas is hij nu CP1470 maar ik heb geen candy meer om hem van een upgrade te voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petjekel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-07 20:27
Weet er iemand toevallig een plek in Breda waar een Charmender spawn plek is?
Heb nog een hoop candy nodig :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
petjekel schreef op maandag 05 september 2016 @ 14:21:
Lange Brugstraat 8, daar zit een Jamin. Daar verkoopt men Candy :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
StealthyPeanut schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:39:
Hoogste % tot nu toe;

[afbeelding]

Why? Ga je een cloyster maxxen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
mark-k schreef op maandag 05 september 2016 @ 14:46:
[...]

Because it's a Cloyster!

En als hij de juiste stats heeft is het een killer tegen dragonites. (Ice, ice, baby)

"Mompelt iets over zijn eigen 90% Cloyster met beste Frost Breath en Blizzard."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
Amd RuLuzzz schreef op maandag 05 september 2016 @ 14:19:
[...]

Ik heb een vergelijkbare Executor, ik kan je zeggen dat beest is een killer. Hij is een van mij favorieten attack pokemon. Je zult hem niet snel in een gym vinden.

Helaas is hij nu CP1470 maar ik heb geen candy meer om hem van een upgrade te voorzien.
Solar Beam is inderdaad een killer aanval. Mijn eihoofd heeft helaas Psychic... :/ Maar ik heb wel drie Parasects met Solar Beam. Zeer effectieve aanvallers. :D

@ hierboven: inderdaad, Cloysters zijn goede ijsbeesten. Mijn Cloysters hebben helaas Hydro Pump ipv Blizzard... Maar als ik met Blizzard wil aanvallen dan heb ik nog mijn Dewgong. Of mijn beste Lapras maar die heeft gym duty. :D

[ Voor 17% gewijzigd door Mx. Alba op 05-09-2016 14:57 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:35

artificial_sun

Mazda Rx7

Nee, wel veel Pinsers in Breda, (tuinzichtlaan en Sint Ignatiusstraat).

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Hogader schreef op maandag 05 september 2016 @ 14:54:
[...]

Because it's a Cloyster!

En als hij de juiste stats heeft is het een killer tegen dragonites. (Ice, ice, baby)

"Mompelt iets over zijn eigen 90% Cloyster met beste Frost Breath en Blizzard."
Maar max cp is vrij laag toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

mark-k schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:01:
[...]

Maar max cp is vrij laag toch?
~2000 dacht ik?

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-10 11:44
mark-k schreef op maandag 05 september 2016 @ 14:46:
[...]

Misschien wel ja. Mijn doel is allemaal verzamelen en niet om gyms over te nemen of tegen andere te battlen ofzo. Als ik daarbij wat leuke Pmons op een hoge IV en eventueel CP kan krijgen zal ik het niet nalaten. Daarbij vind ik de Cloyster er gewoon vet uitzien 8).

Ik woon in een dorp, dus ik heb niet de illusie dat ik de echte hoge Pmons ga vangen en/of op +3000CP ga krijgen. Nu op level 22 en 80 gevangen en hoewel het plezier een beetje afneemt, blijf ik het vooral doen voor de eieren. Daar komen nog best leuke beestjes uit.

[ Voor 5% gewijzigd door StealthyPeanut op 05-09-2016 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Op lvl 40, dus idd vrij laag. Voor het verzamelen hoeven ze niet powered te zijn, en voor gyms zal hij te laag zijn om echt een deuk te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
mark-k schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:18:
[...]

Op lvl 40, dus idd vrij laag. Voor het verzamelen hoeven ze niet powered te zijn, en voor gyms zal hij te laag zijn om echt een deuk te slaan.
Je vergeet trainen... Stel dat er onderin de gym een CP1500 Dragonite zit dan is zo'n CP1200 Cloyster best handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoosje
Ik vind dat er niet eens sprake is van het woord 'trainen'. Het enige wat omhoog gaat is het gymlevel. Zou mooi zijn als je CP ook wat omhoog zou gaan door (friendly) gymbattles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
Hoosje schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:23:
Ik vind dat er niet eens sprake is van het woord 'trainen'. Het enige wat omhoog gaat is het gymlevel. Zou mooi zijn als je CP ook wat omhoog zou gaan door (friendly) gymbattles.
Zeker, maar ja, het spel noemt het trainen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:32

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik ben er inmiddels wel op uitgekeken denk ik. Als vrienden naar kijkduin ofzo gaan zal k nog wel mee gaan maar heb het nu echt 17 dagen ofzo niet meer aangeraakt in principe. ook wel erg druk met werk maar tevens zijn er ook weer een berg PC games uit gekomen enzo.

ook leeft de hype in de hele buurt veel minder merk ik. gyms zijn vaker van dezelfde mensen waar je eerst vaak battles nog zag enzo.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Mx. Alba schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:21:
[...]

Je vergeet trainen... Stel dat er onderin de gym een CP1500 Dragonite zit dan is zo'n CP1200 Cloyster best handig.
Ja maar dan moet je m dus juist niet maxen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
mark-k schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:26:
Ja maar dan moet je m dus juist niet maxen :p
Tja, ligt eraan. Eigenlijk "moet" je over de volledige CP range goede beestjes hebben. Als ik weer eens mijn Pokémonverzameling opschoon dan zorg ik ervoor dat ik beestjes met de juiste aanvallen niet weg doe, wat hun CP ook is. Ik doe bijvoorbeeld liever een CP1500 Golduck met slechte aanvallen in de blender dan eentje van CP900 met goede aanvallen. Die CP1500 zal immers nauwelijks nuttig zijn, die CP900 kan heel handig zijn voor friendly battles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
mark-k schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:18:
[...]

Ik heb de mijne op +- 1500 zitten en versla zonder veel moeite dragonites boven de 2500 CP. Ik noem dat meer dan een deuk in een pakje boter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slm

slm

Tomski1986 schreef op maandag 05 september 2016 @ 14:10:
[...]

Is normaal hoor, Brussel zit echt vol Eevee. Heb er al 272 gevangen.
Gisteren wild Charizard in Lillo. Spijtig genoeg liep hij na de eerste bal weg. 1152 CP.
Dat bleek wel ja. Had het nog niet eerder gezien zoiets (4 dezelfde tegelijkertijd) tenzij het pidgeys ofzo waren. Is er nog een kustplaats in BE met Kijkduin-achtige toestanden? Was een paar weken geleden in Blankenberge maar dat was nog poke-troostelozer dan hier in Mechelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-10 23:00
Kent iemand dit fenomeen? Als ik m'n telefoon op kantoor op m'n bureau heb liggen is m'n GPS vrij wonky... ik maak daardoor flink wat meters ondanks dat de telefoon gewoon stationary is. Heb vandaag bijvoorbeeld al twee 5 KM eieren uitgebroed en ben halverwegen m'n derde. Heb m'n telefoon aan de oplader hangen en de screen time-out op max... hoef er dus niets aan te doen.

Kom niet zo vaak in dit topic, dus excuus als dit common knowledge is... maar vind het wel bijzonder aangezien het op andere plekken niet werkt.

[ Voor 4% gewijzigd door yinx84 op 05-09-2016 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaarheid
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-09 10:40
Zoek in forum op GPS jitter ;)
yinx84 schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:36:
Kent iemand dit fenomeen? Als ik m'n telefoon op kantoor op m'n bureau heb liggen is m'n GPS vrij wonky... ik maak daardoor flink wat meters ondanks dat de telefoon gewoon stationary is. Heb vandaag bijvoorbeeld al twee 5 KM eieren uitgebroed en ben halverwegen m'n derde. Heb m'n telefoon aan de oplader hangen en de screen time-out op max... hoef er dus niets aan te doen.

Kom niet zo vaak in dit topic, dus excuus als dit common knowledge is... maar vind het wel bijzonder aangezien het op andere plekken niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:35

artificial_sun

Mazda Rx7

Net een toolbox mail gehad op mijn werk (zo'n geval met uitleg over veilig rijden, je stoel ergonomisch instellen, op hoogte werken enzo). Maar deze keer met een Pokemon tintje gebeten door een Ekans (en dan een linkje naar de uitleg van het rode kruis. ;w

Ik speel zelf geen Go omdat het veel te verslavend is. Ik vind het allemaal wel leuk, maar dit vond ik wel een beetje triestig. -O-

Ik hoop dat de veroorzaker toestemming heeft van de directie, anders denk ik dat ze toch een probleempje heeft.

Hier een deel van de mail inhoud:

Het Nederlandse Rode Kruis vroeg raad aan Pokémon-verpleegster Joy. Zij geeft jullie haar vijf beste tips:
Als je een trap krijgt van Nidoking kun je het beste zo snel mogelijk contact opnemen met het dichtstbijzijnde Pokémon center. Bij een minder ernstige aanval kun je met de juiste tips zelf al een hoop doen.

Een brandwonde door Charizard
Een Charizard is eigenwijs en laat zich niet makkelijk trainen. Een brandwonde is bijna onvermijdelijk. Heb je dit voor, koel de wond dan eerst met water, de rest komt later!

Krab van Meowth
Hij ziet er schattig uit, maar een krab van een Meowth is niet van de poes. Spoel de wond met lauw water en raadpleeg een arts bij signalen van infectie.

Geëlektrocuteerd door Pikachu
Een schok van een Pikachu is een van de meest serieuze aanvallen. Het kleine beestje kan behoorlijke schade aanbrengen met deze elektrische aanval. Dit kan je doen bij elektrocutie.

Gebeten door Ekans
Ekans heeft twee gemene, giftige tanden. Contact met deze Pokémon kun je beter vermijden. Ben je toch gebeten? Bel dan direct 112.

Gestoken door Tentacool
Het vangen van Pokémon in de zee is niet zonder gevaren. Tentacool ligt op de loer met zijn akelige tentakels. Heeft hij je gestoken? Ga dan niet wrijven, hiermee verspreid je het gif.
Bereid je voor trainer!
Ga jij weer op jacht naar nieuwe Pokémons ? Als je de beste trainer wil worden, bereid je dan goed voor op ongelukken. Volg een opleiding eerste hulp. Je teamgenoten zullen je dankbaar zijn!

[ Voor 60% gewijzigd door artificial_sun op 05-09-2016 15:50 ]

Stadia was beter....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-10 18:30
Jazeker, Tuinzigtlaan bij de begraafplaats (https://www.google.nl/map...3,16.5z/data=!4m2!4m1!3e2) zitten 5 spawnplekken + een pikachu spawn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
slm schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:33:
[...]

Dat bleek wel ja. Had het nog niet eerder gezien zoiets (4 dezelfde tegelijkertijd) tenzij het pidgeys ofzo waren. Is er nog een kustplaats in BE met Kijkduin-achtige toestanden? Was een paar weken geleden in Blankenberge maar dat was nog poke-troostelozer dan hier in Mechelen.
Yup, Lillo is zowat het kijkduin van België. 3 stops met enkele spawns en daar dropt wel heel vaak leuke dingen. Ligt in de haven ten noorden van Antwerpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Hogader schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:30:
[...]

Ik heb de mijne op +- 1500 zitten en versla zonder veel moeite dragonites boven de 2500 CP. Ik noem dat meer dan een deuk in een pakje boter :P
Ja maar dat doe ik ook met mijn 1700 vaporeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
schaapiej schreef op zondag 04 september 2016 @ 21:05:
Lekker 400km lopen... :p

Heb wel een irritante bug trouwens. Wilde m'n zwakste Dewgong transferren maar telkens als ik die aanklik loopt de game vast..

Edit: via de tablet wel kunnen verwijderen.
En dezelfde bug maar vandaag met een Shellder 8)7

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22:30
Vos schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:50:
[...]

Welk level? Ik zit op 39 en bijna level 22. Heb het idee dat ik super weinig heb uitgebroed? Heb 100 km gelopen. Wel 0 euro uitgegeven.
Level 23 :). Ik heb ongeveer 180 km gelopen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-10 19:46

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Bijna level 23 hier. 223km gelopen/gefietst en 65 eieren gebroed. Heb geen geld uitgegeven.

is everything cool?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

FREAKJAM schreef op maandag 05 september 2016 @ 16:27:
Bijna level 23 hier. 223km gelopen/gefietst en 65 eieren gebroed. Heb geen geld uitgegeven.
Redelijk gelijk op :) 227km, 68 eitjes en level 23 hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-10 19:46

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Pathogen schreef op maandag 05 september 2016 @ 16:29:
[...]

Redelijk gelijk op :) 227km, 68 eitjes en level 23 hier
Tof. Heb alleen helaas nog geen Snorlax, Lapras, Dragonite en dergelijke. Nog niet echt iets noemenswaardig gescoord uit een 10km ei. Pokedex tikt ook tegen de 100 aan. Maar geduld is een schone zaak :9

is everything cool?

Pagina: 1 ... 68 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status