WahWah schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:07:
[...]
Het spel is gratis...waar klagen we over...Als je er voor moet betalen, vind ik het ook niet kunnen totaal mee eens. Maar willen we nu tegenwoordig voor nog minder dan een dubbeltje op de eerste rang zitten?
Het spel is niet gratis, wij zijn het product. Net zoals ieder "gratis" spel wordt je gewoon bespeeld om geld uit te geven. En dat is niet erg, dat ga ik op termijn ook zeker doen. Immers, een goed spel mag beloond worden. "Gratis" bestaat al lang niet meer en is zeker geen argument om "lui" te zijn in ontwikkeling van je spel.
Uiteindelijk hebben ze mij er niet mee, als ik het zat ben dan ga ik weer geocachen. Maar ze zullen er zelf minder door verdienen. Meer winst op korte termijn, minder op de lange.
mercapto schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:09:
[...]
Tja, wat een wassen neus is die appstore regel heh?
"Sorry, we willen geen half afgemaakte games, alleen versie 1.0 en hoger"
De maker vervangt de 0 voor een 1 en automagisch is de App ineens af

Die Apple pipoos zagen de dollar tekens zweven en dachten "Gotta catch 'em all!"
$$$
Het haalt het argument van een developer weg van "het spel is 0.58, dus je kan niet verwachten dat het compleet is".
Functionaliteit toevoegen is prima, maar verschuil je niet achter een Beta, dat zou impliceren dat je nog in een test fase zit (en dan is geld eraan verdienen ook raar in mijn ogen

)
[
Voor 29% gewijzigd door
IdieEasy op 15-08-2016 14:12
]