Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Beltoni schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 20:27:
Ik dacht dat Drowzee's overal zaten. Haarlem zit er in ieder geval vol mee.
In Leiden kom je ze maar incidenteel tegen...

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 01-03-2024
Hoeveel verschillende pokemon hebben jullie al volgens de pokedex? ik 118.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
badros86 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 20:43:
Hoeveel verschillende pokemon hebben jullie al volgens de pokedex? ik 118.
60 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:26
99 dankzij die Exeggcute net. :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:41

PB-powell

Mr. Laziness

82 gezien, 84 gevangen. Victreebel en nidoking wisten weg te komen ;(

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Knap! Meer gevangen dan gezien? >:)

Ik zit op 80/80. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:05
Porygon in het wild gevangen :D

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
Nog meer assenaren hier dus. Idd drowzees fest heb al over 300 candy maar nog geen goede gevangen. Of te weinig cp of kut iv helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
Yay, eindelijk een Pikachu van 500+ gevangen, geevolueerd naar een Raichu van CP1270 en iv van 77%. It's something!

Trouwens, bij de lijst van trainers in de gym zie ik ook vaak een streepje staan. Iemand een idee wat dat betekent?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2Ixb3f7iLIcazGH5JYcrreXQ/full.png

[ Voor 4% gewijzigd door Nedra op 12-08-2016 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Dat streepje staat ook vaak aan het begin.

Maar straffe gym heb je daar. Zit hier ook zo een grote, niet zo snel verslagen. :)

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
LED-Maniak schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 21:40:
Dat streepje staat ook vaak aan het begin.

Maar straffe gym heb je daar. Zit hier ook zo een grote, niet zo snel verslagen. :)
Maar wat betekent het?

Ha ja inderdaad, ik zit er helaas niet in alhoewel ik ook team Valor ben. Zaten hier wel 2 andere team Valor gyms van level 7 en 9 waar ik wel een weekje lol van gehad heb. Helaas nu wel overgenomen door team Instinct..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
Nedra schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 21:35:
Yay, eindelijk een Pikachu van 500+ gevangen, geevolueerd naar een Raichu van CP1270 en iv van 77%. It's something!

Trouwens, bij de lijst van trainers in de gym zie ik ook vaak een streepje staan. Iemand een idee wat dat betekent?

[afbeelding]
Free slots? De eerste vijf posities zijn ingenomen, de andere twee (drie als je het kroontje meetelt) vrij?

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Free slot is een niet ingetekend bolletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:41

PB-powell

Mr. Laziness

CaptJackSparrow schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 21:19:
[...]

Knap! Meer gevangen dan gezien? >:)

Ik zit op 80/80. :)
Stiekem heb ik al twee starters van gen2 :X

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Vanmiddag kortdurend een zesde gym overgenomen zodat ik 60 muntjes kon scoren. :P Van de 2 gyms in zicht (waar ik op zit) was er een gisteren al eentje L10 geworden en de andere L9. Die laatste is nu ook L10. Het zou best wel eens kunnen dat die andere drie dat ook zijn of dat het niet veel zal schelen. Gunstig als je daarbij zit. ;)

Ik begon door mijn (IV) afwachtende beleid een tekort aan hoge CP pokies te krijgen want die zitten allemaal geld te verdienen voor hun baasje :), dus heb nu maar een hoge CP 84-87% Eevee geëvolueerd zonder forceren. Kwam een Flareon uit met Ember/Fire Blast wat geloof ik als beste set wordt beschouwd. Niet ontevreden dus. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
LED-Maniak schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 21:46:
Free slot is een niet ingetekend bolletje.
Inderdaad, was dat even vergeten. Een korte zoektocht leert me dat het gewoon een aanduiding per vijf is. Wat onnozel lijkt, want het level staat er gewoon boven.

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 15:22
Net even met een paar vrienden een gym lvl10 gemaakt. Was al lvl9 en zaten we al een week in. Nu zal die al helemaal niet meer snel veroverd worden... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zo, ruim 1½u en 14,09km (aldus niet-Pokémon Go GPS tracker) fietsen/lopen en een bijna helemaal leegelopen accu verder, 6 eieren uitgekomen: Oddish (CP518), Pidgey (CP343), Bulbasaur (CP576), Lapras (CP1352 :o ), Meowth,(CP324), Doduo (CP366).

Stops: van 0 pokéballs en 41 great balls naar 221 pokéballs en 74 great balls, de rest deels weggeflikkerd om plek voor de ballen te maken :P (Dit is overigens met onderstaande meegerekend.)

Gevangen: Poliwag (CP164), Poliwhirl (CP526), Pidgey (CP10), Goldeen (CP62), Oddish (CP425), Golbat (CP632), Rattata (CP194), Weedle (CP91), Pidgey (CP10), Zubat (CP144), Rattata (CP19), Pidgey (CP315), Drowzee (CP261), Paras (298), Paras (CP278), Pidgey (CP109), Caterpie (CP14), Rattata (CP170), Weedle (CP71), Rattata (CP36), Drowzee (CP449), Raticate (CP608), Rattata (CP10), Pidgeotto (CP185), Weedle (CP135), Squirtle (CP350), Weedle (CP10), Rattata (CP112), Pidgey (CP59), Kakuna (CP10), Koffing (CP171), Rattata (CP237), Pidgey (CP44), Rattata (CP70)

Ran away: Kingler en die had ik nog niet :( en wat insignificant spul dat ook een verdwijntruc deed na wat ballen en berries gegooid te hebben :/

En iets dat mij opviel: Het uitkomen van eieren staat nu in de/het journal :D , al is het terugscrollen nog altijd beperkt...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
Ooh, handig dat van die eieren in de journal. Vergat altijd welke het juist was. En even kijken welke er bij mij vandaag uitgekomen zijn.

Morgen ga ik ook nog eens een dagje de stad in. Vorige week ook gedaan, en toen ongeveer 15km gedaan. Maar ook veel op pokestops blijven hangen (zeker met die lures overal). Nu ga ik toch eens een screenshot maken van hoeveel items ik heb voor en na.

De journal is nog steeds 50 entries zo te zien. Mocht gerust 24 uur zijn of zo.

internix.be

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
Zaten er opeens wel vijf Pokémon om me heen!

Een Rattata, een Pidgey, een Caterpie, een Weedle en een Spearow... :/

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
Mx. Alba schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 22:42:
Zaten er opeens wel vijf Pokémon om me heen!

Een Rattata, een Pidgey, een Caterpie, een Weedle en een Spearow... :/
Op het werk:

Afbeeldingslocatie: http://images.internix.be/files/tijdelijk/pokemon_werk.png

En waar die achterste Rattata staat komt af en toe een Pikachu.

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:35

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

CaptJackSparrow schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 21:51:
Vanmiddag kortdurend een zesde gym overgenomen zodat ik 60 muntjes kon scoren. :P Van de 2 gyms in zicht (waar ik op zit) was er een gisteren al eentje L10 geworden en de andere L9. Die laatste is nu ook L10. Het zou best wel eens kunnen dat die andere drie dat ook zijn of dat het niet veel zal schelen. Gunstig als je daarbij zit. ;)

Ik begon door mijn (IV) afwachtende beleid een tekort aan hoge CP pokies te krijgen want die zitten allemaal geld te verdienen voor hun baasje :), dus heb nu maar een hoge CP 84-87% Eevee geëvolueerd zonder forceren. Kwam een Flareon uit met Ember/Fire Blast wat geloof ik als beste set wordt beschouwd. Niet ontevreden dus. :*)
Het heeft hier echt geen nut meer om voor de Gyms te gaan. Het figuur welke hier al sinds dag 1 domineert is lvl 30, dan heeft hij/zij nog 2 andere smurf-accounts die lvl 25 en lvl 29 zijn. Er zitten Pokémon met CP 3000+ in 8)7. Alle drie de gym's hier lvl 9. Ik durf er grof op in te zetten dat deze figuur op grote of kleine schaal gebruik heeft gemaakt van bots. Zeker als ik merk hoe idioot makkelijk die te verkrijgen zijn 7(8)7.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Dan moet je nu die gym terug pakken terwijl hij geband is. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:48
japjaan schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 21:33:
Nog meer assenaren hier dus. Idd drowzees fest heb al over 300 candy maar nog geen goede gevangen. Of te weinig cp of kut iv helaas.
Nee geen Assenaar, maar werk er wel. Maak dus ook regelmatig rondjes in het centrum voor de Pokestops ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
Kreeg ik nu juist een melding van "You're going to fast!" terwijl gsm hier al een uur stil ligt op mijn bureau :D

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Mx. Alba schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 23:00:
Dan moet je nu die gym terug pakken terwijl hij geband is. :D
Als ik zie hoe sommige bots in elkaar steken zou het me niks verbazen als er nog een hééle boel mensen niet gebanned zijn. Ik wil er (gezien regels) niet te diep op ingaan, maar er zijn nu alweer bot's (die je binne 2 minuten hebt draaien) die de bans omzeilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpo
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:20
ik snap op zich het probleem niet...
Als je een bot gebruikt vanuit huis, dan gebruik je toch ook een traceerbaar ip die je op locatie kunt controleren? Dus wanneer je ip adres een plaats in nederland aangeeft, maar je zit met de bot in new york???
Dan moet het toch overduidelijk zijn dat dit niet kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26
wimpo schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 23:19:
ik snap op zich het probleem niet...
Als je een bot gebruikt vanuit huis, dan gebruik je toch ook een traceerbaar ip die je op locatie kunt controleren? Dus wanneer je ip adres een plaats in nederland aangeeft, maar je zit met de bot in new york???
Dan moet het toch overduidelijk zijn dat dit niet kan?
Simpele verklaring is dan, ik draai een vpn want zit in het buitenland en wil dat mn dataverbinding veilig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

mark-k schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 23:25:
[...]

Simpele verklaring is dan, ik draai een vpn want zit in het buitenland en wil dat mn dataverbinding veilig is.
Juist, maar zelfs dan, maak gewoon een nieuw account aan en klaar? Het is dweilen met de kraan open. Net als bij GTA Online, om maar een voorbeeld te noemen. En om maar het sterkste punt te geven dat ik kan: accounts met lvl naar keuze zijn te koop voor 1$. Één Dollar. Als het echt zo moeilijk was zouden die wel meer kosten. Naar eigen onderzoek kost naar lvl 10 met een bot ongeveer 1 uur. Lvl 20 zal dus een stuk langer duren. Daarnaast draaien kwaadwillenden natuurlijk honderden clients tegelijk met gestolen PTC accounts, ik snap wel dat ze daar bij Niantic ervan af willen.

Edit: daarbij, ik keur het echt niet goed hoor, maar een oplossing is er ook niet.

[ Voor 23% gewijzigd door Kuusj op 12-08-2016 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpo
kun je diezelfde vpn dan ook gebruiken voor mobiel gebruik in bijvoorbeeld central park,NY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

wimpo schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 23:31:
kun je diezelfde vpn dan ook gebruiken voor mobiel gebruik in bijvoorbeeld central park,NY
Waarom niet? Een VPN pakt jou data, en gooit die even heel simpel gezegd in een gigantische mixer. Daardoor zit je volgens je VPN IP-adres opeens in Cuba in plaats van je kikkerlandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:03
Zegato schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 20:41:
[...]

In Leiden kom je ze maar incidenteel tegen...
Rondom station en centrum Alphen ad Rijn wordt je ermee doodgegooid. Magikarp en drowzee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpo
kuusj98 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 23:33:
[...]

Waarom niet? Een VPN pakt jou data, en gooit die even heel simpel gezegd in een gigantische mixer. Daardoor zit je volgens je VPN IP-adres opeens in Cuba in plaats van je kikkerlandje.
Daar was ik me niet van bewust :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

wimpo schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 23:45:
[...]

Daar was ik me niet van bewust :?
Dat maakt niks uit hoor, spelers die eerlijk spelen hebben sowieso geen VPN nodig haha :)
Daarnaast is het me onduidelijk of ze IP-bans uitdelen of account-bans. De tweede zijn natuurlijk een stuk makkelijker te omzeilen door gewoon een nieuw account te maken, de eerste is weer heel makkelijk op te lossen door een VPN te gebruiken. Daar kun je zo veel IP's krijgen als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
kuusj98 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 23:08:
[...]

Als ik zie hoe sommige bots in elkaar steken zou het me niks verbazen als er nog een hééle boel mensen niet gebanned zijn. Ik wil er (gezien regels) niet te diep op ingaan, maar er zijn nu alweer bot's (die je binne 2 minuten hebt draaien) die de bans omzeilen.
Straffen op onrealistische xp/uur en aantal actieve uren per dag is al een begin. Dan kan de bot iig niet 24/7 draaien. Meer dan 20 uur per dag zou al een alert moeten triggeren. Dan ben je of aan het sharen of aan het rommelen.

Betekend wel dat je gigantische resources moet toewijzen om deze gegevens op te slaan en te verwerken. Ik heb geen idee welke historische gegevens men nu sowieso opslaat. Je zou hiervoor iig voor een langere periode (weken) alle activiteiten van elke speler moeten opslaan. Dan praat je over een leuke big-data oplossing. Terwijl er nu mogelijk alleen op basis van mutaties wordt gewerkt. En de historie dus puur voor het journal is, en daarna gewoon verdwijnt.
kuusj98 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 23:48:
[...]

Daarnaast is het me onduidelijk of ze IP-bans uitdelen of account-bans. De tweede zijn natuurlijk een stuk makkelijker te omzeilen door gewoon een nieuw account te maken, de eerste is weer heel makkelijk op te lossen door een VPN te gebruiken. Daar kun je zo veel IP's krijgen als je wilt.
Ik vermoed account. IP is bijna niet voor langere termijn te doen. Dan zou iemand via 4g last kunnen hebben van andermans ban. Met een account ban moet je iig opnieuw beginnen.

[ Voor 21% gewijzigd door eborn op 12-08-2016 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
kuusj98 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 23:48:
[...]

Dat maakt niks uit hoor, spelers die eerlijk spelen hebben sowieso geen VPN nodig haha :)
Je hoeft niet te cheaten om een vpn te gebruiken hoor, genoeg mensen die er altijd eentje draaien zodat hun data veilig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

eborn schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 23:49:
[...]

Straffen op onrealistischeen xp/uur en aantal actieve uren per dag is al een begin. Dan kan de bot iig niet 24/7 draaien. Meer dan 20 uur per dag zou al een alert moeten triggeren. Dan ben je of aan het sharen of aan het rommelen.

Betekend wel dat je gigantische resources moet toewijzen om deze gegevens op te slaan en te verwerken. Ik heb geen idee welke historische gegevens men nu sowieso opslaat. Je zou hiervoor iig voor een langere periode (weken) alle activiteiten van elke speler moeten opslaan. Dan praat je over een leuke big-data oplossing. Terwijl er nu mogelijk alleen op basis van mutaties wordt gewerkt. En de historie dus puur voor het journal is, en daarna gewoon verdwijnt.
p
Ik denk dat je vooral op de radar komt als je iets gebruikt waardoor je simpelweg Pokémon "erin spawned", ineens heel veel XP erbij spawned, lvl's erbij gooit, munten erin spawned enz. Het klopt wel dat je vanaf een bepaald aantal uur constant actief wel op de blacklist mag. Het lijkt me sterk dat iemand zijn telefoon 20 uur constant aan heeft staan haha.
mark-k schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 23:50:
[...]

Je hoeft niet te cheaten om een vpn te gebruiken hoor, genoeg mensen die er altijd eentje draaien zodat hun data veilig is.
Dat weet ik, maar "veilig"? Daar kunnen we natuurlijk een hele nieuwe discussie over beginnen. Ik heb er ook een hoor, daar niet van ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
kuusj98 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 23:53:
[...]
Het lijkt me sterk dat iemand zijn telefoon 20 uur constant aan heeft staan
En dan vooral achief speelt ;) Sommige mensen zullen hem misschien wel laten draaien tijdens hun slaap vanwege de GPS drift ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Mijn telefoon staat 24 uur per dag aan, maar niet op pokemon go want dan is mijn huis aan het eind van de dag afgebrand.

Oh en bedoelde veiliger, helemaal veilig is je data nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

eborn schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 23:58:
[...]

En dan vooral achief speelt ;) Sommige mensen zullen hem misschien wel laten draaien tijdens hun slaap vanwege de GPS drift ;)
Mijn GPS is altijd snaarstrak (2g/3g/4g/gps, wat dan ook) :(. En inderdaad, mijn telefoon smelt ook als een oververhitte nucleaire reactor door de grond als 'ie langer dan een paar uur aan de stroom met Pokémon Go aan staat. "Snapdragon 810: for all your pocket sized nuclear reactor appliances."

[ Voor 27% gewijzigd door Kuusj op 13-08-2016 00:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niekfct
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-10 15:42
Weekendje bij de ouders. Ga je van dit:

Afbeeldingslocatie: https://dl2.pushbulletusercontent.com/JUWEMfKSHpHrDi26qU37yEeow3SjKSdo/_1.png

naar dit:

Afbeeldingslocatie: https://dl2.pushbulletusercontent.com/FGqffwOF9N6d7o9CwD10FyJQLdtlHUQl/2.png

-O-

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
wat een jankerds allemaal hier die even 1 of 2 dagen wat meer moeite moeten doen om bij een pokestop te komen (lees: van de bank af moeten komen). er zijn mensen die elke dag van de bank af moeten voor een pokestop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
Macht der gewoonte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
Yup, 3 km voor dichtstbijzijnde stop ;(

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-10 10:22
Is dus ook alweer een halt toegeroepen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-09 14:53
DigitalError schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 00:06:
wat een jankerds allemaal hier die even 1 of 2 dagen wat meer moeite moeten doen om bij een pokestop te komen (lees: van de bank af moeten komen). er zijn mensen die elke dag van de bank af moeten voor een pokestop!
haha ik heb 2 pokestops hier: 1tje kan ik vanuit mijn bureaustoel fixen en de andere vanaf de bank :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niekfct
DigitalError schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 00:06:
Ik moet overigens ook van de bank af komen om bij die andere twee pokestops te komen. Helemaal naar de slaapkamer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
nichan schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 00:07:
[...]

haha ik heb 2 pokestops hier: 1tje kan ik vanuit mijn bureaustoel fixen en de andere vanaf de bank :+
ik hoef zelf ook niet van de bank af, maar ga ook niet janken als ik een dagje ergens anders ben en niet makkelijk bij een stop kom. slaat gewoon nergens op dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
DigitalError schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 00:08:
[...]

ik hoef zelf ook niet van de bank af, maar ga ook niet janken als ik een dagje ergens anders ben en niet makkelijk bij een stop kom. slaat gewoon nergens op dit.
Gaat niet om niet makkelijk, gaat erom dat er in een straal van een kilometer al niks te vinden is.. Iets meer balans in het spel zou beter zijn d:)b

[ Voor 5% gewijzigd door Niekfct op 13-08-2016 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Niekfct schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 00:09:
[...]

Gaat niet om niet makkelijk, gaat erom dat er in een straal van een kilometer al niks te vinden is.. Iets meer balans in het spel zou beter zijn d:)b
Hier 400 meter wandelen voor de eerste, dan nog eens 300 meter doorlopen voor de tweede. Dan kun je weer zo'n 600 meter teruglopen voor de derde, dan nog 200 meter doorlopen voor de vierde en als je dan nog zin hebt kun je de vijfde na 700 meter lopen tegenkomen. De eerst zit dan weer op 500 meter. In totaal dus bijna 3 kilometer voor 5 Pokéstops. Niet. Te. Doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
Jij broedt tenminste wel eieren uit. Lukt mij dan weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Ik zit te wachten of dat Eevee nest dat hier gisteren rond 0:45 opeens in mijn slaapkamer zat er vandaag weer komt... We shall see!

De Kakuna die ik daarvoor zag is in ieder geval al gespot...

Grrrr zo te zien geen Eevees...

[ Voor 27% gewijzigd door Mx. Alba op 13-08-2016 00:49 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Loop net de straat in, zet ff pokemon aan en wat kom ik zomaar opeens tegen.

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/23vg486.png

Nooit in het wild gezien, en nu is hij hier opeens zo voor me neus. Dan de realisatie, shit ik heb alleen 2 greatballs meer niet :'(

Normaal kost elke pidgey, weedle en rattata me bijna altijd 3 pokeballs. Dus dat gaat nog heel lastig worden.

Razzberry er tegenaan, gooi ik me eerste greatball helemaal verkeerd en te zacht ;w

Op hoop van zege.....
En ja hoor wat een geluk ik heb hem :D

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/muvlh1.png

Geen boeiende aanvallen en geen hoge IV.
Maar yeahhh toch eindelijk een Gyarados! :*)

Zo heel af toe zijn er toch mooie momenten als deze, waardoor het toch leuk blijft om PoGo te spelen. Ondanks alle mindere momenten :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2016 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Het aantal cheaters in dit spel (die dan nog lopen pochen met hun Taurossen, Dragonites en Charizards) is echt wel de fun er uit aan het halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
Zijn er mensen echt met een hard ban ?
Is er bewijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-10 17:50
Meer mensen waarbij de app niet kan verbinden?
Lijkt weer down te zijn..

Edit:\
Lijkt een hickupje geweest te zijn, logt nu we in.

[ Voor 29% gewijzigd door DutchCrownNL op 13-08-2016 09:25 ]

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertieX
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-07-2021
DutchCrownNL schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 09:23:
Meer mensen waarbij de app niet kan verbinden?
Lijkt weer down te zijn..
Ik kan hier gewoon inloggen hoor. :)
Ok het lukt alweer zie ik. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door bertieX op 13-08-2016 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:48
Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 01:00:

[afbeelding]

Geen boeiende aanvallen en geen hoge IV.
Maar yeahhh toch eindelijk een Gyarados! :*)

Zo heel af toe zijn er toch mooie momenten als deze, waardoor het toch leuk blijft om PoGo te spelen. Ondanks alle mindere momenten :)
Herkenbaar! Dat stukje over de mooie momenten. Zo vond ik vorige week eindelijk een Snorlax, gelukkig had ik wat meer ballen dan jij, want het kostte me 15 ultra balls... 8)7

Maar opeens een Pokemon tegenkomen die je nog nooit gezien hebt geeft toch altijd een kick. Misschien niet parachutespringen niveau, maar toch.

Betwijfel of dit spel nog leuk is als je alles hebt. Daarnaast zal de playerbase decimeren in de herfst en winter ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-10 15:32
WestBoy_B schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 02:45:
Zijn er mensen echt met een hard ban ?
Is er bewijs?
Jep nadat ik gisteren geen pokestops meer kon farmen ging die precies op 00.00 uit de lucht met deze melding
Afbeeldingslocatie: https://s10.postimg.org/q4j04781l/Screenshot_20160813_001052.png

Vervolgens deden al mijn andere accounts het wel (eerlijke accounts) later kreeg ik dit en nog steeds:

Afbeeldingslocatie: https://s10.postimg.org/3se2yy3nt/Screenshot_20160813_093546.png

En daarmee is mijn account verwijderd en dus hardban een feit. Ipban had ik ookal. Normaal spelen werkt met de bot gaat die naar 4min op softban. (daarna dus het bovenstaande verhaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petjekel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-07 20:27
Gisteren een leuk cadeautje uit een 2km ei. Pickachu met een iv van 96. :)
Is een cp 451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 17:39
Tomski1986 schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 02:42:
Het aantal cheaters in dit spel (die dan nog lopen pochen met hun Taurossen, Dragonites en Charizards) is echt wel de fun er uit aan het halen..
Gisteren waren 4 jochies bezig met een Gym verslaan. Waren ze klaar en lege Gym, ging er ineens een andere speler in.... Terwijl er in een straal van 50m niemand anders was

Erg jammer dergelijke zaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:56
hoeveel evolven jullie met een ei?
sluiten jullie het programma telkens af en dan zsm opnieuw evolven?

lijkt mij langer te duren want dan moet je telkens opnieuw naar juiste pokemons scrollen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Aggressor schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 10:06:

lijkt mij langer te duren want dan moet je telkens opnieuw naar juiste pokemons scrollen...
Het is ook erg handig om degene die je wilt evolueren vooraf als favoriet te kiezen en daarop te sorteren zodat ze bovenaan de lijst staan. Vlak voor of na het evolueren kun je ze dan weer defavoritiseren (opletten van Dale ;)) zodat ze weer uit die lijst verdwijnen en de eerstvolgende altijd linksbovenaan staat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Heb je eigenlijk nog iets aan Alakazam? Want zijn max CP op lvl 40 is maar 1.8k, en hij is ook niet meer de sterkste psychic type attacker. Zou wel jammer zijn want ik vind het wel een awesome pokemon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Weer een mijlpaal...
100 unieke pokémon in onze pokedex!
Staan nu op 101. Nog 47 te gaan.
Wordt wel steeds moeilijker.
Nog geen 2K CP Pokémon maar wel een leuke Exxegutor met solar beam. Nog vier van die babyeitjes en deze zit dan toch op 2K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 17:39
Aggressor schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 10:06:

Level 20 en 4 Lucky eggs nog van levelen, maar het idee dat ik mega veel Pokémon moet gaan opsparen met al die falende ballen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aggressor
Practics schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 09:43:
[...]

Jep nadat ik gisteren geen pokestops meer kon farmen ging die precies op 00.00 uit de lucht met deze melding
[afbeelding]

Vervolgens deden al mijn andere accounts het wel (eerlijke accounts) later kreeg ik dit en nog steeds:

[afbeelding]

En daarmee is mijn account verwijderd en dus hardban een feit. Ipban had ik ookal. Normaal spelen werkt met de bot gaat die naar 4min op softban. (daarna dus het bovenstaande verhaal)
mooi om te zien dat je gebanned bent _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
cheaters ;w ;w ;w ;w

hier kan ik tenminste van genieten, en vele anderen met mij denk ik :D

-edit-

ik ga nu ff een 2,5 en 10km ei laten uitkomen . (stukje (hard) lopen )

[ Voor 8% gewijzigd door Aggressor op 13-08-2016 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duhuh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 08:21

duhuh

duh...

Eindelijk mijn eerste dragonite bij elkaar gesprokkelt :P

Cp 2481 hp 126 steel wing 15 en hyper beam 120 iv geen idee moet ik nog een kijken hoe dat werkt.

nee gewoon nee en het blijft nee. nou vooruit ja dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:56
Ik moet nog een handige manier vinden om iv waarden snel uit te zoeken. Want al die meuk van de evolutie spree moet nog uitgezocht worden. :p
Wat dat betreft baal ik wel dat pokeadvisor het niet doet.

Maar goed. Keer beetje geeken met die calculator en een excel sheet moet ook wel lukken. Ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Kan je nu eigenlijk in het spel zelf het level van je pokemon zien?

Ik heb een paar offline IV/CP calculators gevonden. Een ervan vraagt om level vd Pokemon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duhuh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 08:21

duhuh

duh...

Arunia schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 11:09:
Ik moet nog een handige manier vinden om iv waarden snel uit te zoeken. Want al die meuk van de evolutie spree moet nog uitgezocht worden. :p

Maar goed. Keer beetje geeken met die calculator en een excel sheet moet ook wel lukken. Ooit.
Hah doe gelijk ff die van mij dan. ooit :P

nee gewoon nee en het blijft nee. nou vooruit ja dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertieX
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-07-2021

Er is wel een alternatief voor pokeadvisor maar mag er hier niet over praten.
De waardes lijken te kloppen maar je kunt beter even vergelijken met een paar Pokies die je nog in je cached hebt staan.
Op die site moet je ook inloggen met een token dus lijkt veilig maar ja gebruik is op eigen risico.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Woo m'n hoogste magikarp tot nu toe gevangen 202 CP!

Vandaag wil ik ook wat dratini's vangen voor m'n dragonite. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
zonet aan het hardlopen geweest .. 3x een ei laten uitkomen.

1x 2km (pidgey CP 347 87-91% )
1x 5km (oddish CP 646 91-93%)
1x 10km (alweer een Jynx CP 965 91%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Aggressor schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 12:15:
zonet aan het hardlopen geweest .. 3x een ei laten uitkomen.

1x 2km (pidgey CP 347 87-91% )
1x 5km (oddish CP 646 91-93%)
1x 10km (alweer een Jynx CP 965 91%)
Heb gisteren en eergisteren best wat 5Km eieren (en één 10km) ei laten uitkomen maar kwam eigenlijk niets leuk uit helaas.
Ik hoop nu eigenlijk dat het gewoon oude eieren waren die uit kwamen.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor

Ik zou het risico zelf niet nemen.
Alles met lage waarde CP doe ik altijd weg, en de andere check ik gewoon op IV calculator handmatig...
En welke goeie IV heeft geef ik een sterretje
Famous schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 12:16:
[...]

Heb gisteren en eergisteren best wat 5Km eieren (en één 10km) ei laten uitkomen maar kwam eigenlijk niets leuk uit helaas.
Ik hoop nu eigenlijk dat het gewoon oude eieren waren die uit kwamen.
die van mij zijn toch ook niet speciaal?
De oddish misschien wel .....? (heb 57 candys daarvan)

[ Voor 26% gewijzigd door Aggressor op 13-08-2016 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-10 09:18
Wordt het journal soms geleegd, of is het gewoon een glitch dat ik nu een leeg journal heb terwijl ik 15 minuten geleden na het terugkeren van mijn wandeling alles nog kon zien?

Vangst was overigens prima: vandaag 18 Pokemon erbij waarvan 4 nieuwe
- Golbat gevangen
- Pinsir gevangen
- Dragonair gevangen
- Sandshrew uit 10 km ei
Pokedex staat nu op 36 gevangen, 37 gezien (trainer level 9.5).

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Aggressor schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 12:16:
[...]

Ik zou het risico zelf niet nemen.
Alles met lage waarde CP doe ik altijd weg, en de andere check ik gewoon op IV calculator handmatig...
En welke goeie IV heeft geef ik een sterretje

[...]

die van mij zijn toch ook niet speciaal?
De oddish misschien wel .....? (heb 57 candys daarvan)
Oddish is wel tof hoor, heb deze week een 95% vileplume gemaakt, kwam razor leaf (15) en solar beam (120 uit)..lekkere special, alleen HP is niet zo hoog..zoek nog hoop candys om door te levelen..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

bertieX schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 11:31:
[...]

Er is wel een alternatief voor pokeadvisor maar mag er hier niet over praten.
De waardes lijken te kloppen maar je kunt beter even vergelijken met een paar Pokies die je nog in je cached hebt staan.
Op die site moet je ook inloggen met een token dus lijkt veilig maar ja gebruik is op eigen risico.
Ik had een app hier voor.
Maar vandaag de melding gekregen dat de app niet meer ondersteund wordt.
Met de melding erbij dat de app direct verwijderd moet worden anders kan je wellicht een ban oplopen.

Dit gaat imo wel erg ver om mensen hier voor te bannen!
Anders hadden ze dit bij PokeVisio (n) ook al gedaan :)

Ok dat het niet mag dat kan ik begrijpen maar er zijn nog genoeg spoofers die geen ban hebben gekregen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door murphylee op 13-08-2016 13:08 ]

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Laatst online: 18:04

Thompson

Beeromaniac

Meer mensen die met een chronisch potion tekort zitten? Enig idee wat er aan te doen valt behalve zoveel mogelijk pokestops pakken?

Zo vervelend dat pokemons die "dood" gaan nog 1hp over houden :x Al die revives heb ik geen reet aan zo...

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Thompson schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 13:20:
Meer mensen die met een chronisch potion tekort zitten? Enig idee wat er aan te doen valt behalve zoveel mogelijk pokestops pakken?

Zo vervelend dat pokemons die "dood" gaan nog 1hp over houden :x Al die revives heb ik geen reet aan zo...
ik heb juist potions teveel ;p
heb vaker pokevballs te kort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-09 14:53
Aggressor schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 13:22:
[...]

ik heb juist potions teveel ;p
heb vaker pokevballs te kort
Ik heb alles te veel. Ik woon naast een stop en ga niet zo vaak naar buiten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevQ
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-09 21:55
Thompson schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 13:20:

Val met die 1 hp Pokemon een vijandelijke gym aan. Allemaal dood, kan je de revives gebruiken, tenminste halve hp terug

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08-10 19:37
Ik bewaar de normale potions niet eens. Die nemen alleen maar ruimte in beslag. Probeer revives altijd rond de 60 te houden. Denk dat ik maar eens mijn bag moet upgraden, zodra ik de stad uitga zijn mijn ballen binnen de kortste keer verdwenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Ik bewaar alleen Max Potions, de rest donder ik weg :X Revives houd ik meestal rond de 50, maar het komt ook vaak zat voor dat ik ze allemaal weggooi (ik val vrijwel nooit gyms aan omdat ze hier nooit langer dan een uurtje van jou blijven). Pokéballs en berry's ftw *O*

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 15:22
Ik kom ook potions tekort. Revives heb ik genoeg, maar al mn pokemon hebben 1HP over, waardoor je die revives niet kunt gebruiken. Ben benieuwd of het truucje werkt door met de 1HP pokemon een gym aan te vallen, waarna je dan een revive kunt gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RevQ
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-09 21:55
YinYang schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 14:21:
Ik kom ook potions tekort. Revives heb ik genoeg, maar al mn pokemon hebben 1HP over, waardoor je die revives niet kunt gebruiken. Ben benieuwd of het truucje werkt door met de 1HP pokemon een gym aan te vallen, waarna je dan een revive kunt gebruiken.
Dat werkt, doe ik altijd. 6 1 hp pokemon gebruiken en daarna alle weer reviven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:22
ik sta nu op 130 caught 131 seen(Charizard die vluchtte :() Misschien aankomende avond laat/nacht nog ff naar Kijkduin. Wil die laatste paar Pokémon ook vangen natuurlijk!

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
MrBlueEyes schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 14:40:
ik sta nu op 130 caught 131 seen(Charizard die vluchtte :() Misschien aankomende avond laat/nacht nog ff naar Kijkduin. Wil die laatste paar Pokémon ook vangen natuurlijk!
Ik was gisteren ook nog geweest voor een paar uurtjes in de avond, maar eigenlijk heb ik niet veel gezien buiten één Pikachu en een Charizard. Al het andere was Electrodes, Magnemites en alle andere usual suspecs... -O-

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Zegato schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 14:49:
[...]

Ik was gisteren ook nog geweest voor een paar uurtjes in de avond, maar eigenlijk heb ik niet veel gezien buiten één Pikachu en een Charizard. Al het andere was Electrodes, Magnemites en alle andere usual suspecs... -O-
Hmm Charizard doe ik het voor hoor!

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
MrBlueEyes schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 14:50:
[...]

Hmm Charizard doe ik het voor hoor!
Charmander bedoel ik :X

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Ow dat is wel ff een andere categorie ja, haha. Hmm, heb merendeel wel gevangen in Kijkduin hoor. Alleen je moet er wel regelmatig voor komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
RevQ schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 14:36:
[...]

Dat werkt, doe ik altijd. 6 1 hp pokemon gebruiken en daarna alle weer reviven.
Dat doe ik ook. Het zou daarom wel ideaal zijn om de sorteer optie om te draaien. Dus alle 1HP bovenaan. Nu moet je enorm scrollen, vooral als je regelmatig wat lager scorende Pokemon gebruikt. Of je moet die allemaal favoriet maken, maar dan loopt het aardig op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mythia
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-10 17:37
Mijn eerste post in het topic, maar lees af en toe wel mee :)

Vandaag een 10km ei gelopen en een kabuto gekregen, zijn deze rare?

Had een cp van 603 (inmiddels 4x geleveled, kan niet verder nu vanwege mijn level.) nu 649 met 45 hp. Volgens PA een max IV van 88,9 dus ik hoop snel op meer kabuto's (zijn daar bekende plekken voor?)

Nu op level 20 met 68 seen en 67 caught (verdomme Abra! Maar eentje tegengekomen ook btw) :)

Mensen nog goede spots in Amsterdam oost e.o? Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaarheid
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-09 10:40
mythia schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 15:27:
Mijn eerste post in het topic, maar lees af en toe wel mee :)

Vandaag een 10km ei gelopen en een kabuto gekregen, zijn deze rare?

Had een cp van 603 (inmiddels 4x geleveled, kan niet verder nu vanwege mijn level.) nu 649 met 45 hp. Volgens PA een max IV van 88,9 dus ik hoop snel op meer kabuto's (zijn daar bekende plekken voor?)

Nu op level 20 met 68 seen en 67 caught (verdomme Abra! Maar eentje tegengekomen ook btw) :)

Mensen nog goede spots in Amsterdam oost e.o? Thanks!
Kabutos weet ik niet maar oosterpark is wel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Godver, ik zit hier net een rattata te vangen, belt een vriend van me op dat hij net een cp1921 snorlax gevangen heeft. Hij is lvl22. IV ook perfect op 3 stamina na. Bahbah waarom moet ik nou weer op 3 kwartier van hem zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
mark-k schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 16:01:
Godver, ik zit hier net een rattata te vangen, belt een vriend van me op dat hij net een cp1921 snorlax gevangen heeft. Hij is lvl22. IV ook perfect op 3 stamina na. Bahbah waarom moet ik nou weer op 3 kwartier van hem zitten.
Ah joh, had ik ook op dat level, een dikke Snorlax, sindsdien geen drol meer gevangen. Jouw tijd komt nog wel! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
mercapto schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 16:07:
[...]

Ah joh, had ik ook op dat level, een dikke Snorlax, sindsdien geen drol meer gevangen. Jouw tijd komt nog wel! ;)
Ben al lvl 26 en de enige snorlax die ik ooit gezien heb was cp400.... Nog nooit iets van boven 1.5k gevangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
mark-k schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 16:08:
[...]

Ben al lvl 26 en de enige snorlax die ik ooit gezien heb was cp400.... Nog nooit iets van boven 1.5k gevangen.
Ach, ik heb al die dikke Pokemon's nog niet.. Ben live l22..

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Pagina: 1 ... 21 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status