Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-05 12:26
Asgaro schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 20:30:
[...]
En moest je iets zoeken om gemakkelijker PoGo te bedienen tijdens het fietsen/hardlopen: ik heb dit gekocht:

Werkt echt goed, vooral omdat er geen plastiek cover overheen is.
Ik hang het ook aan mijn onderarm, maar gedraaid naar de binnenkant.
Haha, die heb ik ook gekocht. Speciaal voor Pokemon Go. En een Richter fietshouder voor tijdens het fietsen ;-)
hneel schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 20:39:
[...]

Ik zit juist in een semi-stabiele gym die alleen in het weekend veroverd wordt.
Maar morgen is mijn vrije dag. Eens kijken wat ik er aan kan doen...
Dat was ook mijn punt. In het weekend word ik meestal gedwongen er op uit te gaan omdat mijn gyms heroverd zijn. Vandaag dus niet. Terwijl het zonnig en 18 graden was...

[ Voor 31% gewijzigd door Marselaar op 16-10-2016 22:37 ]

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:10
mark-k schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 22:04:
Probeer je boot.img eens opnieuw te flashen, dat werkte bij mij. (gewoon ff de zip van je ROM uitpakken en dan in TWRP bij install op install image duwen als je m niet ziet).
Oh en uiteraard die op je boot flashen en niet op je recovery :P
Geprobeerd, maar helaas zonder succes. Is trouwens met 0.39.1 .. maar op 0.41.4 krijg ik weer dat m'n software ofzo niet goed is.. zucht.. en op die iphone 4s kan ik wel inloggen, maar is hardware te traag voor pogo

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-06 22:59
SuperVeloce schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 22:41:
[...]

Geprobeerd, maar helaas zonder succes. Is trouwens met 0.39.1 .. maar op 0.41.4 krijg ik weer dat m'n software ofzo niet goed is.. zucht.. en op die iphone 4s kan ik wel inloggen, maar is hardware te traag voor pogo
Probeer datzelfde grapje dan eens op 0.41.4, daar werkte het bij mij op namelijk. Geen idee hoe het met eerdere versies zit.

En check echt of je geen root hebt, als de rom standaard wel root had moet het volledig verwijderd zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door mark-k op 16-10-2016 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
mark-k schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 22:42:
[...]

Probeer datzelfde grapje dan eens op 0.41.4, daar werkte het bij mij op namelijk. Geen idee hoe het met eerdere versies zit.
Helaas.. 0.41.2 werkte wel paar dagen terug. Toen naar .4 gegaan, sinds dien lukt het niet meer, ook niet op 0.39.. dus zal nu ff via apkmirror 0.41.2 proberen..

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

SuperVeloce schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 22:43:
[...]

Helaas.. 0.41.2 werkte wel paar dagen terug. Toen naar .4 gegaan, sinds dien lukt het niet meer, ook niet op 0.39.. dus zal nu ff via apkmirror 0.41.2 proberen..
Pogo versie zal weinig uithalen vrees ik. Het is de safetynet functie die geupdate is. Zal evengoed van toepasing zijn op 0.39.*
Zoek in de play store even naar een app genaamd "safety net helper" hiermee kun je goed zien of je toestel sn-proof is.

En wat Mark-k ook zegt. Vaak laat SU nog wat restanten achter in /bin en /sys (uit mijn hoofd)
Makkelijkste is om deze items via de file-explorer in recovery te verwijderen.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-06 12:53

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperVeloce
@mark-k @switchie

Heb de oplossing gevonden op reddit :) Heb SR1-SuperSU-v2.78-SR1 geflashed en erna root switch geinstalleerd, root uit via die app en erna werkt PoGo weer.

[ Voor 39% gewijzigd door SuperVeloce op 16-10-2016 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Vandaag voor het eerst een Captcha gekregen. Toestel lag naast me en ik zag op een gegeven moment dat Magnemite plaatje. Toen ik hem had gedaan kreeg ik meteen een tweede. Gebeurt tegenwoordig vaker. Ook als je de eerste volgens mij gewoon goed hebt alhoewel sommige plaatjes domweg erg onduidelijk zijn. Ik vraag me af of dat nou een random steekproef was of dat het door iets getriggerd is. Hebben veel mensen hem al gehad?

Gisteravond laat zag ik dat een van de twee gyms in zicht, waar ik als enige lokale gym níet in zat, eindelijk eens L9 was. Heb ik zeker meer dan een maand op zitten spinzen. Heb er eerder kort in gezeten maar toen had ik nog wat weinig hoge beesten en zat ik er erg laag in, en dus niet voor lang. Die moest ik hebben! :P Er snel op de fiets heen. Niemand anders te zien. Mooi! Je moet een fatsoenlijke CP hebben voor die gym en ik had al een Lapras gereserveerd waar ik candy voor aan het sparen was met een buddy. Had nog niet genoeg om hem te maxen maar ik kwam een aardig eind. Met die in de aanslag gaan trainen.

Had nét toch maar mijn hoofdtoestel van de laatste versie voorzien dus zes pokies kiezen of voorstel accepteren. Laatste nog maar eens getest. Elfhonderdnogwat. Hmm... voor zes pokies wat te mager. Dan maar zelf kiezen. Tegen een Arcanine was een Slowbro met Ice Beam zeer effectief en kostte het geen moeite om geen revives meer te hoeven spenderen. Zeshonderdnogwat per keer. Stukken beter. Level 10! Plof. Yesss! Dertien gyms. 8)

Cashte ik vanmiddag... Twaalf?!?! Snotver!!! Was ik uit een andere lokale gym gemieterd. Daar was ik naar tweede van onder gezakt had ik eerder al gezien. Erheen! Hij zal toch niet al weer L10 zijn? Nee... L7. Krijg je met die hoge temperatuur. Komen de mooiweerspelers weer tevoorschijn. :+ Twee bijna even hoge Vaporeons onderin. Eerst twee en later drie elektrische beesten gekozen. Vergat eerst de rest lager dan die eerste paar te kiezen. Ze waren wel lager dan de laagste in de gym maar hoger dan die waar ik mee trainde en ik kreeg dus een lagere prestige dan ik kon krijgen als ik die nog lager koos. Het is wel erg makkelijk dat je de twee onderste mag verslaan met drie pokies en dan gewoon ruim 1000 prestige krijgt maar het is wel een stuk minder spannend.

Mijn cashmoment is gisteren ook weer iets van 20 minuten opgeschoven. Telefoon lag buiten gehoorbereik toen het alarm afging. Je merkt toch ook wel dat het wat minder spannend is en wat meer routine is geworden. Donderdag is nu dubbeldag geworden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus jij gaat echt op een gegeven moment midden in de nacht wakker worden om te cashen?

Ik cash altijd 's morgens als ik wakker word. Werd laatst wel een keer 's nachts wakker en crashte toen - de avond erop was het mogelijk om lang op te blijven dus zo had ik 2x op een dag gecasht. Morgen weer rond lunchtijd en daarna wordt het weer 's morgens waarschijnlijk tot ik weer eens toevallig midden in de nacht wakker word. Maar ik ga er echt niet expres mijn wekker voor zetten of zo...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
SuperVeloce schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 23:09:
@mark-k @switchie

Heb de oplossing gevonden op reddit :) Heb SR1-SuperSU-v2.78-SR1 geflashed en erna root switch geinstalleerd, root uit via die app en erna werkt PoGo weer.
OK, laat iedereen die aan het zeiken was over dat het omzeilen van de rootblokkade dit eens goed lezen. Hij had GEEN root, maar heeft nu root toegang moeten installeren en een workaround moeten doen om PoGo weer te kunnen spelen! Dit is echt te gek voor woorden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 470627

Goedemorgen allemaal,

Ik ben weer terug van een weekje vakantie op Cyprus.
Hoewel ik geen moment prio heb gegeven aan Pokemon, heb ik toch tijdens de wandelingen van/naar het strand of restaurant wel leuke beestjes gevangen. Hier waren Growlithes de nieuwe Weedles, heb 2 Arcanines bij elkaar gespaard, ook heb ik eindelijk mijn Golem. Verder waren Sandshrews, Ekans, Doduo's, Ponyta en Mankeys geen ongewone verschijningen. Verder nog wat Exeggcut(or)s, Rhyhorn/Rhydon's gevangen. Op gegeven moment een Chansey op de Sightings maar helaas niet tegengekomen.

Al met al een hele upgrade voor mijn Pokedex die zich nu op 132 bevindt. Nu wordt het heel lastig om nog aan de laatste opgrades te komen. Alleen Raichu, Victreebel en Clefable lijken nu nog haalbaar, en heel misschien een Omastar. Ik heb nog 95 Bulbasaur candy nodig, en 100 Charmander candy, dus deze twee zullen nog lang gaan duren. Machamp wordt al helemaal een uitdaging, weet 1 plek waar er misschien af en toe 1 spawnt... En een Snorlax, Chansey en Aerodactyl wordt waarschijnlijk hopen op een 10km ei. Achja, bijna december zullen we maar zeggen!

Nu begonnen met sparen voor genoeg dust om alle goede Pokemon te maxen, en van de rest een 80%+ IV te vinden om zo mijn Pokedex zo volledig mogelijk maxed te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:44
Anoniem: 470627 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 08:29:
Goedemorgen allemaal,

Hoewel ik geen moment prio heb gegeven aan Pokemon, heb ik toch tijdens de wandelingen van/naar het strand of restaurant wel leuke beestjes gevangen. Hier waren Growlithes de nieuwe Weedles, heb 2 Arcanines bij elkaar gespaard, ook heb ik eindelijk mijn Golem. Verder waren Sandshrews, Ekans, Doduo's, Ponyta en Mankeys geen ongewone verschijningen. Verder nog wat Exeggcut(or)s, Rhyhorn/Rhydon's gevangen. Op gegeven moment een Chansey op de Sightings maar helaas niet tegengekomen.
Het klinkt een beetje alsof ik naar Cyprus toe moet... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
CaptJackSparrow schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 00:06:
Vandaag voor het eerst een Captcha gekregen. Toestel lag naast me en ik zag op een gegeven moment dat Magnemite plaatje. Toen ik hem had gedaan kreeg ik meteen een tweede. Gebeurt tegenwoordig vaker. Ook als je de eerste volgens mij gewoon goed hebt alhoewel sommige plaatjes domweg erg onduidelijk zijn. Ik vraag me af of dat nou een random steekproef was of dat het door iets getriggerd is. Hebben veel mensen hem al gehad?
Volgens mij heb ik iets gemist...

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:38
Peter_Aragorn schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 08:53:
[...]

Sinds de laatste update krijg je een captcha als je iets doet wat lijkt op niet eerlijk spelen...

Enne, hebben ze Ultra balls uitgeschakeld ofzo? Sta al weken op ongeveer 60 stuks zonder verandering!
Eerder hebben ze al andere dingen uitgeschakeld, zoals de 10km eieren :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
schaapiej schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 09:04:
[...]

Sinds de laatste update krijg je een captcha als je iets doet wat lijkt op niet eerlijk spelen...

Enne, hebben ze Ultra balls uitgeschakeld ofzo? Sta al weken op ongeveer 60 stuks zonder verandering!
Qua Pokeballs maak ik mij niet zo heel veel zorgen. Zit nu op 65 great balls (waren er 160) en 93 ultra balls. Maar ben dit weekend wat gyms wezen aanvallen/trainen en ben gewoon door al mijn potions en revives heen. Vooral die laatste krijg ik maar erg weinig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybel123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-06-2021
[...]

Vraag me wel af hoe ze dat inderdaad checken. Ik heb bijvoorbeeld een dood punt in m`n huis waar ik vaak een GPS spoofje krijg. Ik sta dan ineens een paar honderd meter verder.

Dus: stopcontact in de buurt, telefoonlader eraan, wifi uit (ivm locatie bepaling) en hoppa, m`n eieren broeden zichzelf uit. Doe dit nu een week of 2 (wel af en toe overigens), en nog niets aan de hand.
Kan dit ook een reden voor een captcha zijn? (Heb zelf nog geen captcha gehad overigens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Haha sorry, ik kan deze beweringen ontkrachten. ;) Heb een aantal 10km eieren gevonden in de afgelopen dagen en ultra balls zijn ook geen onmogelijke items om te vinden. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybel123
Anoniem: 470627 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 09:13:
Haha sorry, ik kan deze beweringen ontkrachten. ;) Heb een aantal 10km eieren gevonden in de afgelopen dagen en ultra balls zijn ook geen onmogelijke items om te vinden. :>
en nog steeds (zie ook mijn eerdere posts van een week of wat terug) vind ik meer ultra balls dan great balls...
ultra: 107
great: 62
dit is al weken zo qua verhouding pff...!

edit: ergens mag ik niet klagen, maar het is zo zonde om een ultra ball naar iets te gooien als het ook met een great ball kan ;)

[ Voor 12% gewijzigd door babybel123 op 17-10-2016 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Peter_Aragorn schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 08:53:
[...]

Dees. Heb hem ook even 'gevangen'. ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HYS1vdmzmquDYfIoijthpwsZ/full.jpg

Ik krijg ook wel met enige regelmaat de "I'm a passenger" boodschap door de GPS drift.

Het vervelende is dat PoGo op een gegeven moment is begonnen het GPS signaal van de telefoon die ik voor thuis gebruik 'weg te drukken' lijkt het waardoor de 'fix' verloren wordt. De ontvangst wordt slechter als PoGo actief is. Als ik dan een tijdje overschakel naar GPS Test wordt de fix weer hersteld en kan ik weer terugschakelen. Ook met PoGo op de achtergrond draaiend lijkt het nog te kunnen interfereren. PoGo afsluiten en soms het toestel uitzetten met al het reguliere spul gegreenified, behalve GPS Connected dat de GPS ontvangst dan in stand houdt, leidt soms tot het beste herstel.

Google Play: GPS Connected

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
CaptJackSparrow schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 09:55:
[...]

Dees. Heb hem ook even 'gevangen'. ;)

[afbeelding]

Ik krijg ook wel met enige regelmaat de "I'm a passenger" boodschap door de GPS drift.

Het vervelende is dat PoGo op een gegeven moment is begonnen het GPS signaal van de telefoon die ik voor thuis gebruik 'weg te drukken' lijkt het waardoor de 'fix' verloren wordt. De ontvangst wordt slechter als PoGo actief is. Als ik dan een tijdje overschakel naar GPS Test wordt de fix weer hersteld en kan ik weer terugschakelen. Ook met PoGo op de achtergrond draaiend lijkt het nog te kunnen interfereren. PoGo afsluiten en soms het toestel uitzetten met al het reguliere spul gegreenified, behalve GPS Connected dat de GPS ontvangst dan in stand houdt, leidt soms tot het beste herstel.

Google Play: GPS Connected
Aah kijk aan. Zelf nog niet gehad.

Merk wel dat de GPS ontvangst inderdaad een stuk slechter is geworden. Kon eerst op een dagje op kantoor zo een kilometer of 10 'lopen', maar tegenwoordig is dit een stuk minder.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

babybel123 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 09:26:
[...]

en nog steeds (zie ook mijn eerdere posts van een week of wat terug) vind ik meer ultra balls dan great balls...

edit: ergens mag ik niet klagen, maar het is zo zonde om een ultra ball naar iets te gooien als het ook met een great ball kan ;)
Betere ballen is toch alleen maar beter? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-06 22:13

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

babybel123 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 09:26:
[...]

Ik sta al anderhalve week op 1 ultra bal en 100 great balls... Ruilen? :D

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Marselaar
Afvalzak schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:04:
[...]

Ik sta al anderhalve week op 1 ultra bal en 100 great balls... Ruilen? :D
Tip:
- Draai eens aan een pokestop
- Vang eens een pokemon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Marselaar schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:09:
[...]

Tip:
- Vang eens een pokemon
Hoezo? Moet dat? :o :+

[semi-serieus]
Ultra balls krijg ik gewoon al een hele tijd niet meer, en met mijn laatste unique (een Lapras) heb ik er een beetje teveel verspild.
Great balls hou ik op niveau door ze af en toe te gebruiken ;)
[/semi-serieus]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23-06 20:26

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Marselaar schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:09:
[...]

Tip:
Wordt hoog tijd... ik zit op 11 pokeballs :(

Wel nog 90+ great balls.... maar heb de neiging "speciale" ballen amper te gebruiken.

Maar ja, ook nog maar 7 revives... dus moet maar eens gaan lopen na het sporten vanavond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
IdieEasy schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:30:
[...]

Wordt hoog tijd... ik zit op 11 pokeballs :(
Oh, 11 is wel erg weinig. 2 weedles en je bent er doorheen.
Hoewel, ik merk wel dat ik sinds de catchbonus beter in vangen ben geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybel123
Het is me overigens ook opgevallen dat, sinds de update, gyms veel instabieler lijken te zijn.
Had er in het dorp 2 waarvan eentje level 7 en eentje level 8.
Die van level 8 is teruggegaan naar level 7 (3x raden wie er onderin hing...), en de level 7 gym was compleet gesloopt en is ineens een rode level 6 gym geworden.
De level 6 gym gisteravond gesloopt, vanochtend om 06.30 stond er alweer een rode in.

Op werk zelfde verhaal. Level 8 gym geel is nu, 3 dagen later, een level 6 gym rood. De namen van de spelers in die gym doen bots/cheaters vermoeden maar dit kan ik echter niet bewijzen.

Ik vraag me af wat er gaande is... Zie vaker dat gyms soms ineens 1 of 2 levels naar beneden gaan. Waarom zou je dat doen en zou je `m niet geheel afbreken? En dit is niet incidenteel, ik zie dagelijks om me heen gyms die 1 of 2 levels naar beneden gehaald worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Marselaar schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:34:
[...]

Yup... Vorige week geen tijd gehad om te gaan lopen. En alweer mijn gym kwijt, dus die probeer ik volgende week (ergens na de herfst vakantie) wel weer te pakken.

Oh wacht, volgende week zit ik op texel :+ Elektrische pokies farmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Marselaar schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:34:
[...]

5 ballen per Weedle? Ik sla ze uberhaupt meestal over, maar een beetje curveball en je hebt zo'n wormpje binnen?

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Anoniem: 470627 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 09:13:
[...]

-O-

Stuur eens wat van die dingen naar mij toen dan!
Ik gooi echt zo goed als nooit ultra balls (kom niks fatsoenslijks tegen om die op te gooien) en draai elke dag behoorlijk wat stops. Ondanks dat ik ze zo weinig gooi heb ik natuurlijk liever een overvloed aan great (deze wel 150+ op voorraad) en ultra balls dan de normale...

Komende tijd gebruik ik de muntjes eerst maar eens om m'n bag space (nu op 800) en pokemon space (nu op 400) te upgraden. Daarna weer door met incubators!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marselaar
Afvalzak schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:46:
[...]

5 ballen per Weedle? Ik sla ze uberhaupt meestal over, maar een beetje curveball en je hebt zo'n wormpje binnen?
Ik overdrijf graag....

...en ik ben daar toevallig GIGANTISCH goed in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Marselaar schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:00:
[...]

Ik overdrijf graag....

...en ik ben daar toevallig GIGANTISCH goed in.
Zet dat even in je ondertitel, dan weten we dat ook :)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Ik ga in principe altijd met volle inventaris weer naar huis. Aan het einde van een PoGotripje fiets ik wat rondjes om weer bij te vullen. Wordt het nooit zo'n grote klus en ben je ook altijd voorbereid op een periode met slecht weer met uitsluitend binnenPoGo.

Nu aan vangspul:

172 Poké Balls
193 Great Balls
106 Ultra Balls
137 Razz Berries

en voor gymmen:

11 Potions
9 Super Potions
7 Hyper Potions
216 Max Potions
126 Revives

Ik zit nooit zonder. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

CaptJackSparrow schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:03:
Ik ga in principe altijd met volle inventaris weer naar huis. Aan het einde van een PoGotripje fiets ik wat rondjes om weer bij te vullen. Wordt het nooit zo'n grote klus en ben je ook altijd voorbereid op een periode met slecht weer met uitsluitend binnenPoGo.

Nu aan vangspul:

172 Poké Balls
193 Great Balls
106 Ultra Balls
137 Razz Berries

en voor gymmen:

11 Potions
9 Super Potions
7 Hyper Potions
216 Max Potions
126 Revives

Ik zit nooit zonder. 8)
Mijn bag-space is pas 450. Dus die aantallen gaan niet echt lukken :+

Pokespace is nog base... geloof dat dat 150 is.

Eerst volgende 150 coins gaan aan incubator, wil mijn 10 km uitbroeden. Vindt dat dat wel mag in een incubator.....

En daarna zal het wel weer een weekje of 3 duren voor de volgende bag-upgrade ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:24

mvds

Totally awesome!

IdieEasy schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:06:
[...]

Eerst volgende 150 coins gaan aan incubator, wil mijn 10 km uitbroeden. Vindt dat dat wel mag in een incubator.....

En daarna zal het wel weer een weekje of 3 duren voor de volgende bag-upgrade ;w
Hou er rekening mee dat een 10KM ei 2 uses consumeerd van een gekochte incubator :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marselaar
Afvalzak schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:01:
[...]

Zet dat even in je ondertitel, dan weten we dat ook :)
Done. Bedankt voor de tip. :)

*EDIT: Helaas, hij blijkt te lang. Behoorlijk overdreven, vind ik

[ Voor 14% gewijzigd door Marselaar op 17-10-2016 11:13 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

mvds schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:09:
[...]

Hou er rekening mee dat een 10KM ei 2 uses consumeerd van een gekochte incubator :)
Puh, ga iemand anders trollen :9

Die dingen krijg je ook bij een level-up... en toen deden ze dat niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-06 09:27

Pathogen

Shoop Da Whoop

[...]

Hè wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19-06 11:18
[...]

Wow! Goede tip!
Dat wist ik niet.

Is dit aangepast met een bepaalde update? :o

Ik zit af en toe een beetje mee te lezen. Ik speel het af en toe voor de fun.
Maar zo te lezen zitten er wel wat meer hardcore mensen hier! 8) :X O-)

Ik ben meer van het rondlopen en pokemons vangen en pokestops langsgaan.
Gyms vechten doe ik af en toe, maar nog niet echt een hoog level genoeg om in mijn eentje een gym fatsoenlijk aan te vallen. Verder vind ik het vechten zelf niet echt super werken. Ontwijken/aanvallen reageert vaak vrij traag, je moet geduld hebben met je aanvallen etc. Ik merk vaak dat ontwijken vaak je aanval afbreekt. |:(

Als ik wat hoger level ben en wat sterkere pokemons heb wil ik wel wat meer gyms gaan aanpakken (nu lvl 20)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

WTF? Is dit waar? :(

Sinds wanneer??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:28

hneel

denkt er het zijne van

Net voor jan met de korte achternaam naar Lillo gereden. Geen internet-verbinding....
Dat werkte vroeger probleemloos, maar ja, pas weer hele telefoon moeten herinstalleren (waarom toch?) en nu staat er blijkbaar ergens een bitje verkeerd. Alles gecheckt en geprobeerd. Roaming aan, LTE, mobiele provider, tig keer vliegtuismode aan/uit, tig keer heropgestart, maar alles tevergeefs.

:( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

IdieEasy schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:11:
[...]

Puh, ga iemand anders trollen :9

Die dingen krijg je ook bij een level-up... en toen deden ze dat niet.
Geen troll, heb ik al meerdere malen gezien. Ik koop een incubator, stop er een 10KM ei in, en als ie uitkomt heb ik vervolgens nog maar 1 use over van de incubator. Om die reden gebruik ik alleen nog maar 5 KM eieren in gekochte incubators.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

mvds schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:14:
[...]

[...]

Geen troll, heb ik al meerdere malen gezien. Ik koop een incubator, stop er een 10KM ei in, en als ie uitkomt heb ik vervolgens nog maar 1 use over van de incubator. Om die reden gebruik ik alleen nog maar 5 KM eieren in gekochte incubators.
Probeer dan eens 2x een 5km ei te gebruiken in één incubator en dan een 10km erin te stoppen als ie nog 1 use over heeft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:25
mvds schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:14:
[...]

[...]

Ik heb toevallig net een 10KM ei uitgebroed en mijn incubator heeft gewoon nog 2 uses over.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Pathogen schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:16:
[...]

Probeer dan eens 2x een 5km ei te gebruiken in één incubator en dan een 10km erin te stoppen als ie nog 1 use over heeft?
Als ik een incubator heb met 1 use over zal ik het proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh ik dacht echt dat je zat te trollen haha :+ Ik heb al heel wat 10km eggs gehatcht in "gekochte" incubators, maar nog nooit 2 uses tegelijk zien verbruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Er was ooit een bug die ervoor zorgde dat als je unlimited incubator uitkwam de usage van je gekochte incubators met 1 omlaag ging dacht ik, maar een 10 km ei die 2 uses gebruikt heb ik nog nooit gehoord.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
IdieEasy schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:06:
[...]

Standaard item/pokestorage is 350/250 meen ik.

Die oneindige incubator kan óók 10km eieren uitbroeden hoor. ;)

Die incubators zijn volgens mij één grote rip-off. Het zou me niets verbazen als ze de kans op de meer gewilde pokies verlaagd hebben zodat mensen maar vooral dure incubators blijven kopen. Het rendement is vreselijk laag vind ik als ik het zo zie. Ik moet steeds hieraan denken. :+

Niantic saw you coming. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schaapiej schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:57:
[...]

-O-

Stuur eens wat van die dingen naar mij toen dan!
Ik gooi echt zo goed als nooit ultra balls (kom niks fatsoenslijks tegen om die op te gooien) en draai elke dag behoorlijk wat stops. Ondanks dat ik ze zo weinig gooi heb ik natuurlijk liever een overvloed aan great (deze wel 150+ op voorraad) en ultra balls dan de normale...

Komende tijd gebruik ik de muntjes eerst maar eens om m'n bag space (nu op 800) en pokemon space (nu op 400) te upgraden. Daarna weer door met incubators!
Ik zou het doen als het kon :Y

Ik heb nog nooit een bag/pokebag upgrade gedaan, af en toe zit ik aan de 250 pokémon wat wel vervelend is, maar nog nooit het gevoel gehad dat ik meer dan 350 bag space nodig heb. Ik heb dan ook een stop bij m'n huis dus kan altijd weer opladen... Hoewel nu met de toegevoegde spawns ik vaak meer ballen weer vergooi om de pidgeyweedlerattata's te vangen die er op dat moment zitten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Afvalzak schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:20:
Er was ooit een bug die ervoor zorgde dat als je unlimited incubator uitkwam de usage van je gekochte incubators met 1 omlaag ging dacht ik, maar een 10 km ei die 2 uses gebruikt heb ik nog nooit gehoord.
Anoniem: 470627 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:19:
Oh ik dacht echt dat je zat te trollen haha :+ Ik heb al heel wat 10km eggs gehatcht in "gekochte" incubators, maar nog nooit 2 uses tegelijk zien verbruiken.
Ik gebruik al een hele tijd de infinite incubator voor 10KM eieren. Ik zal het binnenkort weer eens proberen als ik weer eens een 10KM ei krijg. Want die dingen krijg ik zelden. Maar de laatste keer dat ik het zag was enkele weken geleden. (2 a 3 weken geleden) Ik had 2 incubators gekocht, meteen 2 10KM eieren erin, en beide hadden ze nog maar 1 use over toen de eieren uitkwamen. En daarvoor heb ik dat ook al meerdere keren zien gebeuren. Ik kan me zelfs niet eens herinneren dat ik het ooit goed heb zien gaan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 07-06 19:58
Eindelijk een poliwrath kunnen maken met hydropump...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

tweakerjunior schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:31:
Eindelijk een poliwrath kunnen maken met hydropump...
Istie wel 100%? :9~

Acties:
  • +2 Henk 'm!
babybel123 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:36:
Het is me overigens ook opgevallen dat, sinds de update, gyms veel instabieler lijken te zijn.
Had er in het dorp 2 waarvan eentje level 7 en eentje level 8.
Die van level 8 is teruggegaan naar level 7 (3x raden wie er onderin hing...), en de level 7 gym was compleet gesloopt en is ineens een rode level 6 gym geworden.
De level 6 gym gisteravond gesloopt, vanochtend om 06.30 stond er alweer een rode in.

Op werk zelfde verhaal. Level 8 gym geel is nu, 3 dagen later, een level 6 gym rood. De namen van de spelers in die gym doen bots/cheaters vermoeden maar dit kan ik echter niet bewijzen.

Ik vraag me af wat er gaande is... Zie vaker dat gyms soms ineens 1 of 2 levels naar beneden gaan. Waarom zou je dat doen en zou je `m niet geheel afbreken? En dit is niet incidenteel, ik zie dagelijks om me heen gyms die 1 of 2 levels naar beneden gehaald worden...
Nee het goede weer en de herfstvakantie hebben vast niets te maken met meer activiteit in de gyms. Dat moet wel door die update van Niantic komen.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:15
Mijn 8e (162 totaal) 10km-ei is uitgekomen. Een Eevee :(

En vervolgens is het mijn 4e Jolteon geworden in plaats van een Vaporeon met een leuke cp :(

Vandaag maar een staatslot kopen :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-06 12:04
Mx. Alba schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:32:
[...]

Nee het goede weer en de herfstvakantie hebben vast niets te maken met meer activiteit in de gyms. Dat moet wel door die update van Niantic komen.
Dit, gister was het hier in eindhoven weer dolle boel met pokemon go terwijl de dagen met slechter/kouder weer er niemand te bekennen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Afvalzak schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:20:
..... dat verklaard waarom het soms leek alsof incubators minder lang meegingen dan ze zouden moeten |:(

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
87% :)
Heb er nu 4 gemaakt. Ik denk dat ik nu ga sparen voor een politoed.

[ Voor 18% gewijzigd door tweakerjunior op 17-10-2016 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
poor Leno schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:13:
[...]

WTF? Is dit waar? :(

Sinds wanneer??
Jezus wat zijn jullie gullible, geen wonder dat alle bullshit theorieën hier ook zo overgenomen worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Anoniem: 470627 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 08:29:
Goedemorgen allemaal,

Al met al een hele upgrade voor mijn Pokedex die zich nu op 132 bevindt. Nu wordt het heel lastig om nog aan de laatste opgrades te komen. Alleen Raichu, Victreebel en Clefable lijken nu nog haalbaar, en heel misschien een Omastar. Ik heb nog 95 Bulbasaur candy nodig, en 100 Charmander candy, dus deze twee zullen nog lang gaan duren. Machamp wordt al helemaal een uitdaging, weet 1 plek waar er misschien af en toe 1 spawnt... En een Snorlax, Chansey en Aerodactyl wordt waarschijnlijk hopen op een 10km ei. Achja, bijna december zullen we maar zeggen!

Nu begonnen met sparen voor genoeg dust om alle goede Pokemon te maxen, en van de rest een 80%+ IV te vinden om zo mijn Pokedex zo volledig mogelijk maxed te krijgen :)
Ik kreeg Omastar uit 10 KM ei, niet super blij, omdat ik er al 1 in wild had gevangen (op kantoor ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mark-k schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:05:
[...]

Jezus wat zijn jullie gullible, geen wonder dat alle bullshit theorieën hier ook zo overgenomen worden...
Haha tsja, maar dit vond ik op zich nog wel geloofwaardig.. vooral omdat ik niet snap waarom mn incubators altijd zo hard gaan :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
raptorix schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:06:
[...]

Ik kreeg Omastar uit 10 KM ei, niet super blij, omdat ik er al 1 in wild had gevangen (op kantoor ;) )
Jij kreeg een evolutie uit een ei?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
poor Leno schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:07:
[...]

Haha tsja, maar dit vond ik op zich nog wel geloofwaardig.. vooral omdat ik niet snap waarom mn incubators altijd zo hard gaan :X
Er is ooit een bug geweest met de Incubators, maar dat 10km 2 uses zou zijn is bullshit.

Sowieso is de mededeling van de uses left nogal verwarrend, hij gaat er pas af als je ei uitkomt, waardoor het bij 2 of 1 kan lijken alsof hij er meer gebruikt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

mark-k schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:05:
[...]

Klopt. Ik geloof ook nog steeds dat je een keer gaat stoppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybel123
Mx. Alba schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:32:
[...]

Ja, het moet vast door de update komen, dat is ook echt wat ik zeg en concludeer.
Ik constateer simpelweg dat het sinds de update zo lijkt te zijn. Of dat te maken heeft met het feit dat iemand op de hoek een handstand doet dat zou best kunnen, maar het speelt vanuit mijn ervaring sinds de update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 24-06 21:22
Pathogen schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:21:
[...]

Klopt. Ik geloof ook nog steeds dat je een keer gaat stoppen ;)
Oeh, burn!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 25-06 12:53
Anoniem: 470627 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:19:
Ik koop zoveel incubators dat ik eerlijk gezegd geen flauw benul heb of het allemaal eerlijk verloopt... :')

send help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

CaptJackSparrow schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:22:
[...]

Die oneindige incubator kan óók 10km eieren uitbroeden hoor. ;)
Klopt klopt, maar als ik toch een incubator ga kopen, dan gaan er enkel 10km eieren in :P

Die 5km die wandel ik wel uit... En die 2km die hinkel ik wel uit... Die zijn zo klaar :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• schaapiej
IdieEasy schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:49:
[...]

Klopt klopt, maar als ik toch een incubator ga kopen, dan gaan er enkel 10km eieren in :P

Die 5km die wandel ik wel uit... En die 2km die hinkel ik wel uit... Die zijn zo klaar :+
Die gedachten had ik een tijd terug ook; ik ga m'n gekocht incubators alleen op 10km eieren gebruiken!
En hier zit ik dan met 283 incubators en geen enkel 10km ei! :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybel123
schaapiej schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:51:
Die gedachten had ik een tijd terug ook; ik ga m'n gekocht incubators alleen op 10km eieren gebruiken!
HA! Ik ben niet de enige!!!!!
(was het echt helemaal zat dat ik zoveel incubators had dat ik gewoon van links naar rechts moest sliden om ze allemaal te kunnen zien; heb ze sinds vandaag inderdaad op 5km eieren gezet...).

[ Voor 23% gewijzigd door babybel123 op 17-10-2016 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

schaapiej schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:51:
[...]

Ik heb 2 10km eieren klaar staan... En nog 1 5km die ik vandaag ga uitlopen, hoop dat er in die 7 eieren die ik vandaag krijg (moet 200 items bij elkaar draaien) een 10km zit.... Maar dat zal wel niet 8)

En dan nog, dan blijft die incubator lekker staan... Ik krijg enkel nog bij 25 en 30 gratis incubators.... en dat gaat LANG duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over eieren gesproken... Zal natuurlijk ook wel toeval zijn... Maar gisteren in Kijkduin waren de enige eieren die ik uit die stops daar kreeg 2km-eieren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat had ik sowieso de laatste tijd.. 2km eggs everywhere :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
2KM zijn an sich niet erg. Behalve als er een Pidgey uit komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Geodude, pikachu, jigglypuff, clefairy en magikarp (voor hoge IV) vind ik de beste pokemon's uit 2 km eieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

SuperVeloce schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 22:47:
Zojuist via apkmirror Pokemon Go geupdate naar 0.41.2

[...]
"- Fixed several audio issues."

En uiteraard niet de bug waar ik last van heb... Geluid valt nog steeds weg zodra Android geluid maakt. :/

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Raven schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:15:
[...]

En uiteraard niet de bug waar ik last van heb... Geluid valt nog steeds weg zodra Android geluid maakt. :/
Ik heb al het PGO geluid gemute, maar toch stopt mijn Spotify altijd zodra ik PGO opstart. Vind ik dan weer jammer :P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
[...]

Dat had ik inderdaad ook opgemerkt. Ik ben me niet bewust van andere audio bugs, behalve deze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Mx. Alba schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:06:
Over eieren gesproken... Zal natuurlijk ook wel toeval zijn... Maar gisteren in Kijkduin waren de enige eieren die ik uit die stops daar kreeg 2km-eieren...
Inderdaad. Toeval. Ik had juist 2 10 km's daar gekregen vorige week woensdag.
Heb je je Pokedex nog een beetje kunnen aanvullen daar? Jij zal er nu toch ook al wel bijna zijn denk?

Kabuto uit het 10km ei. Scheelt weer omrijden voor die laatste 2 Kabuto's. Kabutops en Primeape in de Pokedex afgevinkt.

Dat waren hier voorlopig de laatste 2. De laatste 6 gaan nu wel even duren.
Nog:
- 5 dratini's
- 18 Bulbasaurs
- 12 Charmanders
- 19 Machops
- 8 Grimers
en dan hopen op een Lickitung uit een 5 km ei.

Jammer dat je bij die 2km eieren zo weinig snoepjes erbij krijgt. Viel me op bij (eindelijk) een Bulbasaur uit een ei: 7 candy erbij. Snorlax vorige week volgens mij wel tegen de 25 candy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Ik kreeg 24 candy bij mijn snorlax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
readytoflow schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:21:
[...]

Inderdaad. Toeval. Ik had juist 2 10 km's daar gekregen vorige week woensdag.
Heb je je Pokedex nog een beetje kunnen aanvullen daar? Jij zal er nu toch ook al wel bijna zijn denk?

Kabuto uit het 10km ei. Scheelt weer omrijden voor die laatste 2 Kabuto's. Kabutops en Primeape in de Pokedex afgevinkt.

Dat waren hier voorlopig de laatste 2. De laatste 6 gaan nu wel even duren.
Nog:
- 5 dratini's
- 18 Bulbasaurs
- 12 Charmanders
- 19 Machops
- 8 Grimers
en dan hopen op een Lickitung uit een 5 km ei.

Jammer dat je bij die 2km eieren zo weinig snoepjes erbij krijgt. Viel me op bij (eindelijk) een Bulbasaur uit een ei: 7 candy erbij. Snorlax vorige week volgens mij wel tegen de 25 candy?
Ja die candy mag wel eens omhoog. Had laatst een rattata met 4 candy uit mn ei, doe dan meteen een berichtje met "fuck you, 2km voor niks gelopen".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marselaar
mark-k schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:41:
[...]

Ja die candy mag wel eens omhoog. Had laatst een rattata met 4 candy uit mn ei, doe dan meteen een berichtje met "(*&^%k you, 2km voor niks gelopen".
Het wordt echt tijd dat je gewoon je pokemon uit de pokestop krijgt. Al dat gedoe met lopen en candy enzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuttel
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:49
Ben ook maar eens 10km eitjes gaan sparen, lijkt echt alsof ik er significant meer krijg want zit al op 5. Is natuurlijk bullshit, maar wat dat betreft is het leuk om je daarmee voor de gek te houden.

Idee is om allemaal 10km eieren tegelijk te hatchen tijdens een lucky egg serie. Daarna ben ik wel klaar met het lucky egg gebeuren Immers, valt niets meer te winnen met 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Marselaar schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:44:
[...]

Het wordt echt tijd dat je gewoon je pokemon uit de pokestop krijgt. Al dat gedoe met lopen en candy enzo....
Gewoon cheat codes voor onbeperkt candy enzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

mark-k schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:52:
[...]

Gewoon cheat codes voor onbeperkt candy enzo :p
Ik wil graag godmode aanzetten voor als ik een gym aanval en als hij verdedigd.... Mooi mijn cp10 scyther erin zetten hen hem geen damage laten pakken!

Nou alleen nog de ` knop op mijn mobiel vinden om het console te openen... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
IdieEasy schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:53:
[...]

Ik wil graag godmode aanzetten voor als ik een gym aanval en als hij verdedigd.... Mooi mijn cp10 scyther erin zetten hen hem geen damage laten pakken!

Gewoon even een ander toetsenbord installeren dan haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Laatst online: 16-06 08:52

MeltedForest

Lenny-t

[...]

Spelen jullie met geluid aan dan? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
MeltedForest schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:07:
[...]

Spelen jullie met geluid aan dan? 8)7
Ja schijnbaar... ik vind het ook onbegrijpelijk. Niet om aan te horen.
Heb sowieso al een hekel aan elk geluid dat een telefoon produceert, maar dat ben ik :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ossi schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:24:
[...]

Ja schijnbaar... ik vind het ook onbegrijpelijk. Niet om aan te horen.
Heb sowieso al een hekel aan elk geluid dat een telefoon produceert, maar dat ben ik :P
Ja vooral als er iemand via de telefoon tegen je gaat praten... brrr :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
mvds schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:26:
[...]

Ja vooral als er iemand via de telefoon tegen je gaat praten... brrr :N
Ugh, dat is inderdaad de ergste feature van een telefoon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-06 11:35
[...]

hahaha iddqd

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:31
Zat hier net een mafketel die iedere keer gyms kapotspeelt en vervolgens leeg achterlaat... Heb wel 6 keer in 2 gyms telkens weer een pokie kunnen zetten, maar m'n potions en revives zijn wel een stuk minder nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PhilipsFan schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 16:26:
Zat hier net een mafketel die iedere keer gyms kapotspeelt en vervolgens leeg achterlaat... Heb wel 6 keer in 2 gyms telkens weer een pokie kunnen zetten, maar m'n potions en revives zijn wel een stuk minder nu...
Some people just want to watch the world burn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
}) }) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:15
PhilipsFan schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 16:26:
Wat een actie... dat met wel iemand van Team Instinct zijn.

Afbeeldingslocatie: https://media0.giphy.com/media/iwSO6xWFvHUYw/200w.gif#3

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

[...]

Ben je een paar versies te laat. De godmode heeft er (onbedoeld) best lang in gezeten ;)

Enige cheat die momenteel nog werkt is
code:
1
IDSPISPOPD
_/-\o_

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Richh schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 17:34:
[...]

Wat een actie... dat met wel iemand van Team Instinct zijn.

[afbeelding]
Totdat zijn moeder komt :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Switchie schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 17:42:
[...]

Ben je een paar versies te laat. De godmode heeft er (onbedoeld) best lang in gezeten ;)

Enige cheat die momenteel nog werkt is
code:
1
IDSPISPOPD
_/-\o_
Is dat code voor gps spoof? Want die cheat werkt ook nog steeds :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

mark-k schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 18:16:
[...]

Is dat code voor gps spoof? Want die cheat werkt ook nog steeds :p
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fx52eAbqVT8wtUGzD0tbHcwg/full.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door Switchie op 17-10-2016 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-06 22:26

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Topicstarter
We zijn al RUIM over de 10k post in dit topic.

Nieuw deeltje:

[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4

Verzoek aan een modje om dit topic te sluiten.
Pagina: 1 ... 115 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status