Vanochtend zat ik een reactie te typen en toen ik "é" wilde invoeren, opende de pagina "Mijn topics" en was m'n reactie dus weg. Vervolgens heb ik het probleem uitgezocht op meerdere browsers etc. en hier beschreven. Maar dit was uiteindelijk overbodig toen ik terecht kwam bij de "accesskeys" van Tweakers..
Want blijkbaar is "Alt+e" zo'n accesskey die "Mijn topics" opent en is "é" invoeren op het Windows Onscreen Keyboard (door "e" lang in te drukken en dan "é" te selecteren) hetzelfde als "Alt+e".
Dus misschien is het geen bug, maar slechts een feature die ik nog niet kende
. Maar in de afgelopen twee jaar heb ik dit probleem niet gehad, dus wellicht is er wel iets veranderd? Of is het wel de bedoeling dat de accesskeys ook werken als het reactie-/zoekveld actief is?
En klopt het dat ze standaard aan staan en alleen uit te zetten zijn door ze één voor één weg te halen?
Want blijkbaar is "Alt+e" zo'n accesskey die "Mijn topics" opent en is "é" invoeren op het Windows Onscreen Keyboard (door "e" lang in te drukken en dan "é" te selecteren) hetzelfde als "Alt+e".
Dus misschien is het geen bug, maar slechts een feature die ik nog niet kende
En klopt het dat ze standaard aan staan en alleen uit te zetten zijn door ze één voor één weg te halen?