Zo'n 8 jaar geleden heb ik een pc gekocht, welke inmiddels wel aan vervanging toe is. Het nieuwe systeem moet wel een beetje future proof zijn, maar 8 jaar is nergens voor nodig.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het mag rond de €1000 gaan kosten, inclusief verzend kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, toetsenbord en muis heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik vermoed dat 1 video kaart wel genoeg is. Denk dat 16GB geheugen wel prettig is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt niet zo veel uit. Als de prijs/kwaliteit verhouding maar goed is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Formaat maakt niet uit. Als het geen herrie maakt is het goed, hoeft niet zo stil mogelijk. Stroomverbruik heeft ook niet een heel hoge prioriteit. Als het kan zou het schelen als het niet zo veel warmte produceert.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf geen ervaring met een samenstellen van een pc, dus ik verwacht van jullie dat in elk geval fouten er uit worden gehaald. Daarnaast zou het leuk zijn als er verbeteringen gemaakt kunnen worden op het onderstaande lijstje. Uiteindelijk wil ik gewoon weer een poosje vooruit kunnen met de nieuwe pc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
- Met het syteem zal gegamed worden. Ik wil vooral Total War en Fallout weer spelen.
- Ook zullen er machine learning/datamining/nlp/computer vision projecten op gedaan worden. Op mijn huidige pc heb ik nogal problemen gehad om libraries aan de praat te krijgen die gebruik maken van videokaarten.
Het mag rond de €1000 gaan kosten, inclusief verzend kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, toetsenbord en muis heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik vermoed dat 1 video kaart wel genoeg is. Denk dat 16GB geheugen wel prettig is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt niet zo veel uit. Als de prijs/kwaliteit verhouding maar goed is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Formaat maakt niet uit. Als het geen herrie maakt is het goed, hoeft niet zo stil mogelijk. Stroomverbruik heeft ook niet een heel hoge prioriteit. Als het kan zou het schelen als het niet zo veel warmte produceert.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf geen ervaring met een samenstellen van een pc, dus ik verwacht van jullie dat in elk geval fouten er uit worden gehaald. Daarnaast zou het leuk zijn als er verbeteringen gemaakt kunnen worden op het onderstaande lijstje. Uiteindelijk wil ik gewoon weer een poosje vooruit kunnen met de nieuwe pc.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 86,90 | € 86,90 |
| 1 | EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB | € 277,50 | € 277,50 |
| 1 | WD Red WD30EFRX, 3TB | € 110,50 | € 110,50 |
| 1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | be quiet! Pure Rock | € 29,43 | € 29,43 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2133C13R | € 76,90 | € 76,90 |
| 1 | Corsair CX450M | € 55,40 | € 55,40 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 149,89 | € 149,89 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.051,47 | |
[ Voor 5% gewijzigd door umnes op 07-08-2016 14:13 ]