Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Lichte games spelen, zoals CS:GO en Civilization 5/Civilization 6.
Wat mag het systeem gaan kosten?
400-500 euro is wel het maximale.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mogelijk monitor, muis, HDMI kabel, voor de rest niets.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Misschien een andere processor en een standalone GPU. Misschien beter MB. Zeg het me alstublieft (zolang het +-450 kost)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD is mijn voorkeur voor processor, omdat je goedkoper dezelfde kwaliteit krijgt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
EenVidia GTX 560Ti/750Ti (voor later), misschien een betere AMD FX serie??
Ga je overklokken?
Komende tijd niet, ik ben nog niet oud genoeg om mezelf veilig genoeg te achtten (geen ervaring met Desktops)
Wat verwacht je van ons?
Kan ik verbeteren? Kan ik voor +-450 euro CS:GO draaien, medium settings, ongeveer 100fps? Dat is eigenlijk mijn eis.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Lichte games spelen, zoals CS:GO en Civilization 5/Civilization 6.
Wat mag het systeem gaan kosten?
400-500 euro is wel het maximale.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mogelijk monitor, muis, HDMI kabel, voor de rest niets.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Misschien een andere processor en een standalone GPU. Misschien beter MB. Zeg het me alstublieft (zolang het +-450 kost)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD is mijn voorkeur voor processor, omdat je goedkoper dezelfde kwaliteit krijgt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
EenVidia GTX 560Ti/750Ti (voor later), misschien een betere AMD FX serie??
Ga je overklokken?
Komende tijd niet, ik ben nog niet oud genoeg om mezelf veilig genoeg te achtten (geen ervaring met Desktops)
Wat verwacht je van ons?
Kan ik verbeteren? Kan ik voor +-450 euro CS:GO draaien, medium settings, ongeveer 100fps? Dat is eigenlijk mijn eis.