Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Gebruikersreview van de Maand: Augustus 2016 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1
Acties:

• Olaf
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 16-11 16:37

Olaf

Nieuwscoördinator
Topicstarter
Vorige maand deed iedereen het wat rustiger aan met nomineren, wat logisch is gezien de vakantie.

Kijken wat deze maand ons komt brengen.

You guys know the drill: meldt je nominaties met korte uitleg waarom je het artikel zo goed vindt en vergeet de nieuwkomers en de Tweakblogs niet!

Via deze link kom je bij alle gebruikersreviews van augustus: https://tweakers.net/revi...BVZOYBVRggqygCSualgyUMagE

Succes!

• azerty
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 20:56

azerty

McFly

Tweakblogs deze maand:

Chief's Random Thoughts: Tussenstop (en de vorige)

Eens wat anders dan tech, maar uitstekend leesvoer!

• VECTOR
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 20:17

AMD Ryzen 7 2700X | ASUS Rog Strix X470-F GAMING | ASUS Radeon RX580 8GB OC | Corsair Crystal 570X RGB | AOC Q3279VWF | Logitech Z623 | Corsair CMK32GX4M43000C15 | Corsair RM 750i | Samsung 960 Evo 250 GB | Corsair Strafe RGB | W10 Pro |

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 22:06

PcDealer

HP ftw \o/

Dankzij productreview: Corsair CX450M review door -The_Mask- helemaal bij wat betreft de techniek van voedingen. Oh ja -The_Mask- heeft er ook nog een review bij gedaan extra gratis!

LinkedIn WoT Cash Converter

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

• SpudNL
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 16-11 12:15

• edeboeck
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 16-11 15:27

edeboeck

mie noow noooothing ...

Chief's volledige tweakblog FTW! :)
Hier en daar wel een taalfoutje, maar man, wat weet hij fijn (als in: grappig, serieus en gevoelig... en liefst tegelijkertijd _/-\o_ ) te schrijven!

• Kiswum
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 20:56

Kiswum

Gadget reviewer

Ik doe het niet snel, maar ik wil deze review alvast nomineren:
productreview: Asus Republic Of Gamers X99 RAMPAGE V EXTREME EDITION 10 revie...

Asus staat voor mij altijd wel voor kwaliteit. Nu hebben ze een super dik moederbord uitgebracht. Het is een moederbord om bij weg te dromen, maar een die mensen toch niet snel durven aan te schaffen. Met een prijskaartje van zo'n ¤600,- wil je natuurlijk alles weten om te achterhalen of het een goede koop is of niet. Naar mijn mening heeft pclinde dit zeer goed uitgelegd. Wat valt er immers te vertellen over een moederbord? Voor ¤600,- heb je een V10 in huis, wie wil dat nou niet? :)

Reviews en blogs zijn te vinden op mijn site: Kiswum.com.
Check hier de grootste NL Xiaomi fanpagina op Facebook.

• Kliko
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 12-11 14:33
Chiefs tweakblog zijn altijd leuk om te lezen. Tot nu toe nog geen enkele blog gehad die ik minder goed/leuk vond. Allemaal prachtige anekdotes en verhalen. Je krijgt op een mooie en boeiende manier inzicht bepaalde leuke, belangrijke, heftige of grappige momenten in zijn leven.

Dikke +1!

Kliko wijzigde deze reactie 16-08-2016 13:18 (4%)

• Pat911
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 02-04 22:45
quote:
+1 - geweldige schrijfstijl, goede opbouw en een afsluitende alinea die het hele verhaal afmaakt en een grote emotionele lading geeft.

• stin00
  • Registratie: mei 2013
  • Niet online
Ik wil graag 2 reviews nomineren, mits dit mag natuurlijk :)

productreview: Corsair CX450M review door -The_Mask-
Uitstekende review van, uiteraard, een voeding. Prettig leesbaar en technisch zeer goed onderbouwd.

productreview: Asus Republic Of Gamers X99 RAMPAGE V EXTREME EDITION 10 revie...
Zeer uitgebreid, erg veel duidelijke foto's en een prettig leesbare review.

Qua tweakblog ben ik het eens met bovenstaande heren, de blog van Chief is weer geweldig!

• Foritain
  • Registratie: augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Ik ga mee met:

Veel goede reviews weer gezien waar dit er, zoals we Pim kennen, weer één van is. Lastig kiezen, al lijkt de top 5 wel redelijk terecht tot stand te komen, maar deze nominatie uiteindelijk als een stukje respect aan de review an sich en een aantal van zijn eerdere reviews die onderbelicht bleven tussen ander geweld.

Mr & Mrs Foritain YouTube, Discord, Instagram, Twitter, Reviews.

• BioBlade
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 16-11 07:05
Bij deze Nomineer ik Foritain met : productreview: Gelid Solutions Zentree - Mobile Charging Station review door ... , last minute maar toch zeer interessant !

• Frozen
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 01:19

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

In de review van Pclinde (productreview: Asus Republic Of Gamers X99 RAMPAGE V EXTREME EDITION 10 revie... wordt eigenlijk alles wat je maar kan bedenken aan een moederbord blootgelegd, het moederbord ligt letterlijk en figuurlijk op tafel: van de biossoftware tot het aansturen van LEDs, zelfs bierviltjes worden besproken.

Daarom krijgt pclinde mijn nominatie.

Volg mij op Instagram voor elke dag een sexy tech foto!

• Nemm
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 14-11 13:53
Ik heb nog nooit iemand genomineerd, maar de review van Foritain betreft het AOC scherm vond ik zo goed dat ik hem bij deze wil nomineren: productreview: AOC AG271QX Zwart, Rood review door Foritain

Met zo een review hoef je toch niet langer meer na te denken, en komt zo een scherm toch direct op je wensenlijst te staan :) Bij mij in ieder geval wel!

• borry-73
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 29-10 19:08
Ik heb nog nooit een review voorgedragen voor een nominatie maar de review van de spin remote vond ik erg goed.
productreview: Spin Remote (Smart Home Afstandsbediening) review door Foritain

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

quote:
borry-73 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 10:59:
Ik heb nog nooit een review voorgedragen voor een nominatie maar de review van de spin remote vond ik erg goed.
productreview: Spin Remote (Smart Home Afstandsbediening) review door Foritain
Die is op 1 september geplaatst en doet dus niet mee voor augustus. Gebruikersreview/nieuwkomer/blog v.d. Maand: september 2016

Ik nomineer deze blog: Harry Bay blogt ook: Afscheid

PcDealer wijzigde deze reactie 03-09-2016 13:03 (16%)

• Vattick
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 15-10 10:41

• dollers
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 22-02 21:45
productreview: AOC AG271QX Zwart, Rood review door Foritain

Zijn reviews en advies zijn voor mij de reden deze site te bezoeken. Mocht hij dit lezen, nog altijd dankbaar.

• Icekiller2k6
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 22:36

Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be

Pagina: 1

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True