Data roaming en Wi-Fi hot-spot zijn uitgeschakeld (grijs) op mijn One M9. Heb het toestel onlangs nieuw gekocht. Dacht dat ik een Nederlands toestel kocht, maar bleek een US toestel te zijn dat simlockvrij is gemaakt. Weet iemand of en hoe ik deze functionaliteiten toegankelijk kan maken....?
Vraag
Alle reacties
Hallo Robert One M9,Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 15:42:
Data roaming en Wi-Fi hot-spot zijn uitgeschakeld (grijs) op mijn One M9. Heb het toestel onlangs nieuw gekocht. Dacht dat ik een Nederlands toestel kocht, maar bleek een US toestel te zijn dat simlockvrij is gemaakt. Weet iemand of en hoe ik deze functionaliteiten toegankelijk kan maken....?
Welkom op tweakers. Op tweakers is het de bedoeling om van te voren onderzoek te doen naar je probleem en dat te vermelden in het topic. Dit onderzoekt lijkt te ontbreken. Zou je eerst zelf op zoek willen gaan naar een aantal oplossingen en mocht je er dan niet uitkomen, dit even vermelden in het topic.
Graag even je openingspost aanpassen en lees voor de zekerheid onze FAQ's nog een keer door:
Het algemeen beleid
Forum FAQ
Ik heb geprobeerd het toestel op verschillende manieren te resetten en een aantal AppStore geprobeerd om de problemen te omzeilen, tevergeefs.
Bedankt voor de informatie. Wat ik zelf denk ik dat je een branded toestel hebt, waarin in de firmware de hotspot functionaliteit is uitgeschakeld. Je zal er waarschijnlijk een non-branded firmware op moeten zetten om het weer werkend te krijgen.Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 16:43:
Ik heb geprobeerd het toestel op verschillende manieren te resetten en een aantal AppStore geprobeerd om de problemen te omzeilen, tevergeefs.
Overigens, waar heb je het toestel besteld?
[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 05-08-2016 08:54 ]